linda en merel, jeetje nee he' heel veel sterkte meiden. ff een vraagje aan de lucrin gebruikers, mijn vriendin heeft erge last van de bijwerkingen, jeuk aan handen en voeten, echt beetje opgezwollen, kent iemand dit, heb het ziekenhuis al gebeld. herkent iemand dit? ik ga zo zemelenbad halen, geen idee wat dat is.
hier ziekenhuis gebeld, moet toch testen donderdag, gggrrr, ze vroeg ook of het echt rood was, ik zei ja, nu is het de hele dag vervolgens weer bruin aaarrrccchhh nu twijfel ik dus weer maar het is best veel bruin. Straks ga ik testen kopen en dan test ik gewoon vanavond alvast anders krijg ik weer valse hoop. 4 uur niet naar het toilet kan toch ook? Dan test is donderdagochtend alsnog en bel ik opnieuw over hoe nu verder. Heb dus alsnog om 12 uur maar die bolletjes genomen... dit is echt om gek van te worden
oh linda je maakt het weer spannend, maar je hoort het wel vaker dus ik blijf hier duimen voor je hoor.
negatief, 3 1/2 uur niet geplast en gedronken dus lijkt me wel duidelijk, denk dat het echt niet zo mag zijn. omdat we van het zkh op de officiele testdag (do'dag) moeten testen doen we dat op vrijdag, mijn vriend is vrij en ik neem vrij. dan weten we het echt zeker en dan kunnen we rustig het zkh bellen over hoe nu verder, waarsch. pas 2009... hoop dat ongi snel verder doorzet denk trouwens niet dat we te vroeg hebben getest want zondag was mijn nod al en in de meeste zkh, mag je met ivf dan al testen toch?
Hoi meiden Rond half 8 zijn we weg gegaan maar we hebben dik 2 uur in de file gestaan We moesten eigenlijk om half 10 er zijn maar we kwamen 10 min te laat om bloed te prikken Hebben we gehad zijn we daarna nog ff naar de kantine geweest ff lekker koffie gedronken met een broodje Om half 11 zijn we weer terug gegaan om te wachten wanneer wij mogen We moesten nog een dik half uur wachten Maar gelukkig om 11.00 uur waren we aan de beurt De tp duurde maar liefst 10 min Ik had 7 bevruchte eicellen van kwaliteit A En die liggen nou in de vriezer En 5 NOV mogen we een zwangerschapstest doen SPANNEND Liefs Tijgertje23
wow spannend tijgertje! en nog 7 in de vriezer....dat is wel een erg lekker gevoel he... ik hoop dat je ze niet nodig hebt... ik duim mee hoor... rond de tijd dat jij mag testen begin ik weer met spuiten....spannend dus...
Oow Linda, ik hoop dat het vals alarm is en dat je alsnog positief test, succes meid en veel sterkte met wachten! Tijgertje ik ben jaloers op jou! 7 emmy's van kwaliteit a, super! Ik had alleen maar kwaliteit 2-4. Succes ermee! Liefs Nikkie
Lisa, ik gebruik ook lucrin maar heb geen bijwerkingen. op de bijsluiter staat wel een hele waslijst wat je er allemaal van kan krijgen. Het is bij iedereen verschillend. Ik kan je dus niet helpen of dat normaal is ik voel helemaal niks ervan.
Ik ben hier druk aan het spuiten met de puregon..de 3e dag alweer! Zijn er nog meiden die gelijk met mij opgaan of ben ik de enige?
He meis balen, wat kl... jeetje meis wat enorm balen... Ik voel zo met je mee, de eerste keer heb je toch best wel verwachting... Maar kom op hoofd omhoog en op naar de volgende ronde... kom op meid ooit is het geluk ook voor ons....
meiden ik was jullie kwijt, kreeg geen mailtjes meer. ik zie een hele mooie banner bij Diana! en Linda o meissie.... Denk dat ik verde rveel gemist heb kan iemand een update geven? sorry... Gisteren info avond gehad voor IVF en ICSI. veel wist ik al maar het was super nuttig en ik heb er veel aan gehad. nou ja...ik was daarna zo van slag door alles en nu nog. heeft meer inpact op mij dan dat ik zal willen denk ik. heb nu ook echt zo iets van oke ik weet het nu allemaal wel, laten we nu maar gewoon beginnen! Tijgertje: jij zei dat ze 27 eitjes hebben opgezogen. in welk ziekenhuis zit je want ik hoorde gisteren dat dit wordt gezien als overstimulatie?! weet het ook niet hoor dus wil graag jouw versie horen
@steenbok: of het echt als overstimulatie gezien wordt en of je dan verder mag gaan, hangt ook af van je bloedwaardes.Ik had 43 follikels de 1e ivf en mocht ook gewoon de punctie doen, eigenlijk is het wel een beetje een overstimulatie en meestal zijn de eicellen dan of niet goed of de follikels zijn leeg, dus tijgertje heeft superveel geluk gehadm en haar waardes waren blijkbaar niet te hoog en de follikels bevatten ook nog veel eicellen van goede kwaliteit.
thanks diana voor de uitleg! O nog een vraagje: elke punctie word gezien als 1 behandeling door de zorgverzekeraar. Dus niet elke terugplaatsing. hoe zit het met jullie verzekeringen, hebben jullie daar problemen mee onder vonden? ik moet ze nog even een extra keer bellen hoor. En hebben jullie het jullie werkgever verteld op een gegeven moment met het oog op het verzuim?
hoi raffel, helaas welkom hier, en heel veel succes met wachten herma, dank voor je antwoordt, ik gebruik zelf ook lucrin, en heb er ook geen allergische reacties van, heb het ziekenhuis gesproken, en het komt bijna niet voor maar kan dus wel, hebben wij weer dus linda, nogmaals dikke knuf voor jou.
blondsteenbokje, ik heb het mijn werksgeefster verteld, is wel zo makkelijk als je weg moet, hoef je niet elke keer een smoes te verzinnen. weet nog wel dat ik dat vorig jaar okt. met m'n eerste iui wel deed, ik zei dat ik naar de tandarts moest, en ik klonk zo ongeloofwaardig, dat het me niet lekker zat en heb haar toch gezegd dat ik naar het ziekenhuis moest, nog niet waarvoor, dat heb ik een paar maanden later gedaan. morgen dus weer echo voor mij, wel beetje zenuwachtig, vorige week was slijm nog niet dik genoeg, bloed was wel gelijk daaraan, hoefde dus niet op te hogen met medicijnen, iemand idee of dit erg is.?
Thanks voor de uitleg Lisa. Zie in je onderschrift met een doner eicel. Wat goed zeg! (als je het zo mag verwoorden)
@lisa: bij mijn 1ste echo was het baarmoederslijm ook nog niet zo heel erg dik, dat wordt vanzelf wel dikker.
oh gelukkig diana, zit me al weer druk te maken, fijn om te horen dat het vaker voorkomt, de arts zei ook al dat het niet ernstig was. en ik heb zo'n directe arts, die zegt echt face to face hoe het zit. als het nu niet goed was had hij dat vast al wel aangegeven.pfffff morgen weten we meer, en hopelijk kunnen we dan eindelijk de gonal-f aan gaan breken. hoe voel jij je diana? zeker nog steeds onwerkelijk. ja blondsteenbokje, mijn vriendin is onze eiceldonor. ondanks het verdriet dat het m'n eigen eitjes niet kunnen zijn, mag je het zeker fanatstisch noemen, en zijn wij haar zeer zeer dankbaar.