IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik hoop het niet betty. ik hoop dat ze zeggen, dan weten we genoeg en blijft het (zoals wij al hadden bedacht) bij icsi...dan en dan kunt u komen beginnen mevrouw.

maar ja...

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jee meid balen zeg dat het niet gelukt is
    snap heel goed dat je vriend zich er rot onder voelt

3. mamastarlight

zeg die vanmorgen: ik wil je zo graag gelukkig maken...

maar dat ben ik al. voor ik me weer schuldig.pfff

ziekenhuis neemt nog niet op. hoop echt dat het zonder ook gewoon doorgaat. mijn cyclus is de 8de weer over dus het zal zo mooi invallen zijn.

4. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    he bah blondsteenbokje, wat vervelend zeg...kan me voorstellen dat jullie je beiden schuldig voelen...neem lekker een baaldag voor zover je kan!

Hier weer een FM gehad en er zaten zo rond de 6 a 7 follikels van noemenswaardige grote..donderdag hebben we de punctie en evt. zaterdag de terugplaatsing..brrr de spanning begint nu echt te stijgen.. :pale:

5. mamastarlight

was het maar waar dat dat kon. ze weten hier nog van niets dus ik krijg eerder rare gezichten dat ik zo actief aan het werk ben hahaha. heb die vrije dagen straks hopelijk nog al te hard nodig dus...

6. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    pat ik snap dat je het spannend gaat vinden nu, maar echt waar het is allemaal zo relaxed daar..geloof me maar...
    het is voor bij eer je er erg in hebt en je slaapt lekker...
    als je thuis komt lekker in je bedje je roes uitslapen en rustig aan doen...

gaat helemaal goed komen..!

7. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Jammer, zal ik dan maar alvast een glaasje wijn inschenken voor als je vanavond thuis komt?
    x

8. mamastarlight

pat: super veel succes meid!

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @pat wat spannend zeg, is donderdag al zeker?

@blondsteenbokje, jeetje wat een rotdag, mij mij weten ze het wel maar ik ga natuurlijk nooit zitten bellen waar mijn collega's bij zitten, verder is er lastig een plek te vinden waar je even alleen kan bellen.

Las dat je schreef over vrije dagen, maar ga je je niet gewoon ziek melden? zonde van je vrije dagen! misschien doen dat wel meer meiden maar je vrije dagne heb je misschien nog hard nodig voor tijd voor jezelf!

Wil me er natuurlijk niet mee bemoeien hoor maar je klonk zo verdrietig vandaag! Had je het zkh nog te pakken gekregen? Hou je taai ik blijf je volgen! Cyberhug!

10. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Even zonder me ermee te willen bemoeien, maar vinden jullie het niet prettig om jullie werk wel in te lichten? Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat als een heel verademing heb ervaren. Het is toch allemaal niet niks wat je zo meemaakt.

Mijn werkgever meldt mij ziek op de dag van de punctie tot aan de testdatum. Ik werk in de tussenliggende tijd op de momenten dat het mij goed uitkomt. Ik hoef niet te werken, maar doe het vaak wel een aantal uren per dag om er lekker even uit te zijn. Maar te weten dat het geen verplichting is, is voor mij echt heel prettig.

Misschien toch een overweging ook voor jullie? Het is allemaal niet niks wat je zo meemaakt!

Liefs en allemaal heel veel succes,
    Josien

11. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Dag dames,

Ben ik weer even met een vraagje.

Ik heb woensdag mijn eerste controle, volgens planning zou ik dan donderdag met de Gonal F moeten beginnen. Nu is het zo dat ik vandaag pas de eerste tekenen van een naderende ongie heb.

Het is dus nog niet doorgezet, heeft dit invloed op het starten met de Gonal F of niet?

Wie kan mij helpen aan een antwoord?

XX Renate

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    helemaal goed geregeld josien! misschien was ik wat onduidelijk maar bij mij weten ze het wel. vielkmij trouwens wel op dat toen bleek dat de poging mislukt was en ik mij ziek melde, ze er wel vanuit gingen dat ik de dag erna weer kwam, nouja voor de rest waren ze heel flexibel hoor maar ik voel me toch altijd een beetje opgelaten

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    renate, het kan zijn dat je pas wat later mag beginnen, bij ons moet je voor de 1e echo (uitgangsecho) bellen als je nog niet ongi bent maar als de ongi er gewoon is gewoon gaan dan hoor je het wel vanzelf

ik had het ook en ben toen drie dagen later dan gepland begonnen, dat telt allemaal nog niet zo nauw, de startdatum is nog redelijk flexibel

14. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Hoi Linda,

Bedankt voor je super snelle reactie.

De ongie is nog niet door, alleen wat bruinverlies :oops: , meestal heb ik dit 2 a 3 dagen voordat ik ongie wordt, maar wellicht is het wel anders nu dat ik de deca spuit.

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    je kan morgen even bellen naar het zkh dan zeggen zij gewoon of je moet komen of dat je bijv. een afspraak voor vrijdag maakt

door de deca kan je ongi dd iets langer op zich laten wachten maar zal nu vast wel doorzetten zoals normaal

er gaat in ieder geval niets fout dus maak je geen zorgen!

16. Milla

Milla Niet meer actief

Pat, ik kom je even veel succes wensen, ik hoop dat het donderdag mee gaat vallen! Het wordt erg spannend ik duim voor je! Jullie persoonlijk ontmoet te hebben kan ik oprecht zeggen dat ik denk dat jullie geweldige ouders zouden zijn. Ik hoop het zo enorm! Ik blijf je volgen!
    Toi toi toi!

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    pat: alvast heel veel succes voor donderdag! ;)

18. mamastarlight

linda: ik was ook heel verdiretig gisteren maar het speelde ook mee dat ike cht niet lekker was.

ik ben er nog niet uit of ik mijn werk ga inlichten. ik werk hier via een uitzendbureau. via hun volg ik een avondopleiding en werk ik dus hier. Mijn werkgever binnen het bedrijf wil mij zo snel mogelijk overnemen maar omdat het uitzendbureau mijn opleiding betaald kan dat niet meteen. nou heb ik de hele tijd egdacht van ik licht mijn werkgever en het uitzendbureau in, maar ik twijfel nog wel. ik ben bang dat het op mijn werk als een lopend vuurtje rond gaat end at wil ik niet hebben. ik vind het dus best moeilijk en bene r nog niet uit. als ik het uitzendbureau inlicht kan ik mij inderdaad ziek melden maar ook daar zitten dus haken en ogen aan omdat ik via het uitzendbureau werk.

19. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    blondsteenbokje, ik denk nog steeds dat het vertellen aan het uitzend buro het beste is. Eigenlijk zijn zij jouw werknemer.
    En vergeet niet dat je wettelijk niets verplicht bent.
    Ziek is ziek en of dat komt van een griep of een punctie dat maakt niet uit toch?

20. mamastarlight

mee eens Betty. ik denkd at ik het hun vertel en dan met hen besluit of ik het ga zeggen op mijn werk. iemand een idee hoe het dan zit met ziekte dagen. zal het zo ook even nakijken in de papieren hoor.

en mijn zorgverzekraar gaat evranderen dus moet daar ook even a chter aan. ja ik zit juist bij de gene die overgaat met Unive.

Deel Deze Pagina