Angelbaby: ZWANGER na 3e IVFpoging! Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: zwanger na 1e ICSI, helaas mk bij 9wk Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Betty Boop; november 1ste ivf Blondsteenbokje; na 2de ZO groenlicht voor ICSI Caruli: 1e ivf mislukt, 1e cryo zw 2ling mk & tygo, 2 & 3e cryo mislukt en 2e,3e,4e ivf mislukt Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 wk (25 juli j.l). Wachten op cyclus voor TP Cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI ZWANGER Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas mk bij 6 wk., aug. 2e ICSI mislukt.. nu nog 3 cryos... Debje1976: 3de IVF mislukt, 2009 cryo's Eef: 1e IVF augustus wel punctie, geen normale bevruchting... Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Esser: eind dec. start medicatie voor cryo TP (na 1e ICSI poging) Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... - 4e ICSI mislukt - 5e ICSI is weer RAAK!!! Hope: 4 IVF pogingen gehad en nu maar weer spontaan proberen. Hopend op een wonder. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, ZWANGER Kareltje: 2e ICSI 17/09/08 2 emmy's teruggeplaatst Kuikentje : 2e ICSI feb-mrt 2009 Linda: 2e IVF december-januari Lisa: 1e ivf met eiceldonatie zwanger! helaas al heel vroeg mis gegaan. januari weer verder met onze cryo's. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Marion1971:Bezig sinds feb 2004, mmm 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI Mislukt, 22 september evalluatie gesprek en plannen voor poging 6 Marina Zwanger na 1e IVF poging, 13 aug uitgerekend Miepie80: rond februari kijkoperatie, maand daarna start 1e ('zoek'-)ICSI Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, 31 mei start 2e ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Merel81: september eerste IVF/ICSI poging, 9 oktober TP [-o< Ooievaar 1e IVF mislukt. ICSI poging 1, TP 4-12 - testen 17-12 Pat: 10 december cryo-TP Pekske: 5e ivf start spuiten 15 november Sabrien: 2e IVF/ICSI 22-11 start Microgynon, 17-12 start Decapeptyl en 29-12 startecho Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's) tijgertje23: 1e ivf Vergo: Zwanger na 5e icsi Verhip: Bezig 1e ICSI, 16 dec uitslag bloedtest, zw test 11-9= pos! Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wies31 : 1ste ivf Wishgirl: Zwanger na 1e IVF Zuster Suus: Gestart met 2e IVF December 13: Zuster Suus twee toppers terug geplaatst 16: Verhip uitslag bloedtest 1e ICSI 17: Sabrien start Decapeptyl 18: Ginny 1e echo 9.40 uur 21: Wies31 testen 24: Angelbaby 1e echo 15.30 uur 24: Pat testen 1e cryo-TP 27: Zuster Suus testen 29: Sabrien startecho 29: Zuster Suus bloedtest ?: Linda start decapeptyl 31: Betty Boop testen 31: Wies31 uitslag bloedtest Jan/feb 2009 Debje TP cryo's lisa: tp cryo's Zwanger! Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test) Miss Daantje na 1e IVF (3 september positest) Annalise74: na 1 ICSI (16 sep positest, 27mei09 uitgeteld) Kareltje na 2e ICSI (30 september posi-test) Vergo na 5e ICSI (6 oktober posi-test-uitgerekend 8 Juni) diana26 na 2e ICSI (uitgeteld op 29 juni van een tweeling) Tijgertje23 na 1e IVF (5 nov positieve test) Minou na 3e IVF (19 nov posi test - uitgerekend op 26 juli) Renate007Na 1ste ivf (23 nov positieve test) Niekster Na 1e ICSI (positieve test 25 november) Ginny na 5e ICSI (30 nov posi test - uitgerekend op 10 augustus) Marina na 1e IVF (3 dec posi test - uitgerekend 13 augustus) Angelbaby na 3e IVF (5 dec posi test - uitgerekend 10 augustus) Geboren! Essie76 Bevallen op 19 november 2008 van Fay Madelief & Isis Rosalie Beeb Bevallen op 29 november 2008 van Romy
@wies, dit klinkt posi zeg krampen en verhoogde temp.. spannend hoor.... @zustersuus goed gevoel die toppers? Nou dan hier dan mijn verhaal, Als eerst allemaal thanks dat jullie hebben gevraagd en gesteund enzow..... We moesten er om half 9 zijn, maar het werd pas bijna 10 uur voor ik gehaald werd. De zenuwen hadden dus alle kans om te groeien. Dan kom je dus op het zaaktje waar ook meiden komen die het al achter de rug hebben.. De een na de ander kwam huilend of kerment terug.. dus ik werd wel erg bang en wilde eigenlijk gewoon maar met dat operatie schort weg rennen... Maar toen ik er eenmaal lag viel het zo enorm mee,, Ik heb niets gevoekt,2x een steek meer niet. ( de tepelpiercing die eruit moest en daarna weer in deed meer pijn die laat ik nu dan dus ook maar uit) NA 2slechte nachten ben ik thuis gelijk even gaan liggen vandaar dat ik nog niet had vertelt hoe het was... Morgen tussen 11 en 12 mag ik bellen en afhankkelijk van of het was is maandag tussen 10 en 12 kan ik aankloppen voor de tp.. Tja lest mij descore te vertellen... zitten jullie allemaal? Het zijn er 17 geworden... ik schrok er wel een beetje van omdat het in het begin toch wat minder leek... Nou en nu op naar maandag.... en dan naar de 31.. Maar verwacht er niets van er zijn 3 pendels die feb zeggen dus tja hahaha nee hoor de pendels spreken niet altijd de waarheid... Ben nu wel een beetje benieuwd naar morgen...
