Pffff spannend hoor voor Lisa! Hopelijk komt ze snel met goed nieuws! Angelbaby Hoe is het bij jou? Heb al durven testen?
Ga het nog spannender maken hier, dan kom ik helemaal niet meer aan het verven toe hahahaaha Hoe voel jij je ginny? al echt zwanger?
ja hier in het zh ook wij mogen meestal pas 17 na tp testen maar de pregnyl is met 12 dagen je lichaam weer uit hopelijk krijgen jullie dit jaar een leuk sinterklaas kado
hoe moeilijk ook, maar ik zou toch lekker wachten met testen, gewoon om niet teleurgesteld te worden....
ik vind het ook zo moeilijk omdat bijna alle anderen hier al 2 weken na de punctie mogen testen... Ginny heeft tenslotte tegelijk met mij de punctie en tp gehad en zij weet het al. De andere keren was ik nu echt al ongesteld...
HAhaha ja ik weet het caruli Ook uit ervaring ( dan niet met ivf natuurlijk). en vaak kon ik ook niet wachten en ben met mat care ultra aan de gang gegaan. maar ik weet neit hoe ik nu zou reageren. MAar een ziekenhuis zegt het neit voor niets en als je nu nog niet ongi bent, dan geeft dat genoeg hoop voor vrijdag toch?
vrijdag duurt wel nog 3 hele dagen... Dat is lang hoor! Wachtweken van IVF vind ik trouwens niet vergelijkbaar met mijn wachtweken zonder mm en ook met de IUI's. Er hangt veel meer aan vast, helemaal nu dit onze 3e poging is.
angelbaby: heel herkenbaar meid ik heb dat nu ook dit is onze laatste behandeling en dan is de druk veel zwaarder als je bij de 1e bent is het ook niet leuk als die mislukt maar dan heb je er nog 2 achter de hand en nu hierna is het over.... ik hoop echt dat het raak is meid!
Dat snap ik heel goed, dat het anders voelt. Maar dan is het toch juistzo dat je liever niet word teleurgesteld door een valse posi test?
Dat klopt... heb alleen natuurlijk bij mijn IUI's ook Pregnyl gehad en echt nooit positief getest. Ook bij de vorige 2 IVF's moest ik voor de zekerheid toch testen met het doorbellen van de uitslag en dan was hij ook steeds echt negatief. Ben gewoon ongeduldig aan het worden. Begin namelijk te denken dat ik best wel eens positief zou kunnen gaan testen...
helaas meiden geen goed nieuws. m'n hcg waarden waren laag, en op de echo was niks te zien. waarschijnlijk is het al heel vroeg mis gegaan, niet eens een mk te noemen. maar omdat wij er zo dik bovenop zitten, heb ik geweten dat ik heel eventjes zwanger was. heb wel nog bloed moet prikken, en wordt daar nog over terug gebeld. ben me nu aan het verdiepen in de verzekeringsvoorwaarden, en eventueel over stappen voor meer vergoedings zekerheid. ik had het eigenlijk al wel verwacht, dus de klap heb ik het weekend al gehad. het heeft dus helaas niet zo mogen zijn