wilde even zeggen dat ik een topic heb geopend, sommigen waren al gezellig langs geweest zag ik! maar ik blijf hier natuurlijk ook lezen!
Yes yes yes we zitten eindelijk onder de maand van wachten nog maar 29 dagen en 17 uur en ik mag weer met die pil stoppen... yes we zijn er bijna we zijn er bijna.... ( ps de banner staat op americaanse tijd geloof ik )
Dag dames, Wat is hier veel geschreven zeg, heb goede berichten gelezen, maar ook niet zulke goede. Ik had even een vraag. Ik ben nu iets meer dan een week de decapeptyl aan het spuiten, hoe zit het dan met de menstruatie? Komt die gewoon of niet? Ik weet dat het bij iedereen verschillend is, maar ben benieuwd naar jullie ervaring. Gr Renate
Hey Renate, Leuk om wat van je te horen! Hoe gaat het met spuiten? Bij mij gaat het allemaal goed, heb alleen de laatste dagen wat last van hoofdpijn en vermoeidheid maar och dat hoort erbij! Ik heb afgelopen zaterdag de laatste pil ges.likt en ben gisteren ongesteld geworden (ben ook 15 oktober met Decapeptyl begonnen) dus denk dat het bij mij komt doordat ik met de pil ben gestopt. Weet niet hoe dat is als je alleen Decapeptyl spuit. Succes !
Als het goed is breekt die vanzelf door Renate. Bij mij kwam die zelfs exact op de dag dat' ie normaal gesproken ook doorbrak bij mij. Maar dat zou natuurlijk onder invloed van de medicijnen wat later kunnen zijn. Blondsteenbokje, Lisa, Pat en Betty Boop, ik wens je een hele voorspoedige ivf-poging. Dat het maar een heel positief einde mag hebben! Ik zal vast meiden overgeslagen hebben want ik lees niet meer zoveel hier en sommige volg ik op hun eigen topic. Excuses daarvoor. Voor degene die weer een teleurstelling hebben moeten verwerken. Heel veel sterkte. Ik weet hoe moeilijk het is om weer op te krabbelen en positief te worden. Hou vol! Geef de moed niet op! Ik vind jullie kanjers! Gr Flam
JAAAAAAH, de echo was goed vanmorgen, slijm was dik genoeg, dus vanavond mag mijn vriendin beginnen met de gonal-f, en dan over ongeveer 2 weekjes de punctie. ben weer even helemaal blij \/
Meiden eind november kan ik niet meer starten ivm de kerstperiode (in nijmegen doen ze dan geen punctie) ik zal eind december weer beginnen. Hoe gaat het hier, sommigen heb ik al gesporken via eigen topic. Tijgertje jij had toch ook een topic?
He Linda Wat balen, ik hoor morgen wanneer we weer kunnen beginnen. Hadden jullie nog cryo's? Wij niet namelijk, zie wel weer op tegen die punctie, vond het niet echt een feestje, maar goed, nu eerst maar weer eens horen wanneer we weer beginnen!
Hoi Sabrien, Het gaat goed, spuiten gaat steeds makkelijker. Ik heb heel lichtjes hoofdpijn, en ben ontzettend moe. Het lijkt nu iets beter te gaan, misschien is het ook wel wennen. Zou deze week ongie moeten worden, maar mijn cyclus is nooit helemaal regelmatig, varieert tussen 26 en 36 dage, dus ik heb nog even. Liefs Renate
zie met name tegen al die verschillende stappen op, gaat het spuiten goed, de punctie, hoeveel eicellen, bevruchting......er kan zoveel mis gaan. en nee helaas geen cryos zit nu wel te denken of ik er voor kies om bij 2 top emmies voor het terugplaatsen van 2 te denken. dus niet alleen bij gemiddelde kwalietit. Maar daar zijn mijn vriend en ik het nog niet over uit. deze keer had ik geen toppers dus ik reken er zowieso niet op.
hier net terug uit dusseldorf.. moet tot 10 nov de pil slikken en dan 15 nov de eerste spuit er in en een dag of 12 later de punctie... we zijn weer gestart.....spannend weer..
Flam dank je Lisa goed nieuws! Op naar een dikke vette + Linda jammer dat je zo lang moet wachten, maar voor je het weet is de tijd gelukkig weer om. Renate fijn dat je begonnen bent, succes! Pekske Succes met de imsi en ik hoop echt dat dit het eindelijk gaat worden voor jullie, jullie hebben al zo'n lange weg moeten bewandelen dat mag wel eens een keer beloond worden met een positieve test dacht ik zo... Vandaag mijn eerste FM gehad en er waren 3 Follikels te zien van 10-13mm en een paar kleinere...zaterdag moet ik terugkomen en dan ergens volgende week zo rond woensdag de punctie...
@ renate & lisa: ik duim! @pekske: op zich wel snel he, spannend, wie weet dit jaar... @pat: gaat de goede kant op!
Onze test was negatief vanmorgen wel bloed geprikt maar het zal wel niets zijn. Wel even naar me rietjes gekeken: In het eerste rietje zit een van 9 cellen, en 2 van meer dan 10 cellen. In het tweede rietje zit er eentje van 8 cellen, en 2 van meer dan 10 cellen In het derden rietje zit er eentje van 7 cellen en twee van C (wat dat in hield wist ze niet precies) Liefs Debje