IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    in dusseldorf doen ze dat niet..
    ik heb dat ook niet gehad..
    ze gaan eerst stimuleren en dan remmen ze dat later met cetrotide.

de methode van lucrin zoals ze dat in tilburg doen, noemt de arts in dusseldorf stimuleren met de rem erop...

2. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Als eerste ga ik de dames met het probleem van te vaak naar de wc met grote boodschap nog gekker maken, de 3x dat ik zwanger was heb ik het vanaf de innestellings dag ook gehad. Normaal heb ik verstopping en nu moest ik heel vaak... Dus wie weet ;)

En het plat leggen van de hormonen gebeurd bij mij door dat ik eerst aan de pil moet, dus ik ben benieuwd of ik dan toch ook deka of luc krijg...

We zullen zien, nog 4 weken en 5 dagen voor het info gesprek en dan weet ik ook hoe het bij mij gaat...

3. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Als je in Nederland behandeld wordt krijgt je volgens mij altijd deca of luc. Heb het nog nooit anders gehoord. Waarschijnlijk dus wel.

4. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Die(de cetrotide) heb ik wel thuis dus zal het toch wel normaal zijn...dank je peg! Gelukkig niets mis bij mij..begon me al zorgen te maken.. :rolleyes:

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    waaahhh betty het is je gelukt hihi, wie weet.........

6. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Och lieverd sorry, ik heb niet goed gelezen...nou k ga keihard voor je duimen ! Hoe lang is jouw cyclus?

liefs Marina

7. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Ja betty maak ons nog gekker haha, hier vanmorgen geen buikpijn maar zo net wel weer even heel hevige steken.
    Over 5 dagen mogen we testen dames!

8. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

meiden wat spannend zeg! roze roze roze !

9. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik gebruik ook geen deca, maar Cetrotide. In principe geeft het dezelfde werking. Wat gebruik je dan?

Wie gebruikt er nog meer Cetrotide?

Liefs Nikkie

10. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Sorry dat ik weer er op in haak. Ik spoot ook iet van tevoren om alles stil te leggen. Ik start de 3de dag van de cyclus Gonal. Tussendoor heb ik metingen. Vervolgens als hij groot genoeg is start ik met Cetrotide om geen eisprong te krijgen en daarna de Pregnyl.

Heeft niemand dit zo?

Liefs Nikkie

11. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

meiden ik ben er vandoor fijn weekend!

12. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    in dusseldorf begin je op dag 3 met de glonal of iets anders van dezelfde werking...dan als je genoeg folikels hebt en ze zijn groot dan ga je de cetrotide spuiten om de boel te remmen.
    ik zelf heb er maar 2 gezet tot de punctie

13. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    nou ben gebeld hoor vanmiddag om kwart voor 2.
    heb de telefoon gewoon bij me gehouden, vind het toch wel belangrijk om zelf te horen.
    maar m'n bloed was goed, dus ik hoef de progynova niet op te hogen.
    bedankt voor jullie medeleven allemaal over mijn telefoontje.
    nu dus op naar volgende week donderdag, weer spannend, want als het goed is mag onze donatrice dan met de gonal gaan beginnen.
    fijn weekend allemaal!

14. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Nou dan heb ik mijn best gedaan om jullie gek te maken en het is mij gelukt... dan ga ik ook mijn best doen met duimen duimen duimen voor veel roze Dan gaat dat vast ook lukken ;)

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    gefeliciteerd lisa, weer iets om naar uit te kijken, zet 'm op je zult zien straks gaat het allemaal heel snel!

16. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    dank je linda,
    het gaat eigenlijk ook al best snel, ik ben al weer bijna 4 weken aan het spuiten, pffffff, geen idee dat dat al zo lang was.
    en nu maar weer afwachten hoe de echo donderdag is dus.
    hoe is het met jou?
    wordt nu spannend heh.
    ik duim voor je hoor, en voor de rest trouwens ook, hihihi.

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja nu wordt het echt spannend, snap nu ook dat de 2e week erger is, het komt zo dichtbij! bbbrrr en iedereen vraagt of ik eerder ga testen, nou mij kennende had ik er al gedaan mits ik er 1 in huis had gehad hihi dus vandaar ga ik pas volgende week naar de apotheek!

18. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Goed zo linda, geen valse hoop of onnodig negatief testen terwijl het misschien toch positief is =D> Nog eventjes tandjes op elkaar en doorzetten! :thumup:

Nikkie80, ik moet ook cetrotide gaan gebruiken...heb er al 2 thuis liggen.

Lisa fijn dat het dan toch goed was, op naar donderdag!

Mijn ongi is nu helemaal doorgebroken dus dat betekend dat ik morgen mag gaan beginnen met de Puregon! Ik vind het echt superspannend.. :pale:

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Nog maar 5 weekjes... nog maar 5 weekjes....

Zullen we een tijdmachine uit gaan vinden? Dan kunnen we naar voren wanneer we willen ;)

20. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    hoi Dames

Even een leuk en ego berichtje tussendoor!
    Vandaag weer zon opgezette buik en opvlioegers een hogere hartslag dus gyn. opgebeld.Ik moest langskomen en de follikels waren met vocht gevuld en behoorlijk groot en ik heb ook vocht in de buikholte, gelijk bloed laten prikken maar de waardes waren goed gelukkig dus ik mocht weer naar huis!Het hcg wisten ze nog niet,zouden ze voor terug bellen, en onderweg ging dus de foon: ik ben ZWANGER! de hcggehalte was zelfs iets hoger als ze verwacht had dus we konden een klein feestje vieren volgens de gyn, maar ze zei er wel bij dat het nu gewoon nog erg pril is dus we wel voorzichtig blij moesten zijn.
    Maar de test was positief en hoger als ze verwacht had dus we zijn heeeeeel blij!

Deel Deze Pagina