IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wies en zuster suus wat ben ik blij voor jullie! Ik ga heel hard duimen!

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    suus, ik lees net pas dat je morgen de punctie hebt. goeie meid! Heel veel succes! En een mooi aantal trouwens.

3. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    wies yes... wauw super meis... goedzo....
    Nu morgen de tp,,, spannend hoor...

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    zuster suus: heel veel succes morgen met de punctie ;)

5. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Zuster suus ook hier draaien de duimen voor een goede oogst.... Succes morgen.,...

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    *Even off-topic* gisteren was op het nieuws dat een vrouw (in India) ofzo van 70 jaar was bevallen van een kind dmv IVF! Wij keken elkaar aan en zeiden lachend (als een boer met kiespijn) nou er is nog hoop!

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ja zo kun je het ook bekijken :)

8. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Wow Wies, super! Op naar de terugplaatsing en dan de hele spannende wachtweken!

Zuster Suus, heel veel succes morgen! Ik zal vor je duimen..

Linda, dat dacht ik ook toen ik dat hoorde..

9. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Wies wat goed meis!

Suus sterkte en succes morgen!

Pat nog niets gehoord?

10. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik heb net zelf gebeld (hoezo nieuwschierig)
    Ze zijn wel al ontdooid maar we horen morgen pas of het allemaal goed gegaan is....nog even spannend dus....

Zuster zuus, succes met de punctie morgen..ik hoop dat het meevalt! Ik ga duimen voor een mooie score!

11. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Tjee ze houden het wel spannend he pat... Succes met nog een dagje wachten.. baalt met je mee ;)

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hey ladies,

Mag ik even met jullie meepraten? Ik heb eventjes bij het IUI-topic ge maild maar omdat we nu aan IVF gaan beginnen in januari zou ik graag met jullie kletsen, niet al te vaak want anders ben ik met niets anders meer bezig ;)

Ik kan de laatste dagen zo lastig loskomen van de gedachte dat het ons niet gaat lukken :( ...heb meestal wel goede moed, maar net nu we as maandag terug moeten naar de gyn voor echo voor IVF en uitleg IVF, heb ik de afgelopen en deze cyclus helemaal geen ei kunnen bespeuren! De twee cyclussen daarvoor deden ook al raar en ik ben zoooo bang dat ik vervroegd in de overgang ga raken.. :oops: :( ...ik weet het stom misschien maar ben er zo bang voor. Ik heb net op internet gekeken en dat wordt pas gesteld bij als je langer dan 4 maanden niet ongesteld bent geweest en dat dan je lichaam weinig Progesteron aanmaakt. Ik heb nu, zo toch zo'n beetje tegen het einde van mijn cyclus (rond 26 dagen) echt helemaal geen last van mijn borsten en mijn buik rommelt wat maar geen ei geweest. Ik heb op CD 3 bloed moeten laten prikken (FSH waarde bepaling) maar of dat wat zegt in zo'n rare cyclus. Gelukkig word ik wel ongesteld, ene keer wat meer dan andere keer...maar da's normaal. Ik ben gewoon zoooo gespannen of het allemaal kan, zal blij zijn als de afspraak maandag is geweest en blijkt dat er 'gewoon' een cyste zit die de boel in de war schopt. T zal de lange tijd wel zijn dat we al bezig zijn dat maakt dat de angst om de hoek komt kijken....van mij af schrijven helpt al even.

Pat, zie jou ook bij dit topic...wat spannend voor jou ook zeg! Alle geluk!

Koosje

13. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Koosje welkom hier....al had ik je hier liever niet gezien!
    Ik hoop maar dat er een hele simpele reden is voor je onregelmatige cyclussen...
    Betty dank je voor het meebalen!

14. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Pat
    Hoop het ook....zal voor je duimen morgen!

Koosje

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    koosje: helaas welkom hier
    wens je alvast heel veel succes met de ivf behandeling
    hopelijk hebben jullie er aan 1tje genoeg ;)
    en word 2009 jullie jaar :D

16. Zuster Suus

Zuster Suus Actief lid

25 aug 2007
    359
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Brabant
    Ja Koosje, welkom hier. Hoop ook voor je dat je hier niet te lang hoeft te zijn. Eén poging lijkt me wel voldoende! Succes meid!

Spannend Pat voor morgen. Schuiven jij en Wies een beetje door morgen op die wachtbank, zodat er voor mij ook nog een plaatsje is!

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    pat,spannend zeg! mijn duimen draaien voor je!
    koosje, welkom hier, helaas, maar hopelijk heb je idd maar 1 poging nodig, en komt je cyclus helemaal in orde. succes!
    Ik heb nog steeds last vanmijn buik, had verwacht dat het al stukken minder zou zijn. Ik ben vanmorgen weg geweest met de auto, maar daar heb ik nu nog de naweeën van. Ook lachen doet zeer. Is dat normaal? Ik wil vrijdag weer gaan werken, hoop toch echt dat het dan beter gaat. Nu is dat nog ver weg, maar toch.

18. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Dank jullie wel! Zolang ik maar hard aan het werk ben en veel afleiding heb duurt het wachten niet zo lang tot maandag en ik weet waarom mijn cyclus zo gek doet..1 poging lijkt me inderdaad meer dan genoeg :D!

@Wies
    Zie dat je morgen de tp hebt en vandaag de punctie? Hoe heb je de eerste keer ervaren? Lijkt mij overigens vrij normaal dat je veel last hebt van de punctie..maar de andere dames kunnen dat vast beter inschatten.

@Caruli
    Leef erg met je mee, dat heb ik je ook al in het topic dat Hope voor je heeft geopend gemaild...vind je zo'n sterk mens!

Mijn duimen draaien voor jullie! [-o<

Koosje

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    koosje, ik heb zondag de punctie al gehad, vandaar. Ik vond het meevallen, alleen de plaatselijke verdoving deed onwijs zeer, daarna geen pijn meer gehad.

meiden, ik wil net in bad gaan, maar mag dat eigenlijk na de punctie en net voor de tp? Of anders zonder olie erin? Ik heb zo;n zin in een bad nu met die buikpijn. Ik wacht jullie reacties even af.

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    volgens mij mag je gewoon in bad hoor ;)

Deel Deze Pagina