Angelbaby: ZWANGER na 3e IVFpoging! Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: zwanger na 1e ICSI, helaas mk bij 9wk Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Betty Boop; november 1ste ivf Blondsteenbokje; na 2de ZO groenlicht voor ICSI Caruli: 1e ivf mislukt, 1e cryo zw 2ling mk & tygo, 2 & 3e cryo mislukt en 2e,3e,4e ivf mislukt Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 wk (25 juli j.l). Wachten op cyclus voor TP Cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI ZWANGER Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas mk bij 6 wk., aug. 2e ICSI mislukt.. nu nog 3 cryos... Debje1976: 3de IVF mislukt, 2009 cryo's Eef: 1e IVF augustus wel punctie, geen normale bevruchting... Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Esser: eind dec. start medicatie voor cryo TP (na 1e ICSI poging) Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... - 4e ICSI mislukt - 5e ICSI is weer RAAK!!! Hope: 4 IVF pogingen gehad en nu maar weer spontaan proberen. Hopend op een wonder. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, ZWANGER Kareltje: 2e ICSI 17/09/08 2 emmy's teruggeplaatst Kuikentje : 2e ICSI feb-mrt 2009 Linda: 2e IVF december-januari Lisa: 1e ivf met eiceldonatie zwanger! helaas al heel vroeg mis gegaan. januari weer verder met onze cryo's. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Marion1971:Bezig sinds feb 2004, mmm 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI Mislukt, 22 september evalluatie gesprek en plannen voor poging 6 Marina Zwanger na 1e IVF poging, 13 aug uitgerekend Miepie80: rond februari kijkoperatie, maand daarna start 1e ('zoek'-)ICSI Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, 31 mei start 2e ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Merel81: september eerste IVF/ICSI poging, 9 oktober TP [-o< Ooievaar 1e IVF mislukt. ICSI poging 1, TP 4-12 - testen 17-12 Pat: 10 december cryo-TP Pekske: 5e ivf start spuiten 15 november Sabrien: 2e IVF/ICSI 22-11 start Microgynon, 17-12 start Decapeptyl en 29-12 startecho Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's) tijgertje23: 1e ivf Vergo: Zwanger na 5e icsi Verhip: Bezig 1e ICSI, 16 dec uitslag bloedtest, zw test 11-9= pos! Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wies31 : 1ste ivf Wishgirl: Zwanger na 1e IVF Zuster Suus: Gestart met 2e IVF December 13: Zuster Suus twee toppers terug geplaatst 14: Betty Boop bellen 15: Betty Boop tp 16: Verhip uitslag bloedtest 1e ICSI 17: Sabrien start Decapeptyl 18: Ginny 1e echo 9.40 uur 21: Wies31 testen 24: Angelbaby 1e echo 15.30 uur 24: Pat testen 1e cryo-TP 27: Zuster Suus testen 29: Sabrien startecho 29: Zuster Suus bloedtest ?: Linda start decapeptyl 31: Betty Boop testen 31: Wies31 uitslag bloedtest Jan/feb 2009 Debje TP cryo's lisa: tp cryo's Zwanger! Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test) Miss Daantje na 1e IVF (3 september positest) Annalise74: na 1 ICSI (16 sep positest, 27mei09 uitgeteld) Kareltje na 2e ICSI (30 september posi-test) Vergo na 5e ICSI (6 oktober posi-test-uitgerekend 8 Juni) diana26 na 2e ICSI (uitgeteld op 29 juni van een tweeling) Tijgertje23 na 1e IVF (5 nov positieve test) Minou na 3e IVF (19 nov posi test - uitgerekend op 26 juli) Renate007Na 1ste ivf (23 nov positieve test) Niekster Na 1e ICSI (positieve test 25 november) Ginny na 5e ICSI (30 nov posi test - uitgerekend op 10 augustus) Marina na 1e IVF (3 dec posi test - uitgerekend 13 augustus) Angelbaby na 3e IVF (5 dec posi test - uitgerekend 10 augustus) Geboren! Essie76 Bevallen op 19 november 2008 van Fay Madelief & Isis Rosalie Beeb Bevallen op 29 november 2008 van Romy
