pekske: super meid ik hoop dat de ontdooiing goed gaat en jullie een mooi emmytje terug geplaatst krijgen
Pekske: dan kunnen we tegelijk wachten/ testen! Laten we maar gewoon blijven hopen dat het allemaal goed gaat!
Caruli; ik zie dat je in november weer gaat beginnen. Hoe gaat het nu met je? Hoop dat je de teleurstelling weer een plekje hebt kunnen geven!
oh is het bij jou 15 dgn na punctie? bij mij op het formulier saat 15 dgn na terugplaatsing, ik dacht al hoe kan jij nou eerder testen, tja valt zeker weer onder het kopje elk zkh doet het weer anders wanneer hoorde jij nou wat, donderdag pas he, maar...... ze hebben nog niet gebeld dus er is zeer waarschijnlijk iets aan het groeien!
Het is wel 15 dgn na tp, sorry! En pfffff, ze hebben vandaag (nog) niet gebeld, dus hopelijk zijn onze embryootjes aan het delen. Als er vandaag geen activiteit was zouden ze het gelijk laten weten, dus tot nu toe heb ik goede hoop!
[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
jeetje, wat is het allemaal spannend hier zeg,pppff. heb wel veel goed nieuws gelezen gelukkig, en zelfs weer een zwangere erbij zag ik. gefeliciteerd vergo! Ik heb vandaag een bm meting gehad, volgende week nog wat echo's, en dan langzaam aftellen naar mijn nod. Dan eindelijk starten met de pil. Door de voorbereidingen in het zh heb ik al wel het gevoel er mee bezig te zijn, dus lijkt het minder lang, maar goed, december klinkt wel ver weg. heeft iemand van jullie ook ervaring in het st. Elisabeth in Tilburg? ben benieuwd hoe de medicatie daar is met de punctie, zie er best tegen op. Voor jullie nu allemaal veel succes, hopelijk binnenkort weer veel goed nieuws! liefs Wies
hallo allemaal, bij ons is de tweede ISCI behandeling gelukt en ben nu bijna 7 weken zwanger, de eerste behandeling is mislukt vanwege dat mijn vriend helaas van de spanning niet kon produceren. maar tweede keer wel wens jullie allemaal veel succes, en we duimen voor jullie allemaal dat het lukt liefs joanita
bedankt dames voor julle reactie snelle reactie allemaal. die stress gebeurd niet bij iedereen he. zo moet je maar denken maar kan altijd gebeuren natuurlijk he liefs
ik moet eerlijk bekennen dat ik kei trots ben op mijn wederhelft om het feit dat hij er geen enkele moeite mee heeft om te produceren... ik heb zelfs een keer gehad dat we bij de inleverbalie stonden van het lab en hij het potje in zijn zak had. er stond nog een vrouw achter ons en die vrouw die de inname zou doen wilde heel discreet het potje innemen.. waarop mijn wederhelft het potje nog eens oppakt en tegen het licht houd en aan de vrouw vroeg van de balie of het tochwel genoeg was... hahahahhaahhahhahahhah ik heb helemaal in een deuk gelegen dat hij dat zomaar durfde...