Meiden, vind het zeker ook steeds meer zo spannend vinden! En super fijn dat jullie allemaal zo mee leven, dat doet goed! Pat; voor jou start het ook erg snel nu! Verhip; ja! Das fijn en grappig, kunnen we het samen helemaal goed volgen Er zal genoeg geschreven worden! Dagmar; thanx! Bettyboop; ik begin rond 13-10 met de pil en zal dan zo rond 5 november ongeveer uitkomen denk ik dan...... En jij? Linda en Diana; allebei punctie! Tjee, spannend zeg! Hoe gaat jullie ZH om met pijnbestrijding e.d.? Hier is mijn weekend begonnen gelukkig. Heb t/m maandag vrij, dan 3 daagjes werken en dan een lange week vakantie! Jippie! Kijk d'r al helemaal naar uit. liefs
@esser: ik krijg een soort morfine via een infuus, zal niet geheel pijnloos zijn, diana jij zit toch ook in nijmegen?
Meiden, maak je niet te druk over de punctie hoor... Ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar als je je ook een beetje kan ontspannen is dat wel heel erg prettig. @Linda, ik zit ook in het Radboud en kreeg ook die morfine en de atropine. Ik moet eerlijk zeggen dat ik heus wel iets gevoeld heb, maar dat het echt enorm meeviel. Ik hoop dat dat voor jou ook zo is! Heel erg veel succes in ieder geval! Liefs, Josien
Nou een geruststellende ervaring dan misschien voor jullie: Ik heb echt werkelijk heeeeeeelemaal NIETS gevoeld van de punctie!
Moet zeggen ben niet echt bang dat komt met name omdat ik zo tegen de stimulatie op zag, was zo bang dat het fout zou gaan, dit wordt onze eerste kans, ik heb wat pijn er wel voor over! Tuurlijk ben ik zondag wel bang en ik ben blij dat ik rustgevende pilletjes voor zaterdagavond en zodnagochtend heb gekregen hihi
De ochtenden worden normaal gesproken ingepland voor de puncties en 's middags doen ze dan de terugplaatsingen. Ben je ook lid op de Digitale Poli? Groeten, Josien
Ok bedankt, nee dat is volgens mij alleen als je altijd in het Radboud bent ik moet er alleen heen voor de punctie en terugplaatsing.
nou dames die punctie is voor iedereen heeeeeeeeeeeeel verschillend hoor ik heb er een dikke week nadien ontzettend last van gehad.. ik heb gelukkig van de punctie zelf niets gevoeld ik kreeg een roesje (dormicum ofzo?!?!?) als je er erg tegenop ziet zou ik dat gewoon vragen, heb ik ook gedaan en t was geen enkel probleem! en wat betreft de pil die moest ik 18 dagen slikken en toen moest ik uitgangsecho.... 19e dag beginnen met decapeptyl.. strip afmaken (dus 21 dagen)
@merel - Ik moest ongeveer een uur voor de punctie een kalmerend tabletje innemen... daar werd ik al een beetje dizzy van Tijdens de punctie kreeg ik in een infuus een soort van morfine... zusje ervan... weet niet meer hoe het heette.... Toen deden ze een kant... en toen nog een beetje van dat heerlijke spul hihiih en toen deden ze de andere kant... Lekker eventjes bijkomen in een kamertje ernaast... Intussen werden de eicellen geteld... waarvan je meteen de uitslag krijgt... lekker koppie thee erbij en zodra je je dan goed voelt mag je naar huis.
@ linda: Ik ben in apeldoorn onder behandeling daar is de punctie, ik moet dan daar blijven en manlief moet met broedstoof naar nijmegen.Daarna mag hij mij weer ophalen.3 dagen later is de terugplaatsing in nijmegen.
wij zijn ede onder behandeling maar moeten voor de punctie en terugplaatsing naar nijmegen, idd drie dagen later. hoe gaat het nu met je?
Welk ziekenhuis moet je Merel? Ik was in Zwolle... Succes Maandag! En we gaan voor een goede oogst...! Ik duim...
@ linda: hoe ik me voel? erug down, maar dat heeft niks met de icsi te maken, gewoon met het feit dat ik er dit keer er buiten me man en naaste fam. er alleen voor sta, dat sommige je gewoon echt laten vallen, al zal het wel dubbel zo voelen door de hormonen. Heb jij er zin in?Morgen mag jij he linda
Twee meiden met puncties weer super! Hier donderdag de eerste FM gehad was een beetje teleurgesteld wel folikkels maar nog niet groot, dus maandag terugkomen. de grootste waren 10 mm aan beide kanten, gisteren heel veel pijn in me buik dus ben benieuwd maandag. Fijn weekend Liefs Debje