diana: ik lees het nu pas.. gefeliciteerd linda: heel veel succes met de laatste wachtdagen. pekske: ik hoop dat het niet doorzet en je toch zwanger bent meid, of is het al doorgezet? tijgertje: mooie score zeg op naar een super tp
Pekske Jeetje dus alweer iets nieuws...IMSI! Ik hoop voor je dat het door kan gaan en dat het dan wel goed gaat
He Pekske, ik had het pas gelezen op de site en moest toen gelijk aan jou denken...misschien iets boven natuurlijks maar dat moet toch een goed teken zijn dat je er ook idd aan mee mag doen....Ik hoop dat het jullie lukt om de centjes bij elkaar te krijgen en dat dit dan eindelijk de behandeling is voor juliie! Ik wens je heel veel succes! Linda, nee niet jij ook al... Tijgertje wat een ontzettend mooi aantal embryootjes...is het de bedoeling dat ze ook allemaal ingevroren worden? En nog even een vraagje..hebben jullie er zelf voor gekozen dat er eentje teruggeplaatst word of is dat procedure? Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt voor de eerste FM...ik mag donderdagochtend....erg spannend...
Heb vanmorgen niet meer hoeven testen, ben gisteren begonnen met vloeien, wel kleine beetjes, maar helder bloed, dus voor ons is het op naar ICSI II!
wilde even melden dat ik vanacht overduidelijk ongi ben geworden..... we zijn helemaal kapot en hebben ons beide ziek gemeld. Straks bel ik het zkh. Jullie horen snel van me.
Oh nee...alle meiden van ongi geworden... Doe rustig aan meiden en veel sterkte met het verwerken van deze tegenslag!
he gatver balen zeg....heel veel sterkte met het een plekje te geven... hier zet ongi niet door, als het donderdag nog niet door is gezet dan doe ik nog maar eens een testje voor de zekerheid...
Ik hoop het zo voor je pekske, wie weet, wel slopend hoor, hier straks zkh bellen, het is allemaal zo onwerkelijk...
ik heb niks gebruikt, dus ik hoef ook nergens mee te stoppen dan he... maar als je ongesteld bent en een negatieve test dan mag je volgens mij gewoon stoppen hoor...
Hoi, Ik ben nieuw hier en ben net bezig met mijn eerste IVF poging. Of net bezig...ze hebben vorige week maandag een eitjes succesvol teruggeplaatst dus ben nu eigenlijk aan het wachten op wat er komen gaat, maar ik voel eigenlijk helemaal niks. Heb ook Progestan pillen die de eerste dagen wel pijnlijke borsten hebben veroorzaakt maar dat is inmiddels ook weg. Ik moet morgen voor de laatste keer de Progestan pillen gebruiken en zaterdag testen. Waaneer zou ik (als dat gebeurd) eigenlijk dan ongesteld moeten worden ? Als ik ben gestopt met de pillen of kan dat gewoon altijd doorzetten? En als je moet testen betekend het dan ook dat je al overtijd bent ? Jullie begrijpen...heb wat vragen...maar hier zitten, geloof ik, genoeg mensen die mij misschien met deze vragen kunnen helpen (eigenlijk jammer genoeg natuurlijk) Bedankt !
Ohnee he linda en merel, en ik had nog wel goede hoop voor jullie:sterkte met het verwerken hiervan. Merel:je mag gewoon stoppen als je ongi bent hoor. @raffel: dat is gewoon afwachten, de een wordt gewoon ongi door de utrogestan heen,de ander pas als die ermee stopt.Als je gestopt bent met de utrogestan en je bent zat. nog niet ongi dan heb ik goede hoop voor je.
He Raffel, Succes met wachten, we begrijpen dat je veel vragen hebt! Er is ook nog een 'wachtbankje' topic hier op het forum. Daar zit iedereen die aan het wachten is na een vruchtbaarheidsbehandeling, misschien ook leuk voor je.