Haha ik durf niet op de weegschaal te gaan staan nu...ben niet heel erg dik, was 58 kilo bij 1.60...ben bang dat ik nu de 60 gepasseert heb en dat was echt wel mijn grens...maar ik heb er alles voor over, al word ik tonnentje rond..als er maar kindjes mogen komen... heb nog steeds last van buikpijn en heb ook wel het idee dat het weer erger word, dus ga het morgen even aankijken en anders maar even bellen met dusseldorf.. Renate veel succes morgen, ik hoop dat er een aantal mooie follikeltjes te zien zijn! Bij mij konden ze de eerste keer al wel wat zien, en voorzichtig tellen..
He bah pat wat rot dat je weer niet lekker in je buik zit... probeer je rust te vinden en goed te ontspannen... Tja op zich vind ik het ook niet zo erg dat aankomen als je maar zou weten dat het ook zou lukken he...
Hahaha ja erg he, ik had nog even een avond dienstje wat mensjes in bed geholpen enzo... Maar helaas ben ik ook nog in de afwachting en heb dus geen spannend nieuws te melden, jij wel ?
Haha, stil hier inderdaad. Had een vriendin op bezoek, dus dan kan ik niet heel de tijd achter de laptop gaan zitten. Bij mij konden ze de follikels toen al goed zien hoor Renate. Ze waren nog niet zo groot en er waren er daarna ook nog wel meer bij gekomen, maar ze konden er zeker al wel een paar tellen. Ik duim voor mooie follikels meid! Heel veel succes! Doe rustig aan Pat! Als je buikpijn hebt, gewoon lekker in je bed of op de bank kruipen. Laat je maar een paar dagen verwennen. Tot morgen weer, ik ga mijn bed opzoeken.
goedemorgen meiden, had het er gisteren met mannetje over zegd die doodleuk: o heb ik straks al eerder dan 9 maanden een kamerolifantje...fijn hoor!
goeiemorgen meiden, net terug van ziekenhuis. follikels waren gegroeid, de grootste was nu 16 mm, nog niet groot genoeg dus om vrijdag al de punctie te doen. maar we komen er wel zei ze( ik had nu iemand anders dan onze eigen arts) het groeit allemaal wat langzamer, maar dit is beter dan straks overstimulatie. tussen de middag hebben de artsen overleg, en dan wordt ik terug gebeld, over het plan, of vrijdag nog een echo of gelijk al de punctie voor zondag afspreken. weer spannend dus,heb m'n telefoon al bij de hand, en denk dat ik tot ze gebeld hebben niet veel huishouding kan doen. het blijft elke keer weer spannend, en telkens kom je weer een stapje verder. nu weer ff afwachten dus...........
Spannend Lisa, dat gaat zeker de goede kant op. Wat herkenbaar zeg, dat wachten wachten wachten. Welkom in de mmm. Geduld was nooit mijn sterkste kant, maar dat leer je vanzelf in dit hele traject. Voor jou schiet het ook al weer op Caruli. Nog twee dagen en dan al weer de 1e FM. Spannend hoor meid. Ga ook voor jou heel hard duimen dat er al mooie follikels aan het groeien zijn! Renate, succes vandaag. We horen het wel!
ja wachten wachten wachten, je geduld wordt echt op de proef gesteld. en normaal gesproken heb ik helemaal geen geduld, vind het ook echt killing, om weer terug gebeld te worden, had dat liever vanmorgen gelijk besproken, maar ja onze eigen arts hadden we niet en met hem moet het dus nu overlegd worden. ook als je op de uitslag van het bloedprikken moet wachten vind ik ook echt heel vervelend. maar ja er rest me toch niks anders dan toch maar te wachten, hihihi. we wachten al bijna 3 jaar!
Dag dames, Vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor de eerste fm. Er zitten er meer dan genoeg en zijn bijna al groot genoeg om waarschijnlijk het weekend de punctie te doen. Ze moest eerst de boedwaarden afwachten, hiervoor moet ik rond 11.30 bellen. Aan de hand daarvan worden er afspraken gemaakt, ze zei dat ik op het randje van teveel follikels zit, dus het is nu afhankelijk van het bloed. Ik hoor straks dus meer, voor nu moest ik veel vruchtensap gaan drinken, dat was het beste zei ze. Ik zit dus nog even in spanning! Ik begin me nu eigenlijk pas gespannen te voelen. Ze zei dat ze hard gegroeid waren, want ik spuit nog geen week Gonal F en dan nog niet eens de standaard dosering, maar iets lager. Duim aub voor me please XX
Jeetje wat spannend Renate..hoop dat de bloedwaarden goed zijn en je dit weekend de puntie mag hebben, snel zeg! Lisa voor jou word het ook steeds spsnnender, ik hoop dat dat telefoontje niet lang wegblijft en dat je snel goed nieuws krijgt!
Ik had er rechts een stuk of 8 van ruim 14, en links een stuk of 7 van 13 a 14mm Genoeg grote, moest ook niet teveel worden zei ze.
dat is idd een mooi aantal maar toch al niet te veel? ja in elk zh hanteren ze andere aantallen misschien wens je veel succes,en hopelijk is het bloed goed
Renate Nou dat is zeker een mooi aantal hoor! Mijn arts heeft het zelfs liever wat minder...tussen de 5 en de 10. Ik had de laatste keer na 1 week spuiten ook al een paar mooie grote zitten...het kan soms heel snel gaan!
hey renate, dus jij zit ook al in spanning te wachten. erg he'dat wachten, hoop voor jou dat je bloedwaardes goed zijn. wanneer verwacht jij de punctie, wij hebben hem waarchijnlijk zondag. lopen we mss wel gelijk op. is de tp trouwens overal na 4 dagen? als wij zondag de punctie hebben, heb ik donderdag de tp.
Ja, ze vond het op het randje, vooral omdat ze bijna allemaal zo groot waren. Normaal gesproken zijn ze bij de eerste fm niet al zo groot of zo. Vandaar dat ze bang was voor een overstimulatie. Moest veel drinken en het een beetje rustig aan doen, omdat ik m`n rechter eierstok al zo goed voel. Het wordt steeds iets spannender naarmate ik moet gaan bellen. XX
lisa: bij ons in het zh ligt het eraan hoe de emmy's zijn lijken ze veel op elkaar dan wachten ze nog 1 dag langer om dan te kijken welke het beste is die overblijft voor een tp
Ik weet nog niet precies wanneer ik de punctie heb, misschien laten ze me morgen nog een keer terug komen. Dat hoop ik zo allemaal te horen. Ik weet ook niet precies wanneer ik een terug plaatsing zou hebben, daar heb ik ook niet aan gedacht om te vragen. Het wachten vind ik ergst van de hele mmm, bij iui vond ik dat en nu ook weer.