13! dat zijn er heel wat.. is het vast ook goed gegaan! ik duim voor jullie maar weet haast zeker dat het wel goed zit!
Geweldig Niekster! Op naar een mooie terugplaatsing! Voor jou blijft het nog even spannend Renate! Succes nog met wachten meid!
van harte niekster! veel succes met de tp gaat echt goed komen renate er zitten er vast een aantal mooie bij! snap het wel hoor, ik werd ook helemaal gek maar heb vertrouwen, maar tips kan ik je niet echt geven want ik was ook half panisch
@niekster das super dus je houdt ook misschien nog wel eskimo's over? @ renate meid het komt goed, van de 13 zou er toch echt wel 1 bevrucht zijn... Ik duim met je mee hoor...
Wauw gefeliciteerd Niekster en Renate jij veel succes morgen, komt vast goed hoor! Ik heb helaas geen goed bericht, de poging is afgeblazen. Ze konden nu 32 follikels tellen en het werd veel te gevaarlijk om verder te gaan. Nu nog 1 week decapeptyl spuiten en 10 dgn provera slikken en in 2009 weer verder met volle moed. Echt ontzettend balen, zoooo dichtbij........... Meiden succes allemaal, ik duim voor jullie! Gr. Sabrien
jeetje sabrien dat meen je niet wat een domper, waren je bloedwaarden ook te hoog? pppfff wat moet jeje rot voelen, gaan we er samen voor in 2009 ok!?! maar eerst dit maar eens bezinken...
NEEE Sabrien..wat ontzettend balen! Oooh meid wat moet jij je kl*te voelen nu?! **dikke knuffel voor je* En 2009 word jullie jaar!
gefeliciteerd niekster! hoeveel krijg jij er teruggeplaats eigenlijk, en je hebt idd al snel een tp. ik zit net als renate ook in umc. moet dus ook 4 dagen wachten. killing he'renate dat wachten op het telefoontje, ik krijg woensdag morgen telefoon, wordt jij ook tussen 9 en 10 gebeld? wij zaten gister trouwens eerst in het verkeerde gebouw van het umc, we moesten naar het azu. renate hoe vond je vriend het beruchte kamertje, ik vond het er niet echt romantisch uitzien, nou is de hele mmm ook verre weg van romantisch, maar vond het er toch echt kil. zuster suus, met m'n vriendin gaat het weer beter gelukkig, woensdag ochtend worden we gebeld over de bevruchting en dan donderdag de tp. carulli, jij morgen fm, spannend meid, hoop voor je dat het er goed uitziet. ginny jij woensdag fm, ook spannend voor jou. en vind het ook slordig hoor dat van die administratieve dingen, hoe kun je iemand pijn doen, juist als je een mk hebt gehad lijkt me dat erg gevoelig te liggen. verder wacht ik dus in spanning af tot woe. heb er wel een goed gevoel bij, maar toch is het spannend. ik las net in een ander topic dat je een week na de tp geen sex mag hebben, klopt dat? wil graag alles weten, want heb nog nooit een tp gehad, en wil er voor mezelf toch alles aan doen. heb ook wel een gelezen dat je na de tp niet in bad mag, en hoe lang mag dat niet? en met bepaalde dingen eten zoals file, doen jullie dat dan ook niet meer? hoor graag alle tips meiden!
Niekster ik was je helemaal vergeten te zeggen wat een mooie score zeg 5 van de 6! Morgen TP? Succes! Lisa, ik moest 4 á 5 dagen rustig aan doen na de TP, mocht niet in bad en heb dus ook zeker een weekje niet aan sex gedaan! Ik drink absoluut geen alcohol en durf niet aan filet of iets dergelijks te beginnen..je hebt toch al een embryootje bij je en wilt niet riskeren dat je zelf iets fout gedaan hebt waardoor het mis zou kunnen gaan. Verder heb ik het erg rustig aan gedaan en zo gezond mogelijk geleeft....hoop dat je er iets aan hebt? x
ja zeker dank je pat, alcohol drink ik al niet meer sinds het spuiten. en rustig aan doen wou ik zeker proberen, mag je dan eigenlijk ook geen zware dingen tillen? en de file laat ik ook zeker staan. hoor de smeer pate daar nu ook al bij denk je ,en brie enzo? pfff wat een vragen he', maar wil goed voorbereid zijn, hihihi.
Smeer pate is volgens mij niet zo erg, zeker niet als je er niet ontzettend veel van eet... Brie kan op zich geen kwaad, die mag je ook wel als je zwanger bent...alleen de franse brie mag je niet. Dat kan je zien aan de verpakking want dan staat er "au lait cru op"!
ik heb wel echt gedaan 'alsof' ik zwanger was, ik had zoiets van baadt het niet dan schaadt het niet en dan ga ik me ook niet druk lopen maken, ik dronk ook geen koffie en gewone thee alleen kruiden en rooibos enz. maar iedereen moet doen wat zelf goed voelt denk ik, oja en ik sportte ook niet intensief.
dat wachten is idd killing. Ik word morgenochtend tussen 9 en 10 gebeld, helaas ben ik dan niet thuis, dus zal het bericht in m`n eentje ontvangen. Tja, dat kamertje. Wat zal ik daarvan zeggen. Niet het meest romantische, maar hij had zoiets, het moet toch gebeuren! Hij is wel nuchter wat dat betreft. Wij moesten ook even zoeken hoor,is zo groot daar, net een dooldof. @ Sabrien; Dat is balen zeg, ben je eindelijk zover, en dan krijg je dit te horen. Een hele dikke cyberknuffel voor jou. 2009 gaat het helemaal worden voor jou!
Sabrien balen meid Hier vandaag ons nagesprek gehad, alles is goed bij ons, de bevruchting super, mooie emby's alleen een zwangerschap blijf achter, we gaan in 2009 feb/maart voor een tp van cryo's indien er uit een rietje twee ontdooien dan plaatsen we er ook twee terug! Dus op naar 2009! Liefs Debje
sabrien: jee meid balen zeg ik weet hoe je je voelt, je bent zo dichtbij en dan word het alsnog afgebroken doe het maar rustig aan en luister goed naar je lichaam meid heel veel sterkte!
Dag dames, Ik ga zo afsluiten, duimen jullie aub nog even voor me. Ik kan het jullie morgen aan het eind van de middag pas laten weten hoeveel eitjes er bevrucht zijn. Heb morgen de hele dag geen computer tot mijn beschikking, hoe ga ik dat in hemels naam volhouden X
Jeetje Sabrien, wat ontzettend BALEN zeg! Ik kan me voorstellen dat je er echt even stuk van bent. Neem je tijd en zorg goed voor jezelf meid. Wat de rest ook al zei, je bent zo dicht bij en nu moet je weer van voor af aan beginnen... Heel veel sterkte! Ik blijf zeker duimen hoor Renate!
Renate ik duim voor je, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat er wel bevruchting is! Ik duim voor een mooie score!