IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judibi

judibi Bekend lid

hallo allemaal! wij hebben vanmorgen de FM gehad. de score was voor mij goed: tenminste twaalf stuks! Yeah, helemaal blij :D alles gaat deze keer wat anders dan de vorige keren, misschien gaat het daarom juist helemaal goed komen! moet nog een dagje extra lucrin en puregon spuiten en op vrijdag de punctie. ik heb zelfs een foto meegekregen van mijn eieren :D ik zie wel weer wat op tegen de punctie maar ben ook ongelooflijk blij dat we er eindelijk weer zo dichtbij zijn :D mag alleen niet meer werken van de dokter vanwege mijn eierstokken, maar ja, dan maar even rust.
    ik las dat er iemand morgen mag testen: STERKTE! voor alle anderen in de mmm natuurlijk ook veel sterkte!

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Suus Spannend joh!!!
    Ik mag altijd 2 weken na punctie testen...wanneer jij?

Judibi Mooie score al hoor en dan vrijdag de punctie...super!
    Alvast veel succes gewenst! :p

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje wat spannend, kan je nog aan iets anders denken? Mag ik vragen wat bij jullie de reden is dat je in de mmm zit? Ik duim voor je!

4. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    Zs, spannend! Duim hoor voor die positieve test! Sterkte morgen!
    Dikke knuffel!

Judibi, mooie score! Top meis. En sterkte alvast met de punctie vrijdag!

Veel liefs,
    Vietje

5. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Hey Rach, hoe is het met je? Ik zie dat je volgende week weer gaat beginnen!
    Hier alles goed!
    Groetjes mirjam

6. Babyzz

Babyzz Actief lid

24 apr 2007
    171
    0
    16
    Mother Earth
    Hi Ladies,

Hier gaat het wel weer beter ! We blijven de moed er in houden :) komt heus wel goed !

Suus, succes !

Smoeltje, balen zeg! is zaad invriezen geen optie ?

Rach, nog 8 dagen. Spanned ! heel veel succes !

Ginny, hopen dat de duivels :evil: snel komen

Alle andere dames, heel veel succes

een winnende babyzz :D

7. nou wat ik vandaag had :confused:
    mijn man kwam vandaag wat eerder van zijn werk zodat ik met de auto de spuitspullen kon halen.
    daar aangekomen werd ik geholpen door een vrolijke (zwangere :rolleyes: ) dame. die zei: 'sorry mevrouw, ik kan u de spullen niet meegeven want de verzekering heeft de hormonen van maart nog niet betaald, en daarmee heeft u met deze hormonen E3000; schuld'. wat ik ook zei, nee, ze wilde het me niet geven.
    Thuis gekomen (ondertussen al kijhard in de auto zitten janken, want ja ik had het rekensommetje al gemaakt dat de financiele rompslomp niet binnen 1 week opgelost zou zijn, en ik dus niet op tijd de spullen in huis zou hebben.
    thuis mijn verzekering gebeld en kreeg zo'n chagrijn (AAHH) aan de telefoon die het ook niet snaptte. ze zou me nieuwe declaratieformulieren toesturen. en die moest ik invullen en weer terugsturen, en dan zouden ze het eind volgende week ergens storten (te laat dus).
    Ik had thuis een plan gemaakt wie ik allemaal zou gaan bellen (ziekenhuis, de apotheek om te smeken en de verzekering om te dreigen).
    Ik zag dat mijn apotheek nog open was en belde op. daar kreeg ik een vrouw aan de telefoon en met 'ja we zijn geen bank mevrouw' kwam ze niet echt gewillig over. toen ze zei dat 'ze snaptte dat..' begon ik te huilen. 'U snapt er helemaal niks van!' schreeuwde ik. 'U snapt niet hoe het is om maanden van te voren naar deze behandeling uit te kijken!'
    'Maar kunt u zelf die E3000' niet zelf betalen dan?' zei ze
    'Wat denkt u nou zelf mevrouw' huilde ik,'Als ik die stomme E3000 had gehad had ik dat natuurlijk allang betaald!'
    Na een tijdje gesnift gehuild en geschreeuwt te hebben, zei ze:'Nou weet je, ik maak een uitzondering voor je. Kom maar snel de spullen ophalen'. En gelijk zijn manlief en ik in de auto gestapt en de spullen opgehaald. (ik bleef in de auto zitten want nu zie ik er echt zo: :confused: uit. haha.,
    Maar gelukkig. Niks zit me nu nog in de weg om volgende week woensdag die spuit erin te zetten!

8. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Wat vervelend allemaal maar in ieder geval fijn dat je je spullen uiteindelijk hebt gekregen!
    Dikke knuffel, Mirjam

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Rach!
    Dat heb jij weer zeg!
    Wat een loeder (in eerste instantie). Goed dat je je pitbull-gezicht hebt opgezet!
    JIJ KAN BEGINNEN
    JIJ KAN BEGINNEN

10. JAAAA en ik ben weer helemaal gelukkig.
    :) hihihi

11. hopefully

hopefully Bekend lid

18 feb 2008
    969
    0
    0
    Jee wat een verhaal Rach.
    Gelukkig trok het loeder een beetje bij en heb jij nu lekker je spullen.

Klaar om te beginnen!

Succes

12. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    Lieve meiden,

ff een vraagje. Ik heb afgelopen vrijdag de tp gehad. En nu heb ik last van menstruatiekrampen en bruin bloedverlies...
    Is dit goed, innestelingsbloed en krampen...?
    Of is t het ergste? ....

Vietje

13. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    Vietje het kan als je zo vroeg al bloedverlies hebt wel innnesteling zijn.... rustig aan he! :D

14. judibi

judibi Bekend lid

hai vietje: zolang het geen helderrood bloed wordt, mag je gewoon blijven hopen denk ik zo hoor ;) sterkte ermee in ieder geval en hopelijk stopt het zo weer. dit wil je natuurlijk liever niet zien in de wachtweken :(

15. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    hoe gaat het nu vietje?

16. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Wat zijn het toch monsters in de apotheek soms zeg! Ben blij dat ze het alsnog opgelost hebben.
    Ik belde een keer om de gonal te laten bestellen, zodat ik het een dag later op kon halen. Zegt die oetlul aan de telefoon: "voor deze ene keer hoeft u het recept niet vooraf in te leveren, maar volgende maand moet dat wel, want u moet zich realiseren dat dit geen goedkope medicijnen zijn en we willen ze niet voor niets in huis halen." Ik heb hem echt de oren van zijn hoofd gescholden. Hoe bedoel je volgende maand? Zit jij mij nou eigenhandig een mislukte poging aan te praten? En hoe bedoel je: ze voor niets in huis halen? Ik bel toch niet voor de grap?

Ik belde natuurlijk ook op het moment dat ik net ongesteld was... Helpt ook niet.

Het is ook niet onze schuld dat die troep zo duur is (en nog minder dat we het nodig hebben). Ik heb hem ook gevraagd of hij dat soort onzin ook tegen een chemopatiënt zegt. Ok, dat was misschien een beetje overtrokken, maar ik was ongesteld. Pff, kan er nog boos om worden.

Maar gelukkig is het bij jou ook goedgekomen zeg! Nu gaat het echt weer bijna beginnen...

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

*dankt ha met apotheek aan huis op de blote knietjes*

18. Zuster Suus

Zuster Suus Actief lid

25 aug 2007
    359
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Brabant
    Bedankt meiden, voor jullie lieve berichtjes in de afgelopen zware dagen!
    Het wachten is beloond, ik heb net een test gedaan en ik ben zwanger! Ik kan het echt nog niet geloven, maar het staat er echt!
    Ga even verder met huilen van blijdschap!

19. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Gefeliciteerd zuster Suus, geniet er van

20. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Gefeliciteerd! Leuk zeg! Geniet er maar lekker van.

Deel Deze Pagina