Net ziekenhuis gebeld en de assistente zei me dat ik nu vrijdag moest beginnen met prikken van Puregon, terwijl die andere dame het gisteren over donderdag had. Kan dit verschil kwaad denken jullie, ik ben gistermiddag ongesteld geworden (28 okt) Vrijdag morgen 7 november heb ik dan de eerste echo, dat is dan de 11e dag
ik zou dan vrijdag beginnen want dan heb je precies een week later de echo, als je maar tijdens die echo even duidelijk aangeeft hoevaak je gespoten hebt, een week l;ater de 1e echo is heel normaal! ik begon pas op de 8e dag met spuiten..........
spannedn weer meiden ik duim weer! net gebeld door het ziekenhuis. De ZO moet wel over. en IVF zit er niet meer in, te weinig cellen voor. maar ICSI gegeeft goede hoop en dus meer mogelijkheden. voor het percentage willen ze toch nog een ZO voor dat het groene licht erkomt. dus van de week gaan we weer. voordat alles rond is zijn we dan toch weer een maand evrder dus er gaat geen tijd evrloren ten aanzien van mijn cyclus
Al met Al wel een goed antwoord toch steenbokje? hoewel het een zure appel met een zoete nasmaak is.. Volgens mij had ik met Diana ook iets gemist... Ik lees ook allen dit topic en niet de dagboekjes stom stom stom// Maar gefeli met de 2 mooie vruchtjes nu Diaan.... Ik ga nog even watt weken duimen dat het allemaal super goed mag blijven gaan met jou...
O en drink ships man dat is voor mij echt een opgave, ik denk dat ik net aan aan een liter per dag zit... Dus nu maar vast beginnen met het opschroeven. Volgens mij maakt het toch niet uit of het water, thee of limonade is?
Hey meiden, hier weer effe een berichtje van mij! Ben vandaag begonnen met de Puregon en heb volgende week woensdag de 1e fm, spannend........... Verder hier nu al een dikke week barstende hoofdpijn het gaat gewoon niet over, wordt er soms wel moedeloos van. Maar ze hebben verbetering voorspeld nu ik met de Puregon ben begonnen, ik hoop het! Hoe is het met jullie? Gr. Sabrien
Als je moeite met drinken heb, zet gewoon een fles bar le duc op tafel en zorg dat die iedere dag leeg is! Op je werk, thuis, overal! En bij mij hielp brandnetelthee goed, weet niet of dat echt zo is, maar ik had geen hoofdpijn van de deca, terwijl ik daar normaal heel gevoelig voor ben!
nee helaas mijn mannetje is vanavond weg en dus gaan we morgenvroeg heeel vroeg weg om de spits te vermijden...
Ik ben absoluut geen drinker en ben begonnen met een fles halve liter water per dag in huis te zetten en die moest dan als ik naar bed ging leeg zijn, na een paar dagen vol gehouden te hebben drink ik nu al 2 flessen leeg en begin nu zelfs al aan mijn derde flesje! Morgen de punctie...de zenuwen beginnen te komen, maar het komt vast goed...ben erg benieuwd hoeveel eitjes het worden Allemaal bedankt voor de succeswensen...hiermee moet het wel goed komen Ga nu maar eens lekker mijn bedje inkruipen en dan morgen lekker vroeg weg. *weltrusten allemaal*
pat, heel veel succes morgen met de punctie. Ik zal duimen voor een mooi aantal eitjes, en dat het allemaal mee valt met de pijn. Komend weekend moet ik ongi worden, en start ik met de pil, voor wrs 2 weken. begint op te schieten nu, kan echt niet wachten om te beginnen.