IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Rachel,

Ik wilde even zeggen dat ik vind dat je je niet ongemakkelijk hoeft te voelen vanwege het feit dat je een zwangerschapsbanner onder je berichten hebt staan. Het is voor ons toch juist positief dat het jullie gelukt is! Ik begrijp je gevoel, maar ik denk dat het vele van ons ook gewoon hoop geeft.

Mij wel in ieder geval!

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hier weer goed nieuws, eitjes waren gegroeid, nog niet groot genoeg maar ze groeien, gemiddeld rond de 13/14 mm, nog even spuiten dus alleen werd ik net gebeld dat ik morgen alweer voor controle moet want de hormoonspiegel steeg snel.

IS DAT ERG? Mocht wel dezelfde dosis blijven spuiten........

3. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    kareltje gefeliciteerd.

linda fijn dat je goed nieuws hebt,ik weet niet of dat erg is van de hormonnspiegel die snel stijgt.

diana, fijn dat je er vrijdag tussen mag, en knap van je dat je het hierna af wilt sluiten, ik hoop dat je de mmm positief kunt afsluiten.

rachel tuurlijk mag je hier schrijven, vind het elke keer weer leuk als ik van jou een berichtje hier lees. en het geeft ons weer moed.

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Hoi meiden,
    Ik kom even zeggen dat onze ivf pas gepland is in december. Komende cyclus wilt ze nog wat onderzoekjes doen, en dan in november start ik met de pil. Duurt allemaal even, maar ja, kunnen we er alvast aan wennen. Tegen die tijd kom ik me hier weer even melden. Maar ik kom zeker af en toe kijken hoe het met jullie ervoor staat.
    heel veel succes allemaal!

5. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Jij succes met de onderzoekjes en je voorbereiding op jullie IVF poging!

6. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    @ rachel: ik vind ook dat je je niet rot moet voelen dat je een banner eronder hebt staan, als we het iemand gunnen ben jij het wel, je leefde altijd met iedereen mee en nu nog!En het iid een lichtpuntje voor iedereen hier dat het dus wel kan via icsi enzo, want alleen maar mislukte pogingen zien is soms heel deprimerend!

7. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    wies balen dat het zo lang nog duurt, maar geniet maar even van deze tijd nog, en je zal zien dat het zo december is!Succes!

linda, ik weet niet of het heel erg is, drink maar lekker veel en houd je rustig komt het allemaal vast goed!

8. merel, lisa en diana, bedankt voor jullie berichtjes :)

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey dames,

Kom mezelf hier nogmaals melden..... ;)
    Vandaag bericht gehad dat we 10-10 het icsi intakegesprek hebben met de fert.arts. Ik verwacht rond 13-10 mijn ongi en start dan direct met de pil.
    Start van onze 1e icsi poging is dus een feit! :)
    Verwacht dan rond begin November te gaan starten met spuiten......erg spannend allemaal.
    liefs

10. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hoi Esser, spannend allemaal he? Ik mag rond 14/15 oktober beginnen met spuiten voor mijn eerste IVF. Ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat je droom snel in vervulling mag gaan.

liefs pat

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    esser: spannend meid
    het komt al steeds dichterbij
    ik wil je alvast heel veel succes wensen!

pat: jij ook alvast succes met het spuiten ;)

12. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    allebij succes met spuiten dadelijk in november!Fijn he als je datums weet dan kun je echt er een beetje na toe leven.

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hoi lady's hier weer eens een berichtje van mij. ik was even gestopt met mee lezen omdat ik te veel mee leefde en het zo erg vond van al die negatieve berichten van oa caruki en ander...

Ik wil in november zo graag gewoon hoopvol de eerste ifv in en dat werd een beetje overschaduwd.

Maar ik zie dat er nu ook positieve berichten zijn @ kareltje wanneer weet je of beide emmy's plaatst hebben genomen en zich lekker genesteld hebben?

Hier tel ik inmiddels de weken nog 7 weken en 1 dag en dan begint het avontuur.

Nu september af is, mag ik op de lijst voor november? 20 november info gesprek en 22 november stoppen met de pil en rond 10 oktober beginnen met de pil..
    Spannend allemaal joh...

14. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Hey Esser,

Wij gaan dadelijk ongeveer gelijk op! Spannend hé!

groetjes,
    Verhip

15. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    mijn duimen draai ik bijna uit de kom voor jullie hoor! heeeeeeeeeeel veel succes :p

16. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Esse en Verhip alles jullie net als ik ongeveer volgende week met de pil starten, wanneer moeten jullie dan stoppen met de pil?

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    meiden, straks meld ik me uitgebreider moet allemaal dingen regelen want............

ZONDAG PUNTIE!

18. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Super... spannend zeg, ik duim mee voor goede eitjes die mooi bevrucht worden en goed delen...

19. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Linda goed nieuws zeg, we lopen bijna gelijk op want,Ik heb MAANDAG de punctie!

er waren 4 follikels links en 3 rechts, de rechtereierstok ligt alleen een beetje weggedoken achter de baarmoeder dus er was een kans dat ze die niet aan kon prikken of er iemand bij gehaald zou worden om op me buik te drukken zodat die beter ging liggen, ik moest er rekening mee houden dat dat dus niet zo prettig was en moest ook 2 paracetamol nemen van te voren, heb ik weer pfff.

om nog een beetje op de vrienden terug te komen sommige hebben zich inmiddels gemeld hihi! 1 vriend van wie ik het erg graag gewild zou hebben niet, heb uit mezelf toen een email gestuurd met over hoe het nu gaat en wanneer ik waarschijnlijk de punctie heb dat ik er tegenop zie ect., en ik weet dat hij die altijd gelijk leest, en wat ik al verwachte is gebeurt gewoon totaal niks geen reactie, deze vriendschap heeft dus een flinke deuk,als hij niet al kapot is helaas.Maar momenteel maak ik me er niet zo heel druk over, heb gelukkig nog andere betere vrienden, maar heb wel een beetje de neiging om mijn schilderwerk aan zijn kozijnen toen hij het moeilijk had er weer af te gaan krabben :) :oops: :)

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Oh gezellig diana! super gefeliciteerd ook, nu gaat het helemaal goed komen meis!

Bij mij waren de follikels ook flink gegroeid:
    3x 15 mm
    1x 16 mm
    5x 17 mm
    1x 18 mm
    1x 19 mm
    verder nog 6 tussen de 10 en 15 mm
    omdat m'n bloedwaarde flink stijgt (maar nog niet verontrustend) mocht ik nog niet nog een dag spuiten, ze groeien vandaag en morgen ook nog iets door dus vandaar dat de punctie werd afgesproken, zondag 10.30 uur. Ik had het helemaal niet verwacht dus echt een verassing. Verder nog naar de apotheek voor antibiotica (die krijg ik uit voorzorg ivm 1 cyste).

Nou ben helemaal happy, echt een mijlpaal, dit wordt onze 1e echte kans!

Deel Deze Pagina