verhip; gelukkig is de punctie weer achter de rug, ik had ook zoveel kleintjes, hevy he, volgende keer ga ik meer morfine vragen want het was nu best snel uitgewerkt meiden die net als ik nog moeten wachten, samen slaan we ons door de decembermaand heen!
Ja Nicky is een ICSI-baby. Ik ben hier ook begonnen met schrijven een paar jaar geleden. Schrijf nu bij de walvismamma's! (mamma's mbv vruchtbaarheidsbehandelingen) Maar ik lees nog vaak hier hoe het met alle andere mmm-ers gaat met ivf en icsi. Succes en ik hoop dat het deze keer wel goed gaat!
Ja Nicky is een ICSI-baby. Ik ben hier ook begonnen met schrijven een paar jaar geleden. Schrijf nu bij de walvismamma's! (mamma's mbv vruchtbaarheidsbehandelingen) Maar ik lees nog vaak hier hoe het met alle andere mmm-ers gaat met ivf en icsi. Succes en ik hoop dat het deze keer wel goed gaat!
Thanks voor de bemoedigende woorden. Tja december, het MOET een gezellige maand zijn he We zullen zien. Heb mannetje denk werk gegeven en hoop dat het kwartje gaat vallen....
meiden dit geloven jullie niet. had er vanmiddag zo genoeg van dus heb er een test tegen aan gegooid. er kwamen 2 streepjes, hij was positief, ik sta nu nog te trillen, ziekenhuis gebeld dokter gebeld, en ja het kan dus echt. ik kan het niet geloven. ik heb er een foto van gemaakt. die probeer ik nu te verkleinen en zet hem in mijn album. kijk a.u.b eventjes, ben echt helemaal van slag.
wooow, lisa, geweldig meid! Het kan toch zie je wel! Wat een onwijs goede maand is dit! En nu kun je het toch mooi vertellen met sinterklaas. Geniet ervan hoor! meiden die de punctie hebben gehad, doe rustig aan en laat je lekker verwennen. Hopelijk worden er veel bevrucht.
lisa wat geweldig! Gefeliciteerd meid! Ik zit even in een dipje... voel niets (ik weet het, het is pas dag 5) mijn rug doet zeer, ik heb een stijve nek en het is even moeilijk mijn positiviteit vast te houden... Ben zo bang voor de dagen vanaf donderdag...
@ Niekster Gefeliciteerd meid, wat een geweldig nieuws. Hoop dat het allemaal goed blijft gaan en dan je er lekker van kunt genieten. Heb je één of twee embryo's terug geplaatst gekregen? @ Betty Boop Fijn dat het weer wat aan het overwaaien is meid. Je moet je niet te veel zorgen maken over de medicijne hoor. Ik heb echt geen bijwerkingen gehad van de spuiten. Het zou jammer zijn als je je nu allerlei zorgen maakt en het straks voor niets blijkt te zijn. Heel veel succes meid! @ Verhip Mooi toch, 7 eicellen. Hoop dat er mooie embryo's mogen ontstaan. Balen dat de punctie zo tegen viel. Doe maar lekker rustig aan. @ Pekske Heel veel succes morgen. Ik ga heel hard voor je duimen! Hoop zo dat dit hem gaat worden! 7 Aan iedere kant klinkt wel erg positief in ieder geval! @ Lisa SUPER! Gefeliciteerd meid. Het is je zo ontzettend gegund. Ik heb echt de tranen in mijn ogen, zo blij ben ik voor je! Ik weet niet hoe ik in je album kan komen, maar ik geloof het gelijk dat er twee streepjes staan! @ Angelbaby Houdt je taai meid. Ik weet dat het soms erg moeilijk is om positief te blijven. Zeker als je al zo vaak teleurgesteld bent. Hou vol meid! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt! Ik heb vrijdag mijn eerste echo. Ben benieuwd hoor. Lijkt wel of ik nu soms al mijn eierstokken voel. Dat kan volgens mij nog niet toch? Ben zondag pas begonnen met de Puregon. Het lijkt hier wel positieve zwangerschapstesten te regenen. Merk wel dat mijn verlangen naar een positieve test ook steeds groter wordt hoor!
Oeps had mijn ticker verkeerd ingesteld.... Ik heb net de eerste spuit deca er in gedaan... Toch maar wel, onder luid protest dat hij er nu zelf voor kiest om een maand hel te krijgen enzo... Nou ja we zien wel. Maar thanks dat je mij succes wenst....