Hey dames, Diana en Linda, succes met de punctie alvast! Aan de andere meiden ook succes met wachten en spuiten etc. Sorry, ik zit er nog niet zo in ......... Ik kan nog niet echt zo meepraten hier, ik moet nog anderhalve week wachten voordat ik met de Decapeptyl mag beginnen spannend....... begint steeds meer te kriebelen nu. Ben blij dat we eindelijk mogen starten. Succes allemaal.
@debje, ik had ook buikpijn dus ze groeien nu vast! @diana, ben ook zo teleurgesteld in een vriendin, was in augustus nog haar ceremoniemeester en nu al drie weken niks van haar gehoord terwijl ze weet dat ik ben begonnen! moet wel zeggen dat ik het wel al vermoeiend genoeg vind, twee moeders, zus en zwager + 1 goede vriendin op de hoogte te houden. Meer hoeft van mij ook niet, oja want mijn bazin wete het ook redelijk exact. Meiden ik hoop me morgen snel te kunnen melden, ben niet echt zenuwachtig, vind het vooral erg spannend, ik hoop gewoon dat alles goed gaat, morgen hopelijk de volgende mijlpaal
linda en diana, allebei de punctie super voor jullie. veel succes morgen linda, en diana maandag. esser, welkom dus je mag eigenlijk al snel beginnen. veel succes meid. dagmar, hoe gaat het nu eigenlijk met jou, gaan jullie al snel voor de cryo poging? betty boop, vreugde en verdriet liggen hier zo dicht bij elkaar, goed dat je voor jezelf wat afstand neemt als je denkt dat je eigen ivf er onder gaat leiden. daarom zijn we hier ook zo blij met positief nieuws. maandag gaat onze donor beginnen met spuiten, spannend dus. was gister erg van slag door een opmerking, die ik niet kon gebruiken. vandaag ook nog beetje van slag geweest. hoe een paar woorden je leven weer in een diep dal kunnen brengen he'.
wij hebben volgende week gesrpek met gyn en dan denk ik ongi afwachten en dan terugplaatsen?!? weet niet zo goed hoe dat gaat. ik ben nu in elk geval begonnen met acupuntuur en heb chinese kruiden gekregen.. ben benieuwd! voor jou ook spannend zeg.. is die donor een goede vriedin van je? echt super hoor dat iemand anders dit voor je doet.....
Linda succes vandaag! En als de punctie al geweest is...hoop ik dat het is meegevallen en je een mooi aantal eitjes hebt.
Hier alles overleefd, gelukkig wel goed geslapen (had rustgevende pilletjes gekregen). Met mannetje ging alles goed en toen ik. Het was erg heavy, had best veel pijn, de arts zij dat het bij mij ook wel best een heftige ingreep was omdat ik zoooveel follikels had. Ik merkte ook het verschil, rechts deed erg pijn maar links was erg goed te verdragen. De morfine hielp wel goed. Toen de uitslag: 8 eitjes en ruim voldoende zaadjes! We zijn er erg blij mee, we hadden zelf (en de arts ook) wat meer eitjes verwacht maar je ziet in de uitslag gewoon mijn pco terug. 8 eitjes is voldoende dus nu duimen voor dinsdag, dan horen we of we woensdag terugplaatsing hebben. Nu lekker in bed, links voel ik niks maar rechts doet nog wel pijn. @diana: heel veel succes morgen! @lisa, jeetje spannend zeg, ik duim voor jullie!
linda:mooie score meid, nu hopelijk een paar mooie bevrucht. diana: alvast heel veel succes voor morgen meid! debje: heel veel succes meid, hopelijk groeien ze nu lekker door
linda wat fijn de punctie goed is gegaan, en 8 is zeker een mooie score, nu op naar een mooie tp, ik duim voor je. dagmar, ik weet ook niet hoe een cryo tp precies gaat, ik denk ook ongie afwachten en dan tp. en ja onze donor is mijn beste vriendinnetje, al 20 jaar, dus dat zit zeker goed. super he' dat ze dat wil doen voor ons, we zijn er ook erg blij mee, en zij ziet het zo , ze vind het bijzonder dat ik haar eitjes wil.
Linda mooie score 8, nu lekker rustig aan doen en afwachten of er bevruchting plaatsvind [-o< Diana succes met de punctie morgen, ik hoop dat het toch nog een beetje meevalt voor je.
Linda; wat een mooie score zeg! En nu spannend voor het volgende bericht! Duim voor jullie! Voel je je wel al weer beter zo nu in de avond? Diana; succes morgen! Lisa; erg bijzonder zo'n vriendin! Bent er zeker ook erg zuinig op? liefs
@ Linda, dit klinkt erg goed en hoopvol. Ik duim heel hard voor goed bericht dinsdag Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim, Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim, Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim,Duim.
Diana ik duim nu voor je, ook voor je man/vriend, is ook wel heavy helemaal alleen naar Nijmegen. Wat spannend allemaal! @all: thanx voor jullie lieve woorden, hier natuurlijk hoop en vrees, lees ook wel over meiden met veel meer eitjes dus we duimen ons suf. zo merk je echt dat elke stap zo spannend is, je bent nog niet bijgekomen van de ene stap en alweer weer duimen voor de volgende stap! je denkt steeds: het zal toch niet dat er geen een bevrucht wordt! ben in ieder geval blij dat ik thuis ben, goed uitgeslapen, buik is nog wat gevoelig maar hersteld wel snel. Vandaag een beetje aanklungelen en morgen HET telefoontje!
Vanmorgen eerst geen goed nieuws, veel te veel blaasjes, bloedgeprikt en met de mededeling hou er maar rekening mee dat het niet doorgaat allemaal moesten we naar huis, ben net gebeld, woensdag om 9 uur hebben we toch een punctie, deze zal door de grote hoeveelheid waarschijnlijk erg pijnlijk zijn, Op naar woensdag Liefs debje
@debje, pppfff gelukkig toch een punctie, tja over de pijn, dat was ook mijn ervaring gisteren gezien de vele follikels, krijg je wel morfine oid? dat scheelt wel hoor, het is niet leuk maar als je de uitslag van de aantallen eitje hoort ben je helemaal happy! wauw maar wel kans!