IVF / ICSI Deel II

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by rach84, May 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    hoi sabrien, ik had dat ook ja van de pil...
    van de spuiten bijna geen last en dan van de progestan weer wel..
    dus das gewoon allemaal iets wat erbij hoort

2. debje1976

debje1976 Actief lid

Sep 11, 2006
    483
    0
    0
    Dagmar ...dikke knuffel

ik heb donderdag me eerste FM, moet zeggen dat ik me erg goed voel, ben heel erg ontspannen ondanks dat we weten dat dit de laatste poging is, gek he!

3. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

Oct 2, 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    nou debje heeeeeeeeeeel veel succes morgen en hoop dat het nu megagoed gaat...

en Flam jij ook weer harstikke bedankt voor je lieve woorden, als het iemand is die ik het zo gun is het jou ook .. ik hoop dat er voor jullie nog een heeeeeeeeeel groot wonder mag bestaan ook, je bent een topper

4. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    @debje: spannend! Ben erg benieuwd!

@Kareltje, volgens mij heb jij een hele mooie banner! van harte!

5. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    nee he dagmar, heel veel sterkte voor jou.

linda, fijn dat de fm goed was gister, nu lekker door kweken, succes meid.

kareltje jij mag morgen testen, spannend hoor, succes alvast.

flam, wat lief dat je nog altijd meeleest. voor jou hoop ik ook op een wonder.

aldonza, ook lief van jou.

debje, morgen echo, veel succes.

ginny, jij ook weer bijna begonnen, fijn he', weer een datum om naar toe te leven.

carulli, hoe is het met jou meid?

nog iemand vergeten? sorry als dat zo is.

ik ben vandaag bij de apotheek geweest, moest nog progynova tabletten ophalen, maar had geen herhaal recept ( bij thuis de kast nagekeken te hebben wel dus) maar goed moest eerst met de tabletten beginnen voor ik de rest kreeg, kon zijn dat ik er niet tegen kan, nah ja dacht ik, maar ik moet ze toch hebben.
    dus donderdag ermee beginnen 2 keer per dag 2 tabletten, en dan volgende week maar weer terug naar de apotheek.

6. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    kareltje? banner?

zoeft naar het wachtbankjes toppic.................

7. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Kijk maar in haar eigen topic... Ze heeft positief getest!

Groetjes,
    Josien

8. Merel81

Merel81 Bekend lid

Mar 27, 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    [Kareltje!

Gefeliciteerd! Geniet er van!

9. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    debje: spannend meid
    ik hoop echt dat de laatste poging goed uitpakt voor jullie!
    ik duim voor je

10. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    Kareltje gefeliciteerd!

Vanmorgen de 2e FM gehad 1 grote links en 1 grote rechts en dan nog 6 kleintjes.Ze moest flink op de buik drukken om de rechtereierstok te kunnen zien en is bang dat als ze nu een punctie doet voor deze 2 follikels dat ze met de punctie niet goed bij de rechter eierstok kunnen om hem aan te prikken omdat hij nogal raar ligt, dus dan zou je maar 1 follikel hebben met de punctie dit vond ze te weinig en daarom nog even doorgaan met spuiten om toch die 6 kleintjes wat groter te krijgen.Eigenlijk vrijdag weer terug komen, maar ze zitten dan helemaal vol,dus wordt vandaag nog teruggebeld wanneer ik nou terug moet komen.

11. pekske

pekske Fanatiek lid

Oct 25, 2006
    2,216
    0
    0
    das ook een tegenslagje diana, bah, je bent zo naar die punctie aan het toeleven en als je dan iedere keer hoort dat je nog door moet spuiten danword je ook niet vrolijk..

tenminste zo ervaarde ik dat...

sterkte en ik hoop datdie 6 nog mee gaan doen..

12. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    he shit diana, hoop dat je toch nog snel terecht komt en hopelijk gaan die kleintjes nu dus lekker groeien!

13. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    jij hebt morgen de 2e fm he linda?Hoeveel waren er bij jou?En wanneer heb jij waarschijnlijk ongeveer de punctie?

14. Merel81

Merel81 Bekend lid

Mar 27, 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    He Diana,

Ben benieuwd wat je te horen krijgt!

15. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Ongeveer 10 aan beide kanten maar het is niet zeker of ze allemaal mee groeien. Je moet je overigens niet met mij vergelijken hoor. Met pco heb je juist vaak meerdere eitjes, ik spuit 125 ie, een lagere startdosis dan gemiddeld vanwege de grotere kans op overstimulatie. Morgen kan ik het misschien/hopelijk concreter zeggen. Punctie weet ik nog niks van.

16. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    waar ben je trouwens in behandeling? vrijdag vol? een afspraal ivf/icsi gaat neem ik aan altijd voor toch of mag je zaterdag?

17. diana26

diana26 Fanatiek lid

Nov 6, 2007
    1,149
    0
    0
    gelderland
    Ik ben inmiddels vrijdag er tussen gepland, iemand anders wordt afgebeld, niet leuk coor diegene maar ja dit gaat voor.

Ik vergelijk me ook niet met jou hoor linda, was gewoon nieuwsgierig.Ik ben juits blij met maar minder follikels, het is toch onze laatste poging, dus er hoeft voor mij ook niks ingevroren te worden, als het wel kan, moeten we weer gaan beslissen willen we die gebruiken of niet, en ik wil juist de kinderwens afsluiten hierna, ben er na 3 jaar gewoon klaar mee, zal moeilijk worden mocht deze poging mislukken maar aan de andere kant kan ik dan wel verder met me leven op andere vlakken.

De vorige keer had ik eigenlijk een overstimulatie er waren 43 follikels geloof ik, was geen pretje en toen waren er uiteindelijk maar 9 eicellen omdat met meer follikels de kwaliteit minder kan worden.En er waren toen maar 3 bevruvhtingen dat is ook de reden dat we nu icsi doen.

18. Merel81

Merel81 Bekend lid

Mar 27, 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Pff, Diana, ik lees net je berichtje en wil alleen maar even zeggen dat ik heel hard voor je ga duimen!

19. kareltje, gefeliciteerd!

diana, ik wil je laten weten dat ik met je meeleef hoor. vind het zo naar, je berichtje van een paar dagen geleden dat je je zo alleen voelde, geen meedeleven kreeg, kaartjes oid. Ik volg je wel, ik ben alleen iets meer op de achtergrond. om de een of andere reden vind ik het moeilijk hier een berichtje achter te laten omdat ik een zwangerschapsbanner onder mijn berichten heb staan.
    Ik vind het super knap van je, echt ongelooflijk, dat je verteld dat je/jullie het na deze poging willen afsluiten. dat lijkt me zo ongelooflijk moeilijk. ik hoop voor je dat dat niet nodig is. En hopelijk groeien die 6 follikels nog flink!

liefs rachel

20. Flam

Flam Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,487
    0
    0
    Kareltje :D :D :D
    Wat een fantastisch nieuws :)
    Ik wordt er helemaal blij van :D :D :D
    Het is je zo gegund, geniet er maar heerlijk van ;)

Gr Flam ;) ;)

Share This Page