Is wel erg ja, maar misschien ook wel goed juist.Want doordat je het zo 'normaal' gaat vinden heb je misschien minder last van spanningen en dat is natuurlijk alleen maar beter! Thanks Dagmar voor je reactie, zat een beetje in de piepzak ermee. @Anna: Ik wil je niet nog ongeruster maken dan je nu al bent.Maar ik werd precies 1 week na mijn tp al ongesteld.Dit kan dus, heb het toen meteen in het zh gevraagd, want vond het wel errug snel.Normaal gesproken heb ik een luteale fase van 16 dagen... Maar zolang het nog bruin is kan het nog alle kanten op dus ik duim voor je hoor!
ik heb ipv die bolletjes die je vaginaal in moet nemen, gewoon pilletjes gehad. 3 keer daags een pilletje, voor hetzelfde doeleinde. dat vond ik zelf ook wel erg makkelijk!
en anders ik wel.. pfffffffffffffff ik geloof dat ik 1 of andere chemische reactie ervan heb.. hoe ik het ook was, ik blijf het ruiken bah bah.... ik heb er 6 per dag... en moet ze mocht ik zwanger zijn gewoon door gebruiken.....joehoeeeeeeee
Oooh die zijn idd veel gemakkelijker dan ja rach..., je kan ook spuiten.. Ik heb eens gevraagd waarom ik bolletjes moest gebruiken en een ander gewoon kon spuiten... De gyn zei dat dat was dat je met spuiten meer kans op overstimulatie had omdat die een groter gebied pakken.. De bolletjes werken plaatselijker.... Is dat dan met die pilletjes ook niet net zo als met de spuiten... dat het dus een groter gebied pakt en de kans op overstimulatie hiermee groter wordt?
Ik rook ze ook enorm hoor... en moest 3x 2 per dag gebruiken... en dan langzaam afbouwen na de test... Wel of niet zwanger...
de gyn zei tegen mij dat de pilletjes hetzelfde werken als de bolletjes. ik had gegoogled en inderdaad, ze maken je baarmoederslijmvlies ook klaar voor innesteling. even kijken hoe ze heten *zoeft naar de keuken en weer terug* 'duphaston'. Jullie kunnen het altijd vragen natuurlijk! lijkt me ook veel beter dan die bolletjes!
Als het geen verschil maakt met het risico op overstimulatie en de werking hetzelfde is als de bolletjes zou ik idd ook vragen naar de pilletjes... maar wel even vragen voor zeker met die overstimulatie... Want op de IC terechtkomen met overstimulatie lijkt me ook geen pretje Dan liever de bolletjes Maaar ik spuit liever dan elke keer die bolletjes hoor.. pfff. vond het best belastend...
ik had de eerste keer wel overstimulatie en de 2e keer niet, en ze zeiden dat ik de pilletjes moest slikken en niet moest prikken omdat ze bang waren voor overstimulatie. ach ja.. als je uiteindelijk een positieve test hebt denk ik niet dat je daar nog wakker van ligt!
Nou ik was er wel op bedacht hoor of ik geen overstimulatie had... Maar goed... heb in mijn werk gezien wat overstimulatie met een vrouw kan doen... en daarom kijk ik er wel even anders tegenaan...
yoehoeeeeeeeeeee net telefoon gehad, alle 10 eitjes zijn goed bevrucht. 2 lijken iets achter te blijven, maar dan zijn er nog 8 mooie score lijkt mij... woensdag om half 2 worden er 2 emmys teruggeplaatst....
Dagmar: toch wel heel bijzonder dat in principe alle eitjes bevrucht zijn ik ben super blij voor jullie. Op naar een mooie terugplaatsing.
joehoeeeeeeeeeeeeee dagmar das goed nieuwssssss jippieeeeee op naar de tp en dan mag je fijn mee komen wachten hahahhahahha
ja ja ik ben zoooo blij.. indd wel heel bijzonder he? nou hopen dat het echt goed gaat en dat er nog iets wordt ingevroren ook maar dat gebeurd zo weinig.. dat zal wel niet.. we gaan er gewoon vanuit dat het dit keer goed gaat.. wat jij Pekske?!?!? samen op het wachtbankje.. en de rest volgt heeeeeeeeeeeeeeeeel snel! afgesproken!?!?!?