IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hmmm ik weet van mijn ziekhuis dat ze altijd terwille zijn te helpen.. ik kan wel eens voor je informeren... wachten is ook zo wat... het is allemaal al zo stress vol/.....

2. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Ik heb geen bolletjes ik heb tabletten duphaston. Zal de bijsluiter er is bij pakken.
    Vind het ook zo vreemd, normaal heb ik ook altijd buikpijn als ik ongie wordt of lage rugpijn en nu niet. Ik snap het niet meer.
    Waarom is dit allemaal zo killing :(

3. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    ik weet er alles van renaat....nog effe volhouden....

4. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Lieverd, hoe drukker je je maakt hoe moeilijker het is. Probeer je gedachte op iets anders te zetten. Iets leuks doen?

Het is vast gewoon juist goed nieuws...

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    renate idd killing, maar een week van te voren kan misschien juist wel een goed teken zijn! Hou je taai!

6. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Renate het kan echt beide kanten op hoor! Een week na terug plaatsing is natuurlijk wel al 10 dagen na de eisprong. Je kan dus niet helemaal vanaf de terugplaatsing rekenen.

Ik heb dit de vorige keer ook gehad en bij mij was het mis, maar iemand anders had het op dezelfde dag ook (zelfde dag tp) en bij haar is alles goed gegaan. Zij is nu inmiddels al 6 maanden zwanger!

Houd dus moed! Het kan zomaar goed zijn!

7. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Oh dames wat is het weer spannend hier!

Renate, ik hoop zo dat het allemaal goed komt. Ik duim me echt suf voor jullie! Zo onzeker allemaal voor je. Als je het niet vertrouwt zou ik toch even contact opnemen met het ziekenhuis......

Ginny, wauw! Goede score meid, nu gaan we keihard duimen de komende 2 weken!

Betty boop succes morgen met je gesprek! Positief blijven nu gaat het allemaal beginnen!

Voor de rest hoop ik dat het allemaal goed gaat met iedereen hier. Ik zelf heb op het moment niet zo veel te schrijven dus lees ik gewoon wat mee met jullie. Maar wil even laten weten dat ik er nog gewoon bij ben en dat ik meeleef met jullie allemaal.

Vandaag ben ik ongesteld geworden na gebruik van Provera dus kan ik morgen bellen voor een nieuwe planning............spannend weer.......!

Nou succes allemaal!

Gr. Sabrien

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Spannend Sabrien ik ben benieuwd!

9. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ginny: hoe was de terugplaatsing? Alles naar wens gegaan?

10. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Hoi Dames,

Het roze is inmiddels aardig weg, het is nu overgegaan in wat bruinig slijm :oops:
    Ik vrees dat dit niet de goede kant op gaat :cry: :cry:
    Ik probeer er niet aan te denken, maar dat is erg lastig.

Ik las wel in de bijsluiter van de duphaston, dat dit een bijwerking kan zijn, maar ik durf daar eigenlijk niet op te hopen.

XX

11. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Angel en Ginny super nieuws meiden!

Renate hier draaien de duimen overuren!

Liefs debje

12. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Lieve Renate hou even vol nog, kom op meis. Als het in de bijsluiter staat kan er nog van alles gebeuren.
    Hou nog even vol...

Mijn duimen draaien hier ook

13. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo dames,
    Ik wil me aansluiten bij jullie topic. Wij hebben vandaag te horen gekregen dat icsi voor ons de enige kans is om een kindje te krijgen.
    Pittig om het te horen, maar vol goede moed gaan we ons storten op het icsi verhaal.

Juli 2007 is mijn spiraal verwijderd, afgelopen augustus zijn we in het ziekenhuis terecht gekomen. De eerste zaadtest was qua hoeveelheid goed, maar de bewegelijkheid was slecht. Ik heb ondertussen wat onderzoeken gehad en dat ziet er prima uit.
    Vandaag dus de uitslag van de 2e test gehad en de uitkomst was nog slechter dan de vorige keer.

De ellende is alleen dat er in de familie van mijn man een chromosoom afwijking voorkomt die ervoor zorgt dat er een verhoogde kans op miskramen is. Mijn schoonmoeder krijgt daar volgende week de uitslag van, als zij drager van de afwijking is dan moet mijn man nog getest worden. Mocht daaruit blijken dat hij drager is, dan (zo heeft de arts verteld) moeten we ons voorbereiden op meerdere teleurstellingen. Dus onze duimen draaien hard dat hij geen drager is.

Mocht alles meewerken dan beginnen wij in januari met icsi.
    Ik zal proberen hier mee te lezen en iedereen te leren kennen.

IIg heel veel succes allemaal, voor al de meiden op de wachtbank...

Oh en sorry voor het lange verhaal...

X

14. Kuikentje

Kuikentje Lid

4 okt 2007
    82
    0
    0
    den haag
    Ik heb de menopur spuiten gebruikt en daarmee is het goed gekomen. Was een beetje paniekerig gisteren omdat het opeens zover was... :(

15. Kuikentje

Kuikentje Lid

4 okt 2007
    82
    0
    0
    den haag
    Wauw zeg, mooie score! Goed nieuws hoor!
    En nu blijven zitten die twee!

16. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Helaas welkom hier!
    Zal voor je duimen dat je man geen drager is van die chromosoonafwijking....

17. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goeiemorgen!

Angelbaby Succes met de TP vandaag? Hoe laat moet je er zijn?

Zoe1976 Helaas welkom hier.
    Ik duim voor goeie uitslagen en dat jullie snel kunnen beginnen!

Renate Dat het nu bruinig is, is vaak een goed teken?
    Heb je verder ergens last van?

Sabrien Spannend weer meid!

Ik ben sinds gistermiddag de trotse bezitster van 2 emmy's!
    De TP verliep makkelijk en snel, dus we stonden snel weer buiten.
    Ik weet alleen niet welke kwaliteit ze zijn, maar dat wilde ik ook niet weten. De vorige keer had ik 2 toppers en toen is het niet gelukt. Dus had ik gezegd dat ik het nu niet wil weten....ze zijn goed genoeg om terug geplaatst te worden dus ik ga er vanuit dat ik over 2 weken een positieve test heb!

Wel zag ze trouwens dat m'n linkereierstok vol zat, en ik moest zeker nog even rustig aan doen en veel drinken ivm eventuele overstimulatie. Daar hou ik me dan maar aan he...languit op de bank m'n soapserie's kijken en me door vriendlief laten verwennen :p

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey ginny
    super zeg 2 emmy's
    ik hoop voor jullie dat ze lekker blijven zitten
    en je over 2 weken positief test ;)
    succes met de ww meid

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    super ginny! Hopelijk blijven ze nu mooi zitten! Ik zal voor je duimen dat je vet positief knalt over 2 weken!

Ik heb dinsdag mijn laatste pil geslikt, en wacht ongeduldig op de ongi. Hopelijk komt ie snel.

20. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Fijn dat het goed gegaan is Ginny, lekker rustig aan doen dan en laat die man maar lopen ;)

Ik moet er om 10.45 uur zijn. Wij krijgen er ook 2 terug.

Deel Deze Pagina