@blondsteenbokje Voor zover ik het heb kunnen uitzoeken hoef je niet in detail te gaan. Je kunt je leidinggevende gewoon melden dat er wat doktersbezoeken komen in die periode. Je hoeft geen tekst en uitleg te geven. Wel kunnen ze bij iemand in zijn proeftijd dan vraagtekens krijgen bij wat er dan aan de hand is. Dus verplicht ben je neits, maar misschien wel handig ivm vertrouwen dat je 1 iemand wel in vertroouwen neemt. @ Pekske super meis gaaf dat ze goed ontdooien... Eskimootjes zijn erg sterk dus wie weet over 15 dagen... Ik duim mij in ieder geval nu al suf....
Pepske, Sucses morgen,en ik ga flink duimen dat de 2 eskimootjes lekker bij je blijven. Liefs Kareltje
Na een lang en erg pijnlijk ziekehuisbezoek ben ik thuis, gelukkig is het niet voor niets geweest, 27 eicellen gevonden, nu veel pijn maar komt goed. Ik ga me bedje weer in Liefs Deb
Betty: dat is ook mijn probleem ik heb bij een vorige werkgever niets gezegd tegen niemand met een andere reden dat vrijnemen. daar keken mensen mij raar mee aan een ontdanks dat ik eerder weg ben gegaan uit mezelf denk ik toch dat ze mijn contract om die reden niet zouden hebben verlengd. Ik denk dus echt dat ik het uitzendbureau ga inlichten. dan weet niemand hier het waardoor ik geen scheve gezichten krijg. en dan kunnen ze toch niets maken want het is bekend. moet even kijken hoe het loopt.
Debje Jeetje meid wat een score zeg!!! Kan me voorstellen dat het pijnlijk was Doe rustig aan en nu afwachten hoeveel er bevrucht worden!
@steenbokje, dat is denk ik de beste oplossing, voor vragen kun je dan naar het uitzendburo verwijzen.... @ debje1976 wauw wat een enorme nmooie score... kan mij voorstellen dat je lekker even gaat bij pitten... en nu duimen en hopen dat er een paar mooi gaan delen....
Zo Debje, geweldig nieuws..Minder dat je pijn hebt, maar je hebt wel een goed resultaat. Nu duimen dat ze goed gaan delen...
jee debje wat een groot aantal zeg dan moet je wel een hoop follikels hebben gehad doe het maar rustig aan meid, en hopelijk zakt de pijn snel heel veel succes en hopelijk zijn er een mooi aantal bevrucht
debje:wat een aantal!Hopelijk raken ze allemaal bevrucht en zijn het allemaal toppers! Net telefoon gehad van de 6 eicellen hebben ze er 4 kunnen injecteren en alle 4 zijn ze embryo geworden!Morgen om 11.45 is de tp.
Zou ik wel doen Diana! Raar... ze hebben het zeker druk... Balen! Ik hoop dat je snel telefoon krijgt en vanzelfsprekend geweldig nieuws! Succes! Liefs, Josien
@Diana, geen bericht= goed bericht zeggen ze toch altijd. Maar wel balen je doet het allemaal niet voor de lol, dus kunnen ze zich toch wel aan de afspraken houden... Ik hoop op goed nieuws... mijn duimen draaien
haha, ik had snel het bericht gewijzigd, dacht niemand heeft het nog gelezen en was inmiddels dus wel gebeld morgen om 11.45 is de tp.