ZIEKENHUISLIJST Blondsteenbokje: AZU Utrecht Betty Boop: Azu Utrecht Dagmar1974: Sophia Ziekenhuis Zwolle Linda: Gelderse Vallei Ede & UMC Radboud Nijmegen Merel81 : Erasmus MC Rotterdam Verhip : St-Elisabeth Tilburg Marina : Meander Amerfoort & UMC Utrecht Wies31 : St. Elisabeth Tilburg Ik heb me er ook al bij gezet, ik start de volgende ronde pas met de pil, maar ben er al volop mee bezig, en lees regelmatig hier mee. Hoop dat jullie dat ok vinden. Verhip, ik wist niet dat je ook in tilburg zit, welke arts heb je? Ik heb verder veel goed nieuws gelezen zeg. Josien, van harte gefeliciteerd, en knap zeg, dat je dat geheim hebt kunnen houden. Debje, succes morgen met de terugplaatsing. Weten jullie ongeveer na hoeveel dagen na de pil je weer ongi word, ik probeer een beetje te plannen hoe het allemaal uit gaat komen, vandaar.
Bedankt allemaal, we kijken uit naar morgen ,en zijn benieuwd hoeveel er bevrucht zijn en hoegoed ze deze keer gedeeld zijn Liefs deb.
Zeker meiden, de komende maanden moeten mooie maanden worden! Ik moet ook aan de pil beginnen, en dit doen ze om je cyclus helemaal te kunnen volgen en 'm te kunnen sturen voor voorbereiding op de stimulatie e.d. De intake vamiddag verliep prima! Hebben 3 kwartier in gesprek gezeten met de arts. Punt voor punt alles nog eens doorgelopen en ons embryo contract mee naar huis gekregen. Ook de recepten mee gekregen en die meteen bij de apotheek in het ZH opgehaald. Een volle plastic tas en wel met een waarde van ruim 1000! Poeh! Medicatie opgeruimd en een deel ervan ligt nu in onze koelkast Wel een gek gezicht hoor.... A.s. maandag nog bloedprikken op FSH waarde en infectieziekte en 's avonds beginnen met de pil! liefs
ZIEKENHUISLIJST Blondsteenbokje: AZU Utrecht Betty Boop: Azu Utrecht Dagmar1974: Sophia Ziekenhuis Zwolle Linda: Gelderse Vallei Ede & UMC Radboud Nijmegen Merel81 : Erasmus MC Rotterdam Verhip : St-Elisabeth Tilburg Marina : Meander Amerfoort & UMC Utrecht Wies31 : St. Elisabeth Tilburg Lisa : Rijnstate Arnhem en umc Utrecht. Ik heb me er ook al bij gezet, ik start de volgende ronde pas met de pil, maar ben er al volop mee bezig, en lees regelmatig hier mee. Hoop dat jullie dat ok vinden. Verhip, ik wist niet dat je ook in tilburg zit, welke arts heb je? Ik heb verder veel goed nieuws gelezen zeg. Josien, van harte gefeliciteerd, en knap zeg, dat je dat geheim hebt kunnen houden. Debje, succes morgen met de terugplaatsing. Weten jullie ongeveer na hoeveel dagen na de pil je weer ongi word, ik probeer een beetje te plannen hoe het allemaal uit gaat komen, vandaar.[/quote]
debje, wat fijn dat jullie morgen de tp hebben. wies ik had jou lijst geqoute, dus dames het bericht eronder is van wies, maar heb de lijst hieronder al gewijzigd.
Ik zit inderdaad ook in Tilburg...Wij hebben nog dkt X. We hebben OFO in het tweestedenziekenhuis gehad, maar zijn nu samen met de gyn naar Elisabeth gegaan.. En wie hebben jullie? Edit moderator: het noemen van namen van artsen is niet toegestaan
Wij hebben Dr. X gehad bij onze intake. Een heel jong vrouwtje nog, wel heel lief. Ik neem aan dat zij ons ook verder helpt. Als hetgoed is krij gik de 1e behandeling nog net voor de winterstop. Ze wilde me al vooruit zetten, maar uiteindelijk hebben we afgesproken dat als ik voor 7 november ongi word, ik met de pil mag beginnen. Dus mijn eitje mag niet te laat springen deze maand! Debje, hoe gaat het, weet je al meer? Ik hoop dat alles goed is gegaan, en dat je nu een mooi emmy (of emmys!) in je buik draagt! Edit moderator: het noemen van namen van artsen is niet toegestaan
Hier een toppertje van 8 cellen terugeplaatst! er waren 21 bevrucht van de 27 we horen van de week of we nog cryo's hebben! Liefs Debje
Dat klinkt super hoopgevend... Gefeli meid... Maar je hebt geen cryo nodig hoor, deze gaat het gewoon goed doen
jeetje debje dat klinkt echt super veel belovend! wauw van harte gefeliciteerd! @dames die bijna mogen beginnen: hoe gaat het met jullie? kunnen jullie er een beetje naar uitkijken? het is fijn als het straks gaat beginnen he! nou zorg goed voor jezelf zodat je straks genoeg energie hebt voor de behandeling! @spuiters: houden jullie het nog een beetje vol? veel last van bijwerkingen? zet 'm op voor mooie eitjes en doe lekker rustig aan! @wachters: hoe voelen jullie je nu? zelf kan ik nu een week naar de punctie zeggen dat het nu echt beter gaat, wel voel ik nog regelmatig mijn buik, maar laat dat maar een goed teken zijn! Klopt het dat de innesteling na ivf/icsi pas 5-7 dgn na de tp is? Veel succes allemaal!
Oeps, had niet in de gaten dat we geen namen mogen noemen..sorry Maar hier gaat het redelijk, maak me toch flink zorgen om die cyste die in mijn eierstok zit...Hebben jullie daar ooit mee te maken gehad? Hij zal weg moeten zijn voordat we kunnen beginnen of niet? Oh ik hoop het zo.. Maar inmiddels is de 4e pil al in mijn maag verdwenen, is wel prettiger aftellen als normaal...Je weet nu waaraan en waaraf! En Wies, daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, hoe lang het duurt voordat je weer ongi wordt na de pil? Weet je het al?
Angelbaby: 2e IVF poging mislukt. 20 oktober beginnen met IVF3. Annalise74: Op 21aug08 start ICSI Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: 1e ICSI, 2-9 TP van een topembryo gehad Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Caruli: 3e IVF ook mislukt. Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 wk (25 juli j.l). Wachten op cyclus voor TP Cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI ZWANGER Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas mk bij 6 wk., aug. 2e ICSI mislukt.. nu nog 3 cryos... Debje1976: IVF nummer 3, 8 oktober punctie Diana26: 2e icsi 9 okt. terugplaatsing Eef: 1e IVF augustus wel punctie, geen normale bevruchting... Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Esser: okt./nov. start 1e ICSI poging Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... - 4e ICSI mislukt - 17 Oktober start 5e ICSI Hope: Bezig met IVF poging nummer 3, met PGD. 3x is scheepsrecht? Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, ZWANGER Kareltje: 2e ICSI 17/09/08 2 emmy's teruggeplaatst Kuikentje : 1e ICSI medio oktober Linda: 1e IVF september-oktober 2008 Lisa: aangewezen op eiceldonatie Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Marion1971:Bezig sinds feb 2004, mmm 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI Mislukt, 22 september evalluatie gesprek en plannen voor poging 6 Marina :15 oktober intake en 21e dag (17 okt wrsch) starten medicatie Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, 31 mei start 2e ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Merel81: september eerste IVF/ICSI poging, 9 oktober TP [-o< Ooievaar 1e IVF Pat 1e IVF start oktober, ma 29 september intake-gesprek. Renate007: 1e ivf start decapeptyl 15 okt Sabrien: 1e IVF/ICSI start decapeptyl 15 okt Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's) Vergo: Zwanger na 5e icsi Verhip: 9 oktober start pil voor 1e icsi Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wishgirl: Zwanger na 1e IVF Zuster Suus: 23 juli miskraam Oktober 8: Debje punctie & Linda tp 9: Angelbaby: gesprek IVF-arts 9: Eef 1e FM bij 2e IVF [-o< 15: Sabrien start Decapeptyl 15: Dagmar1974 Evaluatiegesprek met gyn 16: lisa echo 17: Ginny start Decapeptyl 5e ICSI 17: Marina start medicatie 20: Angelbaby: start decapeptyl 23: Caruli evaluatiegesprek & Linda testen 27: Start lucrin (9 okt start pil) 31: Angelbaby: uitgangsecho November 04: Ginny uitgangsecho 5e ICSI Zwanger! Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008) Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test) Miss Daantje na 1e IVF (3 september positest) Vergo na 5e ICSI (6 oktober posi-test) Josien na 2e ICSI (6 oktober posi-test)
@ linda: de innesteling kan tussen 2 en 6 dagen na de tp zijn geloof ik.Ik voel me ook zeer rustig nu.Ik merk vanaf gistermiddag met het inbrengen van de utrogestan dat mijn baarmoedermond lager is komen te liggen en zachter aanvoelt.Dus dat is natuurlijk een goed teken, dat had ik de vorige keer ook, helaas is het toen toch een vmk geworden, maar wat ik ermee bedoel is dat ik net als de vorige keer het idee heb dat het iig ingenesteld is en dat is al een heel fijn gevoel, nu nog afwachten of het goed blijft gaan.
Angelbaby: 2e IVF poging mislukt. 20 oktober beginnen met IVF3. Annalise74: Op 21aug08 start ICSI Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: 1e ICSI, 2-9 TP van een topembryo gehad Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Caruli: 3e IVF ook mislukt. Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 wk (25 juli j.l). Wachten op cyclus voor TP Cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI ZWANGER Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas mk bij 6 wk., aug. 2e ICSI mislukt.. nu nog 3 cryos... Debje1976: IVF nummer 3, 8 oktober punctie Diana26: 2e icsi 9 okt. terugplaatsing Eef: 1e IVF augustus wel punctie, geen normale bevruchting... Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Esser: okt./nov. start 1e ICSI poging Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... - 4e ICSI mislukt - 17 Oktober start 5e ICSI Hope: Bezig met IVF poging nummer 3, met PGD. 3x is scheepsrecht? Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, ZWANGER Kareltje: 2e ICSI 17/09/08 2 emmy's teruggeplaatst Kuikentje : 1e ICSI medio oktober Linda: 1e IVF september-oktober 2008 Lisa: aangewezen op eiceldonatie Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Marion1971:Bezig sinds feb 2004, mmm 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI Mislukt, 22 september evalluatie gesprek en plannen voor poging 6 Marina :15 oktober intake en 21e dag (17 okt wrsch) starten medicatie Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, 31 mei start 2e ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Merel81: september eerste IVF/ICSI poging, 9 oktober TP [-o< Ooievaar 1e IVF Pat 1e IVF start oktober, ma 29 september intake-gesprek. Renate007: 1e ivf start decapeptyl 15 okt Sabrien: 1e IVF/ICSI start decapeptyl 15 okt Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's) Vergo: Zwanger na 5e icsi Verhip: 9 oktober start pil voor 1e icsi Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wishgirl: Zwanger na 1e IVF Zuster Suus: 23 juli miskraam Oktober 8: Debje punctie & Linda tp 9: Angelbaby: gesprek IVF-arts 9: Eef 1e FM bij 2e IVF [-o< 15: Sabrien start Decapeptyl 15: Dagmar1974 Evaluatiegesprek met gyn 16: lisa echo 17: Ginny start Decapeptyl 5e ICSI 17: Marina start medicatie 20: Angelbaby: start decapeptyl 23: Caruli evaluatiegesprek & Linda en diana26 testen 27: Start lucrin (9 okt start pil) 31: Angelbaby: uitgangsecho November 04: Ginny uitgangsecho 5e ICSI Zwanger! Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008) Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test) Miss Daantje na 1e IVF (3 september positest) Vergo na 5e ICSI (6 oktober posi-test) Josien na 2e ICSI (6 oktober posi-test)
Meiden even een afreageer stukje... Lekker weer, altijd ben ik netjes op tijd met mijn ongi en nog nooit later dan dag 33 en nu zit ik patdari al op daag 34. Ik wil beginnen met die stomme pil, dan heb ik tenminste het idee weer ergens mee bezig te zijn ..... Ik baal
@verhip: ik heb ook een cyste en we zijn gewoon begonnen, de cyste werd steeds wel in de gaten gehouden en vlak voor de punctie moest ik antibiotica nemen voor het geval dat ze 'm per ongeluk aan zouden prikken. ik heb endometriose en dus vaak een cyste ik maakte me ook zorgen maar de gyn zei dat we gewoon door zouden gaan omdat we anders misschien nooit een behandeling zouden kunnen starten.