suus, gefeliciteerd met je 2 emmy's! Fijn dat het goed is gegaan, en ik schuif wel een stukje op hoor, plek genoeg! Moet jij de 29e bloedprikken of krijg je dan de uitslag? Ik moet namelijk die dag bloedprikken en de 31e de uitslag. Mss hebben we hem wel tegelijk. betty, gelukkig is het meegevallen, en wat een geweldige score zeg! Daar moeten toch wel goede uit komen. We houden alvast een plekje warm op het wachtbankje. pat, hoe is het met jou ondertussen, nog alles rustig of ook al steken ofzo? verhip, volgens mij zit het wel goed inderdaad. Maar kan me voorstellen dat de positieve bloedtest je gerust maakt. En ik heb ook de hand blauw geknepen van die mevrouw,hahaha. Hier nog steeds wat krampjes en steekjes, en een tempdaling van 0,4. Of een innestelingsdipje, of toeval, kan allemaal...
Na morgen ga ik heeeeeeeeeeeeeeeelnrustig aan doen en morgen ga ik zitten genieten en zo weinigmogelijk staan...
betty, idd wat pekske zegt, veel drinken. Ik had 20 blaasjes, en was blij dat ik pas na 5 dagen hoefde te werken, had er best last van. maar ieder lichaam is anders en mss valt het wel mee bij je, maar wel veel drinken!
@ Betty Boop Geweldige score meid! Nu maar hopen op mooie bevruchtingen! @ Wies Bedankt voor je PB! Ik mocht in het eerste ziekenhuis al beslissen hoeveel emmy's we terug wilden plaatsen. In het 2e ziekenhuis is echt alleen de tp en zijn er verder geen gesprekken. Ik mag de 29e bloed laten prikken en krijg een paar uur later de uitslag. Ik had gehoopt om de 24e (2 weken na de punctie) een thuistest te doen. Maar vandaag is me echt met nadruk afgeraden om zo vroeg te testen. Deze kan vals positief zijn door de Pregnyl die ik nu nog twee keer moet spuiten... Het advies was om vandaag over twee weken op zijn vroegst pas te testen.... Vind ik wel erg lang hoor. Hoop dat ik het vol ga houden. Wat heb jij nu nog voor hormonen? Die bolletjes of ook Pregnyl? Vanavond lekker gaan uit eten met mijn mannetje. Even vieren dat we twee toppers terug hebben gekregen. Heb denk ik wel 10 keer aan hem gevraagd of hij denkt dat ik zwanger zal zijn over twee weken.... Hij wordt in de komende twee weken wel een beetje gek van me denk ik... Tot later meiden. Het is een beetje saai, maar ik duik eens lekker vroeg mijn bed in met een goed boek. Lekker op tijd slapen!
Betty: mooie score zeg! Dat had ik ook niet bij je verwacht na je lijst van van de week. Dan zie je maar hoe goed het is dat ze tot vandaag gewacht hebben. Zoals al meer zeggen: goed drinken nu hè en echt rustig aan. Zoveel eiblaasjes, daar kan je echt last van krijgen. Hoeft niet natuurlijk, maar voorkomen is nog altijd beter Zuster suus: super 2 terug. Nu maar wachten... Gezien die Pregnyl zou ik inderdaad maar niet eerder testen. Balen natuurlijk dat het dan nog een paar dagen langer duurt, maar we worden liever blij van een echte test op de 29e dan een van de pregnyl op de 24e!
Echt lief van jullie... Dit doet mij goed thanks... Ik zit nu al bijna op 1 1/2 liter sus het moet wwel weer lukken om vanaf morgen elke dag 2 liter te pakken... Morgen nog even onverantwoord doen en dan heel braafjes... Heb wel de ahoy gebeld en overleg oof ik misschien een invalide parkeerplaats kan krijgen zodat ik al niet zo ver hoeft te lopen... Ik heb zitplaatsen dus dat valt ook mee en zitten lijkt nu de beste houding te zijn... Liggen doet wat zeuren en lopen is een kriem, loop als een oud vrouwtje gebogen hahahaha... Maar het is voor het goede doel he
Wauw wij zijn op dit moment de trotse ouders van 13 emmy's... Ze hebben er 9 met ivf gedaan waarvan er 8 bevrucht zijn ( goh dan doen die zwemmers het toch goed hahaha ) en er zijn er8 met icsi gedaan waarvan 5 bevrucht dus op dit moment hebben we 13 emmys in de broedkast... Gek idee hoor.... Morgen om half 10 de terug plaatsing van 1 emmy en dan hoor ik ook of de rest goed blijft delen en ingevroren kan worden... Nou zeg dat er 7 goed blijven delen en ze vriezen ze in in rietjes met 2, dan hebben we nog 4 kansen uit 1 poging toch? Dan nog even een vraagje, ik krijg volgend mij geen medicatie voor na de punctie.. Is er iets wat ik zou kuinnen doen ( naast rust en acupunctuur) om te helpen om het te laten innestellen?
Geweldige score Betty Boop! Hebben jullie er voor gekozen om 1 emmy terug te laten plaatsen, of is dat standaard bij jullie? Ik spuit Pregnyl om de innesteling te bevorderen. Hiervoor kun je ook Progestan bolletjes gebruiken. Is het je meegevallen, de afgelopen weken met spuiten? Je zag er toen best wel tegenop voordat je begon toch? Heel veel plezier vanavond en veel succes met de terugplaatsing morgen!
suus, ik zou niet te vroeg testen idd door die pregnyl. goh, dan heb je wel lekker snel de uitslag. ik vond het ook zo raar dat ik pas 2 dagen later de uitslag krijg, mss dat ik daar nog voor bel. Voelt je al iets gebeuren in je buik? ik gebruik de progestanbolletjes, wat een troep! Ik moet ze vaginaal inbrengen, waardoor ik dus nu merk dat mijn slijmvlies duidelijk dikker aan het worden is, mijn schede is steeds moeilijker bereikbaar. Ook ligt mijn baarmoedermond nog steeds erg laag, die hoort toch terug omhoog te gaan na de eisprong? De krampen en steken zijn ook ver weg, voel bijna niets meer.
Betty: klinkt goed zeg! Dat wordt wel een tp! Houd je er wel rekening mee dat invriezen bij de meeste mensen niet lukt... We hopen natuurlijk met je mee van wel, maar ben niet te teleurgesteld als ze niks in kunnen vriezen... Bij ons raadden ze echt 2 1/2 tot 3 liter drinken aan... Erg veel, ik weet het, maar het is voor een goed doel. Kan je alvast wennen aan het vele plassen voor als je straks zwanger bent Wies: ik zou niet teveel proberen te voelen aan je baarmoedermond. Je weet toch niet precies zeker wat je daar moet voelen... Zo maak je jezelf alleen maar ongerust.
goed nieuws hier meiden, zuster suus gefeliciteerd met jullie 2 mooie emmy's. betty boop super score, succes morgen met de tp. verhip gefeliciteed met je zwangerschap. pekske jeetje meid lees het nu pas, heel veel sterkte voor jou gewenst meid. carulli, hoe gaat het met je meis, dikke knuffel voor jou. linda, wanneer mag je weer beginnen met spuiten? sabrien, voor jou begint het avontuur ook weer bijna, succes meid. ben vast nog meiden vergeten, maar weet dat ik aan jullie allemaal denk. ik moet woensdag weer bloedprikken, hopelijk is er geen hcg meer in mijn bloed te vinden, en krijgen we weer een nieuw plan. ik merk toch aan mezelf dat ik er nog erg verdrietig onder ben, helemaal met de kerstdagen in het vooruitzicht. kan niet veel hebben, ben erg moe, en heb vaak hoofdpijn. en dat met een hele drukke week op het werk voor de kerstdagen, elke dag werken en ook veel s 'avonds. hoop dat het allemaal goed gaat. x lisa.
Morgen wordt onze cryo ontdooit, we hebben er maar 1, dus hoop dat het goed gaat. Morgenochtend worden we gebeld of het goed gegaan is en zoja dan morgenmiddag naar Utrecht. Als het ontdooien niet goed gaat, dan mag ik als ik ongesteld word weer gelijk starten met de pil voor de volgende behandeling. Maarrrr....... eerst morgen maar even afwachten. Hopelijk is onze eskimo sterk genoeg en doet ie goed zn best!
Lisa meid neem je tijd, om alles een plek te geven, als je denkt nog niet klaar voor een nieuwe poging te zijn, moet je het vooral niet doen meid! Liefs debje