Dank jullie wel meiden... ik blijf wel wat onzeker, maar ben vanmorgen naar de acupuncturist geweest. Zij heeft met een moxa-behandeling (ik kende het niet ) wat gedaan aan de ongewenste 'bloeding'. Ik hoop dat dat gaat werken. In ieder geval verzekerde ze me een 'zwangere pols volgens het boekje' te voelen en mijn test was vanmorgen weer een stukje duidelijker. Ik hoop dat ik nu wat positiever kan gaan worden... Liefs, Josien
Als je zo'n lange weg en zoveel hebt mee gemaakt, dan is het logisch dat je zo blijft twijfelen, maar Josefien je bent echt zwanger hoor.. en je gaat er ook van genieten... Maak je niet te veel zorgen je hebt het verdient en ik weet zeker dat het goed komt...
meiden ik wil ook beginnen als ik al die goede berichten hoor. zal straks trouwens eens even bellen naar het ziekenhuis. is er toevallig iemand die in het AZU zit?
Misschien leuk om een lijst te plaatsen in welk ZH je onder behandeling bent? Deze quoten net als de andere lijst? Dagmar1974: Sophia Ziekenhuis Zwolle
Blondsteenbokje: AZU Utrecht Dagmar1974: Sophia Ziekenhuis Zwolle Linda: Gelderse Vallei Ede & UMC Radboud Nijmegen Merel81 : Erasmus MC Rotterdam Verhip : St-Elisabeth Tilburg Zo klopt die weer
ZIEKENHUISLIJST Blondsteenbokje: AZU Utrecht Dagmar1974: Sophia Ziekenhuis Zwolle Linda: Gelderse Vallei Ede & UMC Radboud Nijmegen Merel81 : Erasmus MC Rotterdam Verhip : St-Elisabeth Tilburg
whahah die is nog beter, ik dacht ik kopieer alles maar toen stond de laatste er niet op. he he nu is ndie goed hahaha