nou het is bijna zover, over een uur hebben we de punctie. ben best wel zenuwachtig. heb toch redelijk geslapen, was wel vroeg wakker. jullie horen me zodra ik de gelegenheid heb om achter m'n laptopje te kruipen.
@ lisa... Spannend meid, ik vind het zo knap hoe jullie een oplossing hebben kunnen vinden, ik hoop op een net zo mooie score als die van Renate en Niekster Meiden, super, ook al lijkt het weinig,m je hebt er maar 1 van goede kwaliteit over.. Ik ga heel heel heel hard duimen voor deze week dat er maar moooie emmy's mogen komen... Hier ben ik EINDELIJK de 2 weken gepasseerd... Nog 2 weekjes en dan mag ik ook beginnen... Overgens zit ik stiekem te denken of ik niet 1 dagje eerder zou stoppen met de pil. Ik heb donderdag het info gesprek en dan moet ik zaterdag stoppen met de pil en dan hoogst waarschaijnlijk vanaf de 25ste beginnen met spuiten... Maar 1 dagje vervroegen op hun schema kan toch geen kwaad? Ik bedoel de een word na 2 dagen en de ander na 3 dagen ongi toch?
Haha, Betty Boop! Dat heb ik toen bij de eerste IVF ook gedaan. Ook een dagje eerder gestopt met de pil. Dat kan zeker geen kwaad hoor meid. Ik was toen zwanger geworden van die poging! Ik vond dat wachten voordat ik de eerste spuit mocht zetten ook echt ontzettend lang duren. Nu heb ik dat gelukkig wat minder. Volgende week zondag gaat bij mij de eerste Decapeptyl erin. Kijk er natuurlijk wel ontzettend naar uit, maar ben er wel wat minder mee bezig dan de eerste keer. Ik weet nog dat ik echt hoge verwachtingen had van de 1e IVF. Ook nu heb ik weer redelijke hoge verwachtingen. Weet wel dat het ook kan mislukken me IVF, maar ben toch bang dat het ontzettend tegen gaat vallen als het mislukt. Het zal meer tegenvallen dan de mislukte cryo terugplaatsingen. Van deze terugplaatsingen had ik ook niet zo'n hoge verwachtingen... Ik kan me voorstellen dat je er minder van geslapen hebt Lisa. Spannend hoor meid. Ik duim voor mooie follikels die allemaal bevrucht gaan worden! Ik mocht, net als Ginny, ook al twee weken na de punctie een test doen thuis! Kon toen ook echt niet meer langer wachten. Weet nog wel dat ik er echt vanuit ging dat ik niet zwanger zou zijn. Ik had zo ontzettend het gevoel dat ik ongesteld zou worden. Echt precies dezelfde klachten, maar dan nog wat erger. Nou meiden, succes allemaal!
Lisa: jullie heel veel succes! ben benieuwd! hier alles goed heb heerlijk geslapen vanacht en geen last meer van mn buik.. alleen nog steeds oud bloed verlies. . weten jullie hoelang dat blijft? zit nu ook aan de bolletjes Utrogestan... was een gedoe hahah
niekster: mooie score meid fijn dat je nu geen last meer hebt van je buik. hopelijk morgen goed nieuws en dinsdag een tp lisa: de punctie zal nu wel zijn geweest, maar wilde jullie toch nog even snel heel veel succes wensen en hopelijk hebben ze een paar mooie eitjes gevonden
@zuster suus, Gaaf dat er iemand is die het herkent Om eerlijk te zijn is het heel dubbel bij mij. Aan de ene kant verwacht ik er niets van en ben ik mij enorm aan het voorbereiden op een leven zonder kind en met mijn hondjes. Maar aan de andere kant tel ik de dagen en heb ik hoop... Maar ik heb geen gevoel er bij zeg maar, ik heb wel hoop, maar geen spanning van de hoop zeg maar, ik voel er niets bij. Als ik nu bedenk dat ik dus over 2 weken morgen de eerste spuit mag zetten en die donderdag daarvoor een bloedtest moet doen dan voel ik geen spanning. Als ik mij nu bedenk dat ik over een maand misschienw el een punctie heb ben ik niet zenuwachtig of enorm hoopvol. Eigenlijk heel dubbel dus...
mooie scores hier! ennuh pat als je 2 weken na punctie zit op je verjaardag dan zou ik al een testje wagen hoor......
He Lisa, Hoe is het gegaan? Hier alles goed, sinds gisteravond al geen echte pijn meer en ook geen bloedverlies meer. Buik is nog wel wat gevoelig, maar dat is alleen als ik erop druk. Ben zo benieuwd dinsdag, kan echt bijna niet wachten. Ik geloof dat ik dit nog het ergste vind van de hele mmm, atijd maar wachten. Zal blij zijn als het dinsdag is en er bekend is of dat er een bevruchting heeft plaats gevonden. XX
net niet...ik zit op 13 dagen na de puntie woensdag en 11 dagen na tp... Ik weet het nog niet zo goed, heb nu zelfs al de kriebels om te testen maar weet dat het geen zin heeft! Ik word echt gek van mezelf, ik vind het zo spannend..ik was vorige week heel erg positief en nu wil ik ook heel positief zijn maar ben zo bang dat de test nega is....ik denk dat de meesten het wel herkennen Lisa ik ben erg benieuwd hoe het gegaan is? Bettyboop..heel herkenbaar dat je zo snel mogelijk wilt beginnen...ik heb helaas geen pil gehad dus kan je niet vertellen of het kwaad kan maar wel dat ik je begrijp! Pekske, hoe is het met je arm? Geen operatie gehad eraan?
nee nog geen operatie tot nu toe.. donderdag weer terug en dan verwisselen ze het gips terwijl ik in traktie zit...verschuift het bot dan, dan moet het alsnog.. dus maar hopen dat ie op zijn plekkie blijft zitten.. zaterdag echo en eerste spuit.. en iets anders vragen voor die bolletjes...dat gaat niet goed komen om die met links in te brengen hahahahaha
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=118912 Ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan, misschien dat dit een idee is....En anders kan j natuurlijk altijd nog pregnyl krijgen toch?
ben weer terug meiden. punctie was best pijnlijk. er zijn 9 eicellen gevonden, zaad was perfect. kom later nog een uigebreider verslag doen. moeten nu naar familiedag van m'n vriend.
Lisa Wat fijn dat de punctie achter de rug is...jammer dat het zo pijnlijk was voor je vriendinnetje. Nu op naar een paar mooie embryo's
Lisa, fijn dat de punctie achter de rug is en nu duimen.... Ik heb vandaag echt een megabaaldag, ik ben zo ontzettend onzeker nu of alles wel goed gaat en of ik woensdag wel de punctie heb of dat alles wordt afgeblazen i.v.m. de dreigende overstimulatie! Bah gek wordt je van die onzekerheid! Please, laat ons ook eens geluk hebben...... Zo moest dit even van me afschrijven dat doet goed, thanks meiden! Maar ja nu maar braaf afwachten tot morgenmiddag en er het beste van hopen! Ik laat het jullie wel weer weten! Gr. Sabrien
Oooo meis, ik baal met je mee hoor, en dat mag je best hier even melden... Ik ken eht gevoel mogen we eens geluk hebben? Ik ga voor je duimen dat het morgen toch goed nieuws mogen ontvangen... En vroeg naar bed dan is het snel morgen...
Gooi het er maar gewoon uit hoor! Geeft niets. Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen, laat je het morgen wel weten. XX Renate
Meiden wil jullie even veel sterkte wensen, de spanning is van de pc af te lezen, ben zelf nog steeds niet echt happy, ga me deze week storten op het regelen van acupunctuur maar degene in mijn woonplaats heeft mij doorgewezen naar iemand anders, morgen maar eens een belletje wagen...
@ Pat, nog een paar dagen zie ik... Ik ben heel hard voor je aan het duimen! Alle andere dames ook veel succes!
lisa.. heel fijn dat jullie er 9 hebben wat veel! jammer van de pijn.. ben blij dat ik narcose had. dames die spannend nieuws krijgen, succes! wij morgen te horen hoe onze emmys zijn en hoeveel we er dinsdag krijgen! ben benieuwd!
Spannende tijden dus weer deze week voor een heleboel... Is er trouwens maar 1 dame die ongeveer gelijk met mij gaat lopen?