IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

citipiti, helaas welkom hier, fijn dat je uitgangsecho oke was..ik wens je heel veel succes!

Betty Boop en illuminatie, heel herkenbaar...dikke knuffie!

lisa,wat fijn dat je volgende cyclus meteen een eskimootje terug gaat krijgen, ik hoop dat je cyclus niet te veel ontregeld zal zijn...op naar een heel mooi jaar!

2. Zuster Suus

Zuster Suus Actief lid

25 aug 2007
    359
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Brabant
    Pffff......Wat een gezellige drukte hier zeg. Ook weer wat nieuwe meiden erbij.
    Welkom hoor!

@ Wies
    Hoe is het met jou? Houdt je het een beetje vol in de wachtweken? De langste wachttijd zit er weer op voor jullie? Heb je er al een gevoel bij?

@ Pat
    Lees dat jij erg druk bent om er maar niet te veel mee bezig te zijn. Ik heb hetzelfde hoor. Ben nu bezig met een reeks van 7 dagen werken. Moet nog t/m maandag. Ik vind dat ook wel prima hoor, schieten de dagen lekker op en heb je je gedachten ergens anders.

@ Lisa
    Fijn dat je weer groen licht hebt meid. Hoop dat je snel ongi wordt, zodat je weer kunt starten. Bij mij duurde het toen 6 weken na de curretage....

@ Caruli
    Ik herken het hoor meid. December is inderdaad een klote maand. Zal ook blij zijn als het weer voorbij is allemaal. Gelukkig zijn we al weer over de helft! Dikke knuf meid!

@ Sabrien
    Fijn dat je weer kan beginnen meid! Heel veel succes met spuiten.

@ Ginny
    Spannend meid, morgen je eerste echo! Laat je even wat weten!

Hier gelukkig al weer een week na de punctie. Als je het positief bekijkt is het nog maar 1,5 week wachten.... Pfff hoop echt dat de tijd vliegt. Al moet ik zeggen dan gister en vandaag wel weer lekker opschoot.

3. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Lisa dat is mooi nieuws, ik wens je heel veel succes met je cry-tp !

Betty...nog een lange twee weken te gaan meis...veel kracht wens ik je!

4. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ik wist niet dat je ook heel erg uit kunt kijken naar een ongesteldheid...ik hoop zooo dat wij snel verder kunnen! Elke keer dat ik na gerommel in mijn buik weer niets aantref op de WC maakt mij verdrietig nu...bleehh...wat haat ik dit wachten! Ik bedoel: ons is gezegd dat we niet veel tijd meer hebben en dan moeten we nu gewoon maar afwachten...word er gek van.

@Caruli
    Heel herkenbaar dat je rond kerst de balans opmaakt en alweer tegen elkaar zegt 'zou het dan het komend jaar zo zijn?'...ik zou als ik jou was (maar da's heel lastig voorstelbaar natuurlijk) ook nog niet klaar zijn...je hebt gelijk: jullie heb dubbel en dwars bewezen dat jullie zwanger kunnen worden met IVF, waarom dan niet nog een poging? Waarom willen de artsen dit eigenlijk niet?

Pat, Wies, Illuminate, Zuster Suus...heeeeeel veel sterkte met wachten :thumup: ...daar MOET toch iets moois uit kunnen rollen?!

Koosje

5. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @lisa das super nieuws meis.. ik duim alvast voor een super tp en een mooie + test ;)

6. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Ik moest net heel nodig :oops: en ik wist niet meer dat dat zoo pijnlijk kon zijn...dit heb ik bijna 3 jaar terug ook gehad tijdens mijn zwangerschap.....? (mk met 10 weken)
    Zou het dan misschien.....

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    lisa: super nieuws (klinkt een beetje raar sorry) maar ik bedoel dat jullie nu verder kunnen, hopelijk komt de ongi een beetje snel, we gaan ervoor in januari ok?

pat: duim duim duim ik hoop het zo voor je!

8. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Hahaha ja Pat ik herken het, ik had met mijn bbz ook wat blaasontstekkingsachtige gevoel...

Ik kan alleen maar heel heel hard duimen voor je nog maar 5 daagjes....

Even een vraagje hier, kan het utrogestan geeft dat hetzelfde gevoel als een innestelling?
    Ik ben nu 3x zwanger geweest ( 1 zeer vroege mk, ik noem het niet eens een mk, 1 mk en 1 bbz)
    en ik heb nu hetzelfde gevoel als toen in mijn onderbuik... Dat geeft mij hoop en het gevoel van vanmiddag. Maar het is waarschijnlijk eerder de bolletjes dan dat toch?

9. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    pat, wat spannend zeg, als je gevoel zegt dat het hetzelfde voelt, is het een goede kans dat het wel raak kan zijn.
    suus, met mij gaat het goed, de ene dag weer erg hoopvol, de andere dag erg bang dat het weer niets is. Voel me niet anders dan anders, alleen wat meer/andere steekjes, maar kan ook van de behandeling zijn natuurlijk. Ben ook enorm bang voor weer een teleurstelling,en dan net voor de feestdagen, pppff, kan ik dan effe niet hebben denk. Maar goed, we moeten positief blijven. En heb het de komende dagen érg druk,dus dat schiet lekker op. Bij jou schiet het ook al aardig op, voel je je goed? Al een bepaald gevoel erover?
    betty, wat voor gevoel bedoel je precies?ik gebruik ook die bolletjes namelijk.
    lisa, fijn dat je uit kunt kijken naar je cryo,zeker nu voor de feestdagen. een lichtpuntje is dan altijd fijn.

10. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    @ginny succes zo meteen met de eerste echo... ik duim voor een mooie....

Het is moeilijk uit teleggen wat voor gevoel het is...

Een soort weeeig,slap gevoel in mijn buik.
    Het lijkt op misselijkheid, maar het maakt je niet misselijk.Een volle buikgevoel, terwijl je ook een honger gevoel hebt...

Vakt het een beetje te snappen?

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    klinkt goed betty, hoop dat het wat betekent.

Nou had ik toch weer wat. Gisterenavond de utrogestanbolletjes ingebracht, en ik stoo/raak ook de baarmoedermond. Ik had dus helder bloed op mijn vinger zitten, en vanmorgen zat er nog een klein beetje in mijn inlegkruisje. zou dat van het stoten komen? dan zou ik dat anders toch ook al moeten hebben? nu is het weer weg in ieder geval.
    ook erg slecht geslapen, kon de slaap gewoon niet vatten.

12. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Door de utrogestan is je baarmoeder veel beter doorbloed. Dus ook je baarmoedermond en volgens mij zelfs alles daarbinnen. Kan dus best dat je jezelf geraakt hebt met je nagel of zo (of gewoon vinger) en dat je daardoor bloed.

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    '@wies het is precies wat angel schrijft.. je hebt gewoon even een""kattenkras"gemaakt waarschijnlijk...

Ik weet niet of mijn buik gevoel goed klinkt, heb net mog eens de bijsluiter gelezen en je kunt depressive klachten hebben als bij werking... gezien mijn postjes gister en mijn stemming van de laatste dagen heb ik die bijwerking zeker. Dus het buik gvoel zal ook wel van de bolletjes komen....

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    betty: dat kan idd door de bollen komen
    ik had vaak krampjes na het inbrengen, en misselijkheid enzo

maar hopelijk heb je dat over een tijdje nog en ben je zwanger ;)

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb wel steekjes in mijn baarmoeder, maar volgens mij is dat niet door de bolletjes. Ik heb verder geen klachten van de bolletjes. ja, dat het troep is,haha. Wil onderhand wel weer eens vrijen maar door die bolletjes en de angst dat het mis kan gaan daardoor doe ik dat maar niet. Ik had net nog wat bruinverlies, hopelijk nog een beetje van het stoten, anders ziet het er niet goed uit denk ik. Nog een paar daagjes, zucht. Meiden die zwanger zijn, hadden jullie ook geen symptomen na de ivf?

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    oh jee, lichte ongikrampen...
    zit op 11dg na de punctie nu.

17. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Wies het kan nog alle kanten op..ongikrampen komen ook voor bij zwangerschap...

18. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    pat waar zit jij nou?
    10 dagen na tp? dan kan je testen hoor 10 dagen na tp

19. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    hallo dames,
    hoe gaat het hier nu,
    zijn er dames die nu een beetje hoop gekregen hebben
    hoop voor jullie van wel
    ik had toen ik die tabletjes ook vaginaal in moest brengen kreeg ongeveer een week later last van allergische reacties van die pillen dus moest gelijk stoppen daarmee,
    moest toch nog eenmalig een spuit zetten,
    sorry ff naam vergeten lijkt allemaal weer zo lang geleden,

succes allemaal weer en tot snel weer

liefs joanita

20. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Dank je voor het duimen, jullie allemaal! Maar ik bedoelde eigenlijk niet mijn blaas maar mijn poepertje ;)

Pekske ik weet het maar durf nog niet goed, het ene moment heb ik wel last van dingetjes en het andere moment weer helemaal niets... :rolleyes: Het is ook nog wel een beetje vroeg voor serieuze kwaaltjes. Mijn temp was vanmorgen heel gemiddeld, eerder te laag dan te hoog...en dan krijg ik ook sinds ik vanmiddag lekker heb gedouched nog eens last van ongikrampen/steekjes...die heb ik nog nooit gehad toen ik zwanger was dus ben toch wel bang dat het negatief zal zijn...

Eerst mijn temp morgen maar afwachten als ik niet toch al ongi geworden ben..... :(

Deel Deze Pagina