ZIEKENHUISLIJST Blondsteenbokje: AZU Utrecht Betty Boop: Azu Utrecht Dagmar1974: Sophia Ziekenhuis Zwolle Linda: Gelderse Vallei Ede & UMC Radboud Nijmegen Merel81 : Erasmus MC Rotterdam Verhip : St-Elisabeth Tilburg
Kijk anders eens hier meiden: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... &start=180 Groetjes, Josien
sorry ik vind die lijst niet echt duidelijk vandaar. Betty: zie dat wij in hetzelfde ziekenhuis zitten. hoever zijn jullie nu?
ZIEKENHUISLIJST Blondsteenbokje: AZU Utrecht Betty Boop: Azu Utrecht Dagmar1974: Sophia Ziekenhuis Zwolle Linda: Gelderse Vallei Ede & UMC Radboud Nijmegen Merel81 : Erasmus MC Rotterdam Verhip : St-Elisabeth Tilburg Marina : Meander Amerfoort & UMC Utrecht Zou ik het ook kunnen
Nou wij gaan aan de pil als ik nu ongi word, en dan heb ik 20 november een info gesprek en 22 november mag ik stoppen met de pil....Dus wij hebben een lange wachtpauze...
Had nog niet gereageerd maar echt super voor jullie, ik duim duim duim me suf voor iedereen (en mezelf) dit wordt gewoon een top-maand, alleen maar lekker positieve verhalen!
Mij is verteld dat ik aan de pil moet om de hormonen zoveel mogelijk te onderdrukken. Waarschijnlijk heeft het ook met endometriose te maken bij mij. Ik ben alleen wel volgens mij een van de weinige die zolang aan de pil moet.. We maken er tot het einde van het jaar alleen maar posi berichten van toch
uhm...ze zullen het wel weten maar vind het zo raar. het ontpillen heeft bij mij ook best lang geduurd dus ja...dan blijft er een soort avn angst he. december wordt een mooie maand met veel zwangere meiden (dus vanaf nu al dan he )
Hey blondsteenbokje, Ik moet aan de pil vanwege de planning in het ziekenhuis. Ik begin a.s. woensdag met de Decapeptyl en ben dan 4 weken bezig omdat ze rekening moeten houden met de planningsweek dat het dan niet te druk wordt. Gr. Sabrien
oke...maar de pil die je dan dan slikt in het begin kan ook de migro zijn las ik, hoe zit dat kan iemand mij dat vertellen?
Klopt ik heb ook wel wat last gehad van ontpillen, maar omdat met ivf je toch eigenlijk niets met gewoon eigen echt natuurlijke hormonen doet heb je vast geen last van het ontpillen. Ja het heeft idd ook te maken met plannen. Maar ze gaven mij ook aan dat het belangrijk is dat al je eigen hormonen onder drukt worden.
Ik moet straks als ik ongi ben beginnen met migrogrinon 50 dus idd een hele lichte pil Maar het is wel een heel vreemd gevoel, je wilt zo graag zwanger worden en dan moet je aan de pil...