Hoi Dames, Voor mij is het nog even spannend. Ik moet om half 12 weer bellen of dat de punctie doorgaat. Het hangt af van m`n bloedwaarden. M`n eierstokken zijn zo gevuld dat ze tegen elkaar aan liggen. Ze vinden het op het randje of dat ik door mag gaan, ik zit dus nog even in spanning. Duim please voor me! XX
Renate, We zitten geloof ik een beetje in hetzelfde schuitje, ook ik duim hier heeeeeel hard voor je! Bij mij was het gisteren nog binnen de marge maar ik moet morgen terug op controle. Gr. Sabrien
Hier word ik steeds zenuwachtiger...zit nu een week na de punctie, dus ik ben over de helft! Nog 1 weekje en dan weten we of het gelukt is..... [-o<
sabrien: bij jou is het ook spannend dan heel veel succes. pat: heel veel succes met de laatste wachtweek hopelijk volgende week goed nieuws renate: bijna half 12 meid ik hoop echt dat je door mag
JOEPIE! ! wat fijn zeg dat het doorgaat! Ik hoop op een hele mooie oogst en een nog mooiere bevruchting voor je...Heel veel succes zaterdag!
Renate, Gelukkig! Alvast heel veel sterkte en succes voor zaterdag! Ik hoop dat ik morgen meer weet en laat het jullie morgen wel weer weten.... Gr. Sabrien
Renate007: wat gaaf! we lopen precies gelijk! echt precies.. ik heb ook zaterdag om 10u de punctie! haha gefeli meid! moet jij vanavond ook die laatste spuit?