dank je pekske! pat hoe is het met je? heb je het hele huis vol visite, of hou je het dit jaar lekker klein? nog kunnen beheersen met testen? hou vol meid, geen bloed geeft moed! deze laatste zin zal voor mij niet opgaan, omdat ik progynova tabletten slik, zal mijn menstruatie ook wegblijven als ik niet zwanger blijk te zijn. ik zal dus echt op de testdag moeten testen, en dan weet ik het pas. renate, ben je nu een embryo-mama geworden, hihihi. hoe ging het, was het spannend, kreeg je ook een fotootje mee naar huis? ennnn heb je cryo's? of wist je dat gister al, ik hoor het morgen pas. ik krijg morgen 1 of 2 embryo's tp, dat zal er nog wel aan liggen of ze nog verder doordelen vandaag en vannacht. ben wel errug benieuwd. linda hoe is 't met jou meis? carulli, hoe voel je je? dikke knuf. pekske voor jou kan het spuiten ook weer bijna beginnen,spannend weer he'.
Hoi hoi allemaal, Ben al weer een tijdje terug, maar kon niet inloggen. Ik ben echt heel erg boos. Ten eerste, had ik een nieuwe die een kwartier lang met die spreider heeft zitten draaien in m`n .... voordat hij het overgaf aan iemand anders. Ten tweede ze hebben maar 1 embryo ingevroren van de acht terwijl ze allemaal van goede kwaliteit waren. Ze zeiden dat het sowieso uitzondering was dat ze de embryo`s invriezen, dat betekend dus dat ze 6 goede bevruchte eitjes hebben weggegooid. Toen ik hier naar vroeg reageerde die vrouw echt zo stom ze schoot gelijk in de verdediging. Ik ga morgen m`n eigen ziekenhuis bellen om te vragen hoe dit zit. Uiteindelijk is het wel gelukt om er een terug te plaatsen. Dus nu maar hopen dat het gelijk lekker warm bij me blijft zitten. Het was er gelukkig 1 van Top A kwaliteit of zo. Van binnen kook ik van woede Je gooit toch geen 6 goede embryoos weg
Renate Ik snap dat je boos bent, maar de embryo's moeten echt van topkwaliteit zijn om te kunnen invriezen. Want als dat niet zo is, dan overleven ze (hoogstwaarschijnlijk) het ontdooïngsproces niet. Wel heel irri dat ze een kwartier lang hebben zitten draaien...zo prettig is dat niet
jeetje zeg renate, wat onhandig dat ze niet gelijk ingrepen. en kan me heel goed voorstellen dat je boos bent, als de embryo's goed zijn vriezen ze toch altijd in? mss zoals ginny zegt overleven ze de ontdooiing niet. maar zou idd morgen even contact opnemen met je eigen ziekenhuis. ik duim dat deze ene gewoon lekker warm bij je blijft
Zeiden dat er in ieder geval 5 van topkwaliteit waren, daarom snap ik het niet. Ze zeiden dat 1 de max was omdat het al uitzondering was of zo. Wilde op dat moment geen stampij gaan lopen maken, omdat je toch afhankelijk bent van hun.
Als ze inderdaad van topkwaliteit waren, dan is het zeker raar dat ze niet ingevroren worden... Voor zover ik weet vriezen ze alles in wat topkwaliteit is.
Misschien komt het wel doordat ik alleen voor het lab gebeuren en de tp daar kom, ik weet het niet. Maar ze vriezen niet standaard alle goede embryo`s in. Dat heeft die vrouw me goed duidelijk gemaakt.
Nee dat zou niet uit moeten maken hoor...ik heb het labgebeuren en TP ook in een ander ZH. Nou waren mijn emmy's nooit goed genoeg, maar als dat wel zo was, dan werden alle toppers ingevroren. Zou het idd morgen even navragen bij je arts.
Renate wat erg! Kan me je woede goed voorstellen :x Bij ons waren er 8 bevrucht, 2 tp en er liggen er echt 6 in de vriezer! Dus ik snap ook niet zo goed dat ze dat zomaar weggooien.... Maar goed, je moet je nu wel rustig houden en goed aan jezelf denken...je kan er niet veel meer aan doen dus ik zou zeggen ga je lekker concentreren op je mooie emmy! Verder gaat het hier goed, bedankt voor jullie felicitaties! Visites zijn weer weg en moet me weer gaan klaarmaken zo voor de avond visite maar wou toch eventjes bijlezen. Ik heb me ingehouden hoor lisa...geen testjes vandaag! Veel te bang dat ie nega is.... Mooi aantal toch? Ik hoop morgen dat blijkt dat ze alletwee goed gedeeld zijn..nog eventjes geduld en dan heb je morgen 1 of 2 emmy's aan boord! Ik hoop dat ze blijven
renate bij ons is het zo: A=bovengemiddelde kwaliteit (top) B=gemiddelde kwaliteit C=ondergemiddelde kwaliteit hoewel B ook gewoon goed is kunnen ze deze niet invriezen dus misschien was de rest B maar als jij het over topkwaliteit hebt vind ik het ook raar
Gefeli pat... Balen dat je het gevoel hebt dat het niets is, ik duim nog even voor toch een posi test. Kom op geen bloed geeft moed.... @ Gimmy dat is een mooi aantal, daar moet wel een mooie emmy tussen zitten... Succes meis.... @Renate007 he meis dit is echt k ik kan mij heel heel heel erg goed voorstellen dat je erg pist ben dat zou ik ook zijn... Wat een bull... Veel kracht en laat het je niet te veel beinvloeden.... Je hebt nu rust nodig...
Pat Volgens mij ben jij onder behandeling in Dusseldorf toch? Want ik begreep dat ze daar wel alle overgebleven emmy's invriezen, maar hier in NL doen ze dat niet
Hallo dames, Ik spuit nu sinds een paar dagen decapeptyl en sinds gisteren ook menopur. De deca spuitte ik om half 10 in de avond, maar de menopur spuit ik in de ochtend om 8 uur en (moest volgens de verpleegkundigen 12 uur tussen zitten) in de avond om 8 uur. Nu dacht ik alles tegelijkertijd te gaan spuiten. Hoe doen jullie dat? Spuiten jullie alles op hetzelfde tijdstip of verschillend? Groetjes K.
Kuikentje Ik spuit ook Decapeptyl en Menopur, en gewoon allebei op hetzelfde tijdstip (achter elkaar dus) Hoeveel Menopur moet je spuiten dan, dat je 2x per dag spuit?
Over een week zit ik nu bij de gyn voor alle info... He he bijna begint het voor ons.... spannend hoor....