Diana; hele dikke proficiat meid! Super! Tijgertje; goede punctie zeg! Doe je rustig aan? Nu op naar nog meer goede resultaten! liefs
zal het hier ook nog even zetten....ik ben weer met mijn gezicht op de feitjes gedrukt.. spotting is begonnen dus morgen begint helaas voor mijn weer een nieuwe cyclus... word er moedeloos van bah bah
Lieve Pekske, Wat ontzettend verdrietig voor jullie! Er valt verder weinig te zeggen, behalve dat ik jullie veel moed gun voor de volgende ronde! Hou je haaks!
He bah bah bah wat K zeg... meis we denken met zn alle aan je. Je zal er neit veel aan hebben, maar ik hoop dat het ietsjes verzacht... Heel veel kracht...
@pekske:heel veel sterkte gewenst met het alweer een plekje gaan geven van dit verdriet!Al heb je er misschien niks aan:Ik denk aan je! @linda:wanneer wil je gaan testen dan?Er zijn zat meiden die niks voelen hoor! @merel : hoe gaat die bij jou? @ de rest:hoe is tie?
He, Nou, hier gaat het best, ga er maar vanuit dat het niks wordt! Zit heel erg te twijfelen, aan 1 kant wil ik morgenochtend testen en aan de andere kant durf ik het niet....
@ Diana, Wat een geweldig nieuws voor jullie. Lekker van genieten. @ Pepske Jeetje meis sterkte met deze tegenvaller. Dikke knuffel @merel Spannend hoor. Mijn duimen draaien nog voor je. Liefs Kareltje
Diana, Wat leuk! Gefeliciteerd! Merel, Veel succes met het maken van een keuze of je nu wel of niet test..Blijft moeilijk...Ik duim voor je dat hij positief is! Pekske, Balen zeg! Veel sterkte..
Goedemorgen! Ik heb niet getest! Vind het best goed van mezelf, maar het is ook een beetje laf. Hij is toch negatief. Ik voel me echt alsof ik ieder moment ongesteld moet worden. Dus ja... Morgen weten we het!
Das aan de ene kant super... je bent sterk dat je toch niet test. Ik hoop dat je gevoel liegt en dat je morgen een super mooie + test hebt.. je verdeint het zo... Ik ga nog even heeeeeeeeeel hard duimen.... Ik hou hoop Hier een gilmlach vandaag. Over precies een maand zit ik nu in Gent voor het info gesprek... Ik ben zo beneiwud...
@merel, wat spannend he! @all: hier wat meer hoop, veel steken in m'n lijf gehad de hele nacht, lage rugpijn en buikpijn is ook weer terug, kan natuurlijk ook ongi zijn maar geen spotting dus ik hou hoop. Donderdag testen, dat is 15 dgn na m'n punctie, moet nog wel even een test halen, is gewoon bij de apotheek ook ok?
hey lieve meiden, Niet alles bijgehouden na het weekend sorry. kan iemand een up date geven. hebben het branden van de kaarsjes geholpen?
Heb toch stiekem getest: geen ochtendurine, maar toch, hartstikke negatief! Dus ik probeer het morgenochtend nog een keertje, maar weet voor 99,9% zeker dat het niet gelukt is!
De moed niet opgeven hoor merel, je hebt best vroeg getest hoor.Je hebt opdezelfde dag als mij de punctie gehad toch, officieel mocht ik woensdag pas testen, dus over 2 dagen gewoon nog eens doen. Hier vanmorgen weer naar z,huis geweest, weer echo gehad, maar was niet erger geworden.En ook weer bloed laten prikken, de uitslag hoor ik strakjes.Als de waardes niet goed zijn,moet ik weer teurg en nemen ze me op,maar ze dacht dat dat niet zo zou zin gelukkig.Ze testen ook nog eens de hcg, want volgens haar (een andere gyn als zaterdag) kon ze aan de hand van de uitslag van zat. nog niet zeggen of ik zwanger ben, pas als het hcg nu hoger geworden is dan ben ik zwanger, dit ivm de pregnyl, maar ik had de pregnyl zat. 14 dagen geleden gespoten, dus lijkt me toch sterkt dat die je hcg dan nog beinvloed.Dan vind ik het ook wel een beetje raar van die andere arts, want die zei, het is zelfs hoger als ze verwacht had(160 was hij) dus we konden een klein feestje vieren.Nu zit ik dus toch weer in spanning.
jeetje diana, wat spannend, en idd een beetje raar, ik duim voor je meid! het zit vast goed! ik word helemaal gek van de stress, ben onwijs moe, kan me helemaal niet concentreren en het gevoel dat ik ongi ga worden maar gelukkig geen bruine afscheiding. Ik tuur me een ongeluk als ik op de wc ben.