vraagje voor jullie, zijn er ook zwangerschappen ontstaan uit cryo's of heb je met een "verse" ivf meer kans op een zwangerschap?
Deb bij de logjes zit ook iemand die uit haar 5e IVF voor het eerst 1 cryo had en daar is ze moeder van geworden! Het kan dus echt wel!
debje: ik ben ook zwanger geraakt van een cryo dus het kan echt hoor angelbaby: de vorige ivf had ik ook heel lang last van mijn eierstokken maar uiteindelijk zo veel pijn en bleek ontsteking te zijn hopelijk is dat bij jou niet zo doe het maar rustig aan en veel drinken
Renate Wauw van harte gefeliciteerd meid!!! Geniet ervan! Lisa Geef de moed nog niet op, het kan echt nog alle kanten op gaan! Ik duim nog even door voor je! Caruli Succes met de FM vanmiddag! Hopelijk kan de punctie gepland worden. Angelbaby Ik heb af en toe ook nog last van m'n stokkies. Ik doe dan ook rustig aan en veel drinken, helpt bij mij gelukkig ook wel. Ik hoop dat we volgende week allebei positief testen! Verhip Hou je rustig meid en alvast veel succes gewenst met de punctie!
YES YES YES Renate met de eerste keer wauw super gefeli meis... geweldig nieuws... Lisa meis het is jullie van uit hier zo enorm ongelovelijk WEL gegunt hou nog even hoop hoor meis kijk naar renate het kan nog... of zet het verlies door? Na 3 jaar zoveel teleurstelling kan ik mij voorstellen dat je gelijk van het nega uit gaat bij het minste maar hou nog even vol, wanneer mag je testen? @ Caruli succes vandaag op naar eindelijk een datum voor de punctie/... De rest heb ik snel bij geleest maar weet niet meer of er nog meer goed of slecht nieuws was sorry... Hier een heerlijk koud en vermoeiend dagje pieten gehad.. echt een super goede afleidinmg van alles zzoooowww leuk al die kindjes... Ik las vaniemand de redenering dat met clomid bij de iui er ook snel resultaat was. IS het idd zo dat als je op clomid goed en snel reageerde dat je nu met gonal f ook snel en goed resultaat kunt hebben? Met clomdi had ik ( behalve de laatste keer in sep) vaak gewoon binnen de 14 dagen 2 of 3 eitjes. Het is 2x gebeurd dat de iui werd afgeblazen ivm kans op een meerling... Dus als ik dat met clomid al deed en de theorie is waar dan zou ik toch netjes binnen de 14 dagen redelijk wat eitjes klaar moeten hebben voor de oogst? Is er iemand die weet of het zo werkt?
betty, ik weet het niet. Ik had dat met clomid en menopur ook idd, en ben bang dt ik nu ook een overstimulatie zal krijgen. Het zijn wel andere medicijnen natuurlijk, dus weet ook niet of het allemaal hetzelfde werkt. Maar ben er ook benieuwd naar, dus als iemand daar het antwoord op weet zou fijn zijn.
Mannetje zit even te zoeken op americaanse sites. Clomid is in principe een lichte vorm van andere stimulerende ( eiblaas producerende) medicatie, vrouwen die minder reageren op clomid doen het beter op middelen die gespoten moeten worden. Clomid is zeg maar een natuurlijk instap middel en gonal f ed zijn meer synthetisch. Het lijkt mij dus idd een logisch gevolg als je goed op clomid reageerd dat je dan ook wel redelijk moet reageren op gonal f ed. Maar de praktijk zal het moeten leren ben ik bang... Meer komen wij niet tegen op internet niet echt wetenschappelijke onderzoeken zeg maar... Ik hoop het zo, want zo lang spuiten als caruli nu lijkt mij zo ontzettend zwaar... ik heb respect voor je meis...
hier ookj nog een keer...gefeliciteerd renaat! hoe was het bij jou caruli? ik morgen weer een meting....denk morgen avond pregnyl......heb wel last van me buik nu..... dus word een spannende week weer....nog 1 week en dan is de behandeling weer voorbij........
SUPER! GEFELICITEERD Renate! Echt geweldig nieuws meid! Caruli succes vanmiddag. Het wordt nu inderdaad wel een tijd dat je een datum krijgt voor de punctie! @ Angelbaby Wat vervelend meid, dat je daar nog last van hebt. Hoop dat het snel over is en anders morgen gewoon even bellen met het ziekenhuis. Ik herken het niet in ieder geval. @ Wies Ben je klaar voor je spuit vanavond? Ik wel hoor, laat maar komen! @ Pekske Spannende tijd hoor. Heel veel succes meid! @ Lisa Hoe is het met jou? Nog een beetje vol te houden. Wanneer ga je testen? Hoop zo dat je ook snel met goed nieuws komt. Houdt moed meid!
Ik heb ook afgelopen donderdag de punctie gehad, maar heb echt nog steeds behoorlijke pijn aan mijn eierstokken ! Je bent niet de enige.....
Renate, wat n geweldig nieuws zeg, van harte gefeliciteerd..... Lisa hang in there hoor, moet goedkomen, ik duim voor je... Caruli, heel veel succes met de punctie, spannend angelbaby ik zie dat jij 5 dec mag testen? ik 4 dec, hoe voel jij je? ikheb zelf n enorm opgeblazen buik, herkenbaar? liefs marina
Angelbaby: 2e IVF poging mislukt. Nu bezig met IVF3. Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: zwanger na 1e ICSI, helaas mk bij 9wk Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Betty Boop; november 1ste ivf Blondsteenbokje; na 2de ZO groenlicht voor ICSI Caruli: 3e IVF ook mislukt. 24-10-08 start 4e IVF Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 wk (25 juli j.l). Wachten op cyclus voor TP Cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI ZWANGER Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas mk bij 6 wk., aug. 2e ICSI mislukt.. nu nog 3 cryos... Debje1976: 3de IVF mislukt, 2009 cryo's Eef: 1e IVF augustus wel punctie, geen normale bevruchting... Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Esser: okt./nov. start 1e ICSI poging Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... - 4e ICSI mislukt - 17 Oktober start 5e ICSI Hope: Bezig met IVF poging nummer 3, met PGD. 3x is scheepsrecht? Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, ZWANGER Kareltje: 2e ICSI 17/09/08 2 emmy's teruggeplaatst Kuikentje : 1e ICSI 2 november gestart Linda: 2e IVF december-januari Lisa: aangewezen op eiceldonatie Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Marion1971:Bezig sinds feb 2004, mmm 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI Mislukt, 22 september evalluatie gesprek en plannen voor poging 6 Marina :15 oktober intake en 21e dag (17 okt wrsch) starten medicatie Miepie80: rond februari kijkoperatie, maand daarna start 1e ('zoek'-)ICSI Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, 31 mei start 2e ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Merel81: september eerste IVF/ICSI poging, 9 oktober TP [-o< Ooievaar 1e IVF Pat: eind november cryo-TP Pekske: 5e ivf start spuiten 15 november Renate007: 1e ivf, 12 nov TP Sabrien: 2e IVF/ICSI 22-11 start Microgynon, 17-12 start Decapeptyl en 29-12 startecho Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's) tijgertje23: 1e ivf Vergo: Zwanger na 5e icsi Verhip: 2 nov start gonal f voor 1e icsi, 25 nov punctie Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wies31 : 1ste ivf Wishgirl: Zwanger na 1e IVF Zuster Suus: Gestart met 2e IVF November 22: Sabrien start Microgynon 23: Caruli 6e FM 23: Zuster Suus start Puregon 25: Betty Boop start Decapepty 25: Verhip punctie 26: Caruli Pregnyl 27: Caruli Punctie 27: Betty Boop start Gonal-F 27: Lisa testen December 01: Ginny testen 5e ICSI 04: Betty Boop 1ste fm 05: Angelbaby testen 3e IVF 09: Linda gesprek 2e IVF ?: Linda start decapeptyl 17: Sabrien start Decapeptyl 29: Sabrien startecho Jan/feb 2009 Debje TP cryo's Zwanger! Essie76 na derde ICSI-poging (uitgeteld op 10 december 2008) Beeb na derde ICSI-poging (uitgeteld 14 december 2008) Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test) Miss Daantje na 1e IVF (3 september positest) Annalise74: na 1 ICSI (16 sep positest, 27mei09 uitgeteld) Kareltje na 2e ICSI (30 september posi-test) Vergo na 5e ICSI (6 oktober posi-test) diana26 na 2e ICSI (uitgeteld op 29 juni van een tweeling) eindelijk is het zover de punctie datum is gepland voor donderdag om kwart over 10 de eiblaasjes van rechts waren er klaar voor maar links wil nog steeds niet goed meekomen dus moet ik nu nog 2 dagen spuiten en dan hopen dat ze donderdag wel klaar zijn voor de punctie anders alleen rechts... ze wilden me eerst nog langer laten spuiten maar omdat ik toch al veel last van mijn buik heb en rechts er al klaar voor is hopen ze dat het zo goed komt. mag onderhand ook wel begin het spuiten nu echt zat te worden ben nu al 1 maand aan het spuiten maar goed, het eind is eindelijk in zicht nu hopen dat links nog even snel door wil groeien dat pik ik die ook mee met de punctie he
Caruli Wat fijn dat de punctie gepland is...het einde is in zicht Alvast heel veel succes gewenst voor donderdag en ik hoop dat links ook nog ff gaat groeien!
nee meiden het gaat niet goed hier, bruin verlies blijft, en af en toe ook iets meer licht rood. dus nee, dit is echt einde verhaal, heb ook echt ongie krampen. het wil alleen niet echt doorzetten, en dat komt natuurlijk door de utrogestan. morgen maar even ziekenhuis bellen.
Wat ontzettend balen Lisa! Had het je ook zo ontzettend gegund meid... Ik kan me voorstellen dat je dit weer even een plaatsje moet geven. Je was zo dichtbij nu. Laat je tranen de vrije loop meid en probeer weer op te laden voor het terug plaatsen van jullie eskimo's. Hoeveel heb je er nog in de vriezer? Dikke knuffel voor jou meid! @ Caruli Goed nieuws meid, eindelijk de punctie in zicht. Hoe lang ben jij nu aan het spuiten geweest? Hoop voor je dat ze links ook nog even goed hun best doen meid!
Soms vind ik het best wel een beetje moeilijk meiden. Het ene moment feliciteer je iemand met een zwangerschap en het andere moment is er weer iemand ongesteld aan het worden. Je gunt het iedereen zo van harte. Weet dat dit in zo'n soort topic normaal is, maar vandaag denk ik er gewoon wat meer over na dan anders. Dat neemt niet weg dat ik niet heel erg blij voor je ben hoor Renate. Ik vind het echt super geweldig voor jou en hoop dat wij allemaal snel mogen volgen! Wanneer moet je bloed laten prikken, of hoeft dat niet in je ziekenhuis?