Josien, Inderdaad wat een geweldig nieuws ! Van harte gefeliciteerd en geniet er maar van. Groetjes Sabrien
Josien!Wat geweldig!Dan is het toch allemaal vrij snel gegaan toch?Dat jullie weer een poging konden doen?Gefeliciteerd! Wij zijn sinds 11.45 de trotse bezitters van 2 emmy,s!
@Diana, ja het is toch wel snel gegaan. Uit de onderzoeken bij mij man is niets gebleken. Ja, dat hij te zwaar is, maar dat ben ik ook. Alleen was zijn zaadkwaliteit voorheen ook al waardeloos slecht, dus ik denk dat het daar niet alleen mee te maken heeft. Toen we de eerste resultaten kregen hebben we gezegd: 'Dan gaan we meteen door'. Gelukkig mocht dat. Fijn om te horen dat je weer twee ukkies binnenboord hebt! Ik ga voor je duimen dat ze heerlijk warm bij je blijven zitten! Liefs, Josien
@Josien: ik krijg helemaal kippenvel, ik snapte er idd helemaal niks van die banner, maar echt ontzettend gefeliciteerd! @diana: wauw gefeliciteerd, dus we gaan samen wachten! ging het allemaal goed? hoe voel je je nu? @all: hier een echt rustige dag gehad maar ik heb constant buikkrampen, komt dat door de progesteron? Maak me er een klein beetje zorgen om, ik drink echt heel veel dus ik snap het niet zo, het lijkt ook meer m'n baarmoeder te zijn en niet m'n eierstokken.
@Josien: nu willen we natuurlijk wel al je tips weten voor de WW! en welke klachtjes je had. Jeetje wel eng dat roze verlies maar gelukkig is het opgehouden, wauw zeg, op naar de echo!
Hahahaha... tips? Hmmmm, ik weet niet of ik daar zo goed in ben. Ik kreeg dus inderdaad na 13 dagen roze afscheiding, gevolgd door bruine en dan weer afgewisseld met roze. Maar ja... dat is normaal gesproken dus niet het beste teken . Eigenlijk ben ik al die tijd erg onzeker geweest. Zag het niet zo zitten dat het zou lukken. Misschien toch een vorm van zelfbescherming. In ieder geval had/heb ik wel wat last van mijn onderrug en wat klachten die op een beginnende menstruatie kunnen duiden, zoals rommelende darmen en buikpijn. Weet je wat het is... die Utrogestan geeft ook zoveel kleine dingetjes die je in je lichaam voelt, dat je ook niet meer weet wat nu 'echt' is en wat door de medicijnen komt. Heb ik je hiermee geholpen... Vrees het niet ! Liefs, Josien
joehoeeeeeeeeee van harte gefeliciteerd josien.... geweldig! ik ben ook trotse bezitster van 2 eskimootjes sinds 12 uur... 1 5 cellig en 1 6 cellig. pat ik weet niet zeker of ik je heb gezien... ik was in twijfel over 2 meiden hahahahahahah.. en inderdaad wel blond...ik had je berichtje niet gelezen maar hoorde nederlands praten naast me.. wel grappig als je dan zo iedereen aan het begluren bent.. had je een rose truitje /vestje aan? als het goed is was je na mij aan de beurt... ik zat in kamertje 5 en daar kwamen dan steeds van die blauwe dames in wandelen met de eskimo`s... ben benieuwd!
wauw peske wat gaaf! bijzonder hoor! nou kom maar lekker mee broeden! Dat worden een hoop testdata over twee weken!
ik voel me goed nu,linda. We hebben lekker in het ziekenhuis een heerlijk broodje gezond gegeten en later nog een klein stukje in het bos en over de hei gewandeld in de zonneschijn, dus vitamintjes zijn ook weer binnen haha. Er zijn bij ons 2 B kwaliteit teruggeplaatst.De andere 2 waren helaas niet goed genoeg voor invriezen,maar dat is toch ook niet nodig toch?Hopelijk/als het goed is/ALSJEBLIEFT haha
Ik wil alleen maar even schrijven GEFELI GEFELI GEFELI....... Wat een geweldig nieuws allemaal.. En ik wil schrijven dat ik: [DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM ,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM, DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM, DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM,DUIM Jullie hebben allemaal ( net als ik) zoveel voor de kiezen gehad... Kom nu allemaal over 14 dagen een posi test Sterkte allemaal met wachten...[/size]
Josien: Wat een goed nieuws, GEFELICITEERD! Diana: Het wachten kan beginnen, ik hoop van harte dat ze lekker blijven zitten bij je! Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor Pekske en Pat en alle anderen die een terugplaatsing hebben gehad. Wat grappig dat jullie elkaar miss gezien hebben! Ik had nog een vraagje: Hebben jullie ook na het inbrengen van de Utrogestan een wat krampig, ongesteldheids gevoel?
Zie mijn vraag hierboven van vanmiddag, heb ik dus ook! Echt rechtop zitten is niet echt fijn en gaan zitten is ook gevoelig van binnen
Volgens mij is dat spul echt TROEP! Maar goed, we hebben het hard nodig, dus zal verder maar niet klagen!
Josien...Ik will je even van Harte feliciteren! Ik ga heel hard voor je duimen dat je dan nu je zwangerschap mag uitdragen en een heel lief klein kindje in je armen mag sluiten over een maandje of 8! Diana en Pekske Ik hoop dat jullie over twwe weekjes ook mooi positief mogen testen..ik ga er hard vor duimen in ieder geval. Pekske ik heb ook erg zitten twijfelen..ik zag wel telkens mensen in het blauw in en uit lopen..had je een bodywarmer aan en lang bruin golvend haar in een staart? Ik was samen met mijn vriendin..overduidelijk zwanger met kort zwart haar..ikzelf had een grijs geruit truitje aan met roze ruitjes en een roze hemdje eronder en jullie zaten dan idd naast ons..hihi..als je het echt was zo vreselijk grappig.. Alles zag er goed uit overigens en ik mag de derde menstruatiedag beginnen met de puregon!
Josien hier ook Van harte gefeliciteerd super zijn we samen zwanger. Diana, Pekske heel veel succes ik duim voor jullie
hey pat, dan heb ik wel je vriendin gezien maar niet zo goed op gelet wie er bij zat..er stond een plant tussen hahahahahhaha en ja een zwangere buik valt zo op he als je zo bezig bent voor hetzelfde.. maar jij hebt mij inderdaad gezien dan hahahahahahha goed dat je mag beginnen! heel veel succes
Heerlijk om te zien dat het rijtje zwanger weer langer aa nhet worden is, gefeliciteerd wij mogen op 10 uur bellen! Of we een TP hebben Liefs Debje
Josien ,wat lees ik nou Wat fantastisch GEFELICITTEERD Ik sanap zo goed dat je er een berg testen doorheen heb gejaagd en dat je nog onzeker bent maar ik blijf nu duimen dat het gewoon allemaal goed blijft gaan en dat je kunt gaab genieten van je zwangerschap! Nog een keer GEFELICITEERD! Gr Flam Ik duim voor de rest natuurlijk ook nog steeds ook al schrijf ik bijna niet meer op dit topic.