Josien...........nee toch meis............. Heel veel sterkte en kracht voor jullie samen.... Knuf en liefs
Ships wat een auw weer hier... balen zeg.. dit is echt niet eerlijk.... Hier nog steeds enorm balen, zit op dag 35 en heb nog nooit een cyclus langer dan 33 dagen ( meestal 29 of 31) gehad. Waarom juist nu? Heb wel een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje spotting gehad... maar tja das geen ongi. Als er morgen ochtend nog niets is dan ben ik Het zieknhuis maar eens....
@merel81 Ik voel me goed moet ik zeggen. Heb er dagen tussenzitten dat ik echt kotsmisselijk ben na het eten. Voel iedere keer krampjes,en verder heb ik echt mega last van mijn (.)(.) Zolang ik nog vanalles voel gaat het goed denk ik. Heb er een goed gevoel over. Liefs Kareltje Voel jij al iets?
Nou, ik heb hele zere borsten. Maar ik geef de Utrogestan er de schuld van. Eigenlijk van alles wat ik voel. Want ik heb echt geen idee. Verder wat gerommel in m'n buik, moe en wat last van mn onderrug. Het is zo lastig dat alles ook van de Utrogestan kan komen, he! Je weet niet meer echt wat je voelt, heb ik het idee! Voelde je veel verschil voor de testdatum in vergelijking tot ICSI 1 en 2?
he merel81, mag jij de 21ste al testen?Ik heb ook op 9 okt. de tp gehad maar mag pas 23 okt. testen. Spannend he?
@ merel Ja ik voelde wel verschil,de vorige keer waren de syptomen ineens verdwenen 1dag voor ik ongi ging worden.Zowiezo had ik de vorige keer 12 dagen na punctie al bloedverlies,en dit keer niet. Dit keer was ik ook misselijk,vooral als ik s'morgens onder de douche stond. Maar ja je denkt dat je jezelf gek zit te maken,je wil jezelf beschermen tegen telleurstelling. Heel raar als je dan toch ineens een 2e streepje ziet.
josien, heel veel sterkte met het verlies, en neem er even de tijd voor. We begrijpen het dat je er even niet bent.
hallo daar, wij hebben ook een ICSI behandeling gehad, de eerste i helaas mislukt de tweede is nu gelukkig goed gegaan, (sorry voor de rest) WAAR het helaas verkeerd is gegaan, sterkte met de verwerking, zijn er mensen die ongeveer net zo ver als mij zijn, en die nu ook al een buikje hebben, ik heb sinds afgelopen weekend al zwangerschapskleding aan, en ben ook al 2 kg aangekomen, helaas maar betekend wel dat het goed groeit nog meer mensen hier last van liefs joanita