ik ook dan maar haha, ik ga even kijken op de site van het Erasmus MC kijken of ik daar wat kan vinden... ongeduldig..
iedereen heeeel erg bedankt voor de lieve woorden.... voel me zwaar k.t maar dat gevoel kennen de meesten hier helaas wel.. heb barstende koppijn en hoop dta het nu maar snel achter de rug is.. het vruchtje zit er nog in en zoekt zijn weg :x liefs mij
MaaikEmile... ja voel me idd erg rot... t lijkt wel of alles mislukt bij mij.. soms denk ik weleens WAAROM! niks kan normaal gaan, t moet altijd zooo moeilijk..... nou ja, daar hebben we nu niks aan. we moeten verder. we gaan ons nu lekker storten op de vakantie en dan weer fris er tegen aan! nog even terugkomend op de wachlijsten uit vorige topic.. bij ons zijn geen wachtlijsten... kon gelijk beginnen. menstruatie afwachten en dan... en nu weer.. afgesproken dat ik menstruatie afwacht van augustus en dan begin ik weer met de pil....en dan zal ongeveer eind sept. begin okt. weer de punctie ongeveer zijn... liefs mij
Hier is de 2e poging waarschijnlijk niet gelukt. Net al wat rood bij het plassen... Vriendlief is onderweg naar huis.
Oh nee Angelbaby Hopelijk vals alarm meid! Dagmar Ook hier nogmaals veel sterkte gewenst. Ik weet zo goed hoe je je voelt...huil lekker uit en veel sterkte gewenst!
ook ik meld me weer aan... alleen duurd het nog even voordat we weer verder gaan met ivf 3 maar ik lees mee. morgen naar het zh voor controle en plan bespreking ivf 3 angelbaby: jee meid ik hoop voor je dat het alsnog raak is en je ongi niet doorzet!
hoi meiden, ik meld me hier ook weer aan, allereerst daffie gefelciteerd met je zwangerschap, echt super voor je! @dagmar jou wil ik heel veel sterkte toewensen. @ de rest weet even niet waar iedereen mee bezig, maar heel veel succes, ik schrijf hier niet meer zo vaak mee, maar lees af en toe toch nog wel wat. over 4 weekjes mag ik weer naar het ziekenhuis, gaat best snel die tijd. x lisa.
Ook ik hier nog maar even binnen hupsen... Elmo, kan de lijst van de vorige versie met alle meiden en de onderzoeken ook gequote worden naar deze nieuwe versie? Anders moeten we weer een hele nieuwe lijst aanleggen Liefs Daffie
Hey Rach, nog 2 weken en dan mogen jullie weer beginnen. Ga dan weer ontzettend hard duimen! Dikke knuf Daffie
Ook ik meld me hier weer ook al is het gestopt voor mij met de ICSI-pogingen. Ik ben hier nog om anderen te steunen Groetjes Flam
Ik meld me ook weer aan, het duurt nog wel even voordat we weer mogen beginnen maar ik lees toch mee. Angelbaby balen zeg heel veel sterkte
Hier nog een aanmelding.... Lieve Dagmar: Hier nogmaals heeeeeeel veel sterkte toegewenst. Ik vind het echt vreselijk.. Angelbaby: Nee he! Wat een k*tzooi toch zeg... Heel veel sterkte Hier slaat de onzekerheid heel erg toe. Ben nu officieel 5 weken en 2 dagen zwanger en ik kan gewoon niet wachten op die eerste echo. Voel me zo onzeker, kan er op één of andere manier nog niet helemaal blij mee zijn totdat ik iets op een echo gezien heb... irritant... xxxx
Jootje: heel herkenbaar, lees maar op mijn site.... MaaikEmile: bij het EMC hebben ze geen wachtlijst. Ik ben daar ook onder behandeling geweest.
De punctie zit erop. En tis me reuze meegevallen! De oogst was 9 eitjes! Ben ik heel blij mee! Vrijdag bellen hoe t ervoor staat met de emmy's en dan horen we gelijk of en wanneer er een TP is. En dan de 19 testen.... Liefs, Vietje