Ik begin vrijdag met Decapeptyl spuiten...heb er zo'n zin in Ik spuit altijd om 18.00 uur, gelijk na As the world turns haha
ik spuit meestal savonds rond 8 of 9 uur je hoeft niet precies dezelfde tijd te spuiten, maar rond die klok wel ongeveer dus met 1 uur verschil ongeveer zeg maar maar goed elk zh is daar ook weer anders in bij ons zeggen ze dat je het beste kunt spuiten tussen 5 en 10u savonds heel veel succes meiden!
Ik heb altijd rond half zeven 'savonds gespoten. Dat is meestal vlak voor het eten, net zo makkelijk. Succes!
ik zit nu in een natuurlijke cyclus, dus dan zou ik aanstaande maandag mijn ongi moeten krijgen...over 7 dagen dus.... ik heb nergens last van....lust nog steeds koffie enz...hahahahha ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn en heb mijn week dus volgeboekt...... maar het valt niet mee hoor.pffffffffffffffffffffff
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb net nog eens goed de papieren doorgelezen. Bij ons in het ziekenhuis moeten we echt 's morgens spuiten, best lastig want moet doordeweeks om 07:30 uur beginnen met werken. Zou ook veel liever 's avonds spuiten, maar ja we moeten ons houden aan het protocol van het ziekenhuis. Ik denk dat ik rond 10:00 uur ga spuiten, want als ik doordeweeks rond 07:00 uur spuit moet ik dat het weekend ook en dan heb ik geen zin zo vroeg op te moeten staan hihihi. Ginny, voor jou wordt het ook weer spannend. Als de maandag om is, is het ook zo weer vrijdag. Succes! Renate, ja erg spannend allemaal. Ik ben er ook constant mee bezig, ik kan er niks aan doen. Eindelijk mogen we starten. Jij ook veel succes woensdag! Verder iedereen succes met wachten, spuiten etc ! Gr. Sabrien
@Sabrien Als ik jou was zou ik echt om 07.00 uur gaan spuiten! Het gaat welliswaar prima ergens anders spuiten, op je werk zeg maar, maar het is best spannend en echt fijn als je thuis gewoon je dingetjes kan doen. Dan zet je toch gewoon in het weekend even de wekker, je loopt naar de koelkast en je slaapt weer lekker verder!
Nou, ik was in 1e instantie hartstikke zenuwachtig, stond de eerste 2 x helemaal trillend aan het aanrecht, haha Maar daarna ging het zo makkelijk. Echt een eitje. In het begin spoot ik ook heel snel die vloeistof in, maar het is veel fijner als je dat langzamer kan doen, is mijn gevoel dan he. En de Gonal F was helemaal fijn, die voel je niet eens. Deca vond ik rottiger. Je wordt vanzelf een echte junkie, maak je maar geen zorgen! Ik relativeerde het ook bij mezelf door te denken aan diabetispatienten, die moeten hun hele leven soms wel meer dan 3x per dag spuiten!
mijn gevoel bij het spuiten was ook raar...ik was me zo bewust van het feit dat ik iets in mijn lichaam spoot wat niet natuurlijk was dat ik er bijna van zou gaan walgen.. maar ja je hebt het nodig.. ik ben met nieuwe meds wel heel nerveus om het feit hoe ik erop zou reageren..... tot nu toe geen echtte enge bijwerkingen gelukkig
ik heb met de iui ook moeten spuiten, vond het doodeng in het begin. ik vond altijd de pregnyl vervelend, vooral in het begin, toen haalde ik hem nooit uit de koelkast even van tevoren. Ik heb ook gewoon moeten spuiten, nu krijg ik wrs een prikpen, dat is een stuk makkelijker zei ze. Ik weet niet of je gewoon moet spuiten of met een prikpen, maar als je het echt te eng vindt, kun je wel om prikpen vragen. Suces alvast!
hoi meiden, ben ook zo onzeker, wat moet je nou voelen? tja we kennen het antwoord je kan nergens vanuit gaan, nouja geen ongi is natuurlijk altijd goed, ben idd gelukkig ook de hele week aan het werk dus dan schiet de tijd wel op, ook het weekend dus volgende week wordt echt aftellen! vraagje aan de ervaren dames: komt het veel voor dat je door de progesteron niet zwanger bent maar niet ongi wordt? of worden de meesten wel gewoon ongi 14 dagen na punctie? dat lijkt me namelijk zo erg, dan krijg je hoop en dan blijkt er niks te zijn NOU meiden positief, allemaal kei zwanger ok!?!
ik spuit elke avond tussen halg 9 en 10 uur. bij ons in het ziekenhuis mag er 3 uur tussen zitten. ik heb gelukkig ook een prikpen. toen ik 2 weken geleden begon had ik nog maar 2 spuiten voor de prikpen, en ik moest 3 dagen later pas in het ziekenuis komen, vond het wel eng dus zonder die pen, ik zou er gewoon naar vragen is veel makkelijker. en ik zou er ook voor kiezen om zoveel mogelijk thuis te spuiten, ik weet niet meer wie het vroeg. ik was laatst in een restaurant, en moest dus op de wc spuiten, en het ging toen ook bloeden omdat je toch minder ontspannen bent. meiden op de wachtbank houden jullie het nog vol?