Jaaaaaaaaaaaaaa ik weet het Heb gister weer een huilbui gehad bij onze vrienden Hun staan volledig achter ons en ze steunen ons ook echt enorm Brrrrrr zit hier echt te shaken zit hier echt met smart op de telefoontje te wachten ha ha ha Liefs Tijgertje23
Hai hai, wij zitten in amersfoort meander ziekenhuis en de punctie en terugplaatsing zullen in het UMC plaatsvinden. Ja ik start nu de 21e dag van deze cyclus met decapeptyl, en als ik ongesteld wordt krijg ik te horen wanneer ik de rest mag gaan prikken....in de goede ronde dus
thanks voor je uitleg! en ja wij zitten ook bij het AZU / UMC. geweldig vind ik hen ben ik heel erg blij mee!
hoi meiden, ben d'r weer. baarmoederslijm was nog niet dik genoeg, moest dus bloedprikken, en zit nu op telefoon te wachten. ik zat die arts echt met angst in m'n ogen aan te kijken, het is niet ernstig hoor zegt hij, waarschijnlijk moet de progynova omhoog, en schuift het hele schema een week op. maar dat hoor ik zo aan de telefoon, meestal bellen ze tussen 1 en 2 uur. dus zit nu echt te wachten...........
ik duim voor jullie hoor Lisa! en een weekje opschuiven kan ook geen kwaad hoor maar ik duim natuurlijk voor eerder
dat wordt inderdaad flink op de proef gesteld... ons geduld... Ik duim voor jullie allemaal dat ons geduld ook eens beloond mag worden!
Weet je, bij de intake voor de IVF/ICSI zeiden ze: ja de twee wachtweken zijn het zwaarst. En ik zat daar en dacht: jaja, kan je lekker zeggen, maarre... ik moet prikken, echo's en een punctie. Nou ik weet nu echt wat ze daarmee bedoelden! Het is zo sh*t dat je 'niks'meer doet nu!
ja radio is al aan en telefoon heb ik al bij me, het is alleen dat ik me er niet toe kan zetten todat ik iets gehoord heb, hihi.
ben gebeld, alleen nog geen uitslag, het aparaat in het laboratorium was kapot, dus kunnen ze nog geen bloeduitslag geven, dus ook geen nieuwe afspraak maken, grrrrrr. wordt einde van de middag weer teruggebeld. nog langer wachten dus, ga nu eerst maar even naar de apotheek nieuwe lucrin bestellen. jullie horen me later weer.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Nijmegen heeft gebeld Bloed was goed Vanavond om 23.00 uur pregnyl spuiten Vanavond geen decapeptyl en puregon spuiten Zaterdag om 11.00 uur de punctie Morgenavond mag ik de rustgevende pil innemen (oxazepam) Yeah! EI EI BEN ZO BLIJ Liefs Tijgertje23