Hoi Suus, Geweldig nieuws voor jullie! Van harte meid! En nu afwachten of het er 1 of 2 zijn. Heb je een voorgevoel? x Ester
Hoe gaat het verder met iedereen? Gisteren had ik echt zere borsten, maar vandaag weer niet,maar een klein beetje,dus zal wel door de utrogestan komen.Af en toe licht misselijk en vanmorgen ook misselