Hey Rach, Jij ook aan het wachten tot je weer mag beginnen Ik verwacht binnen nu en 2 weken m'n ongi en dan mag ik ook gaan spuiten. Ik heb de uitgangsecho voor nu staan op 15 juli...tis al aardig vol dus ze heeft me er maar gewoon op gezet en dan zien we wel of het uitkomt met m'n ongi hihihi Dus als het meezit lopen we aardig gelijk op!
hahaha ja graag. ik heb alleen maar problemen met de ohra. ze schrijven al vanaf januari het dubbele bedrag af maar tot op heden krijgen we niks terug
Oh, dat lijkt mij helemaal rottig. maar volgens mij heeft iedere verzekering wel zijn makken hoor. Zoiets las ik laatst nl over Agis: premies die afgeschreven werden, maar die persoon was niet verzekerd volgens Agis en heeft een fikse bedrag achteraf moeten betalen.
ik ook niet hoor. maar mijn man weet niet meer wat die man in Tunesie zei, maar hij heeft vaker gehoord dat hij zo ongelooflijk op deze man lijkt. tenminste, in zijn jonge(re) jaren.
Dat heeft mijn man dus ook: hij wordt altijd aangezien voor die basketballer Michael Jordan Of die vent van Lijst Pim Fortuin. Of die zanger van Replay. Waar ze het vandaan halen snap ik eeeeeeegt niet. Sorry trouwens voor het off topic gaan.
hahaha...nee dat ook weer niet, hij is donker en kaal. dat is ook de enige overeenkomst met bovenstaande figuren.
hey rach hoe is het met je nog even en je kunt weer beginnen heb je er weer zin in ik ga vanaf 18 aug weer beginnen met spuiten
oh mooi caruli! mijn spullen liggen klaar bij de apotheek. ik ga ze denk ik vanmiddag even halen. je begint precies 2 maanden later dan ik caruli ben je er weer klaar voor?
Jeetje zeg, al die zorgen om die verzekeringen... Dat kunnen we er ook nog wel bij hebben! Hier stijdt de spanning met ieder uur... Morgen is het twee weken na de punctie, dus volgens mij verwacht ik dan mijn ongi, of niet natuurlijk! Spannende tijden hoor. Tot nu toe nog geen bloedverlies en meestal heb ik wel één of twee dagen voor mijn ongi al wat bloedverlies. Ik blijf hopen!
houd moed! spannend....ik werd wel altijd braaf ongie na 14 dagen punctie..... makkelijk om te weten maar ook erg irritant...
Zuster Suus, Dat was precies ook mijn gedachte hahaha...alsof het al niet spannend genoeg is. Maar hey het wordt nu wel heel erg spannend voor jou. Jij hebt morgen gewoon een super positieve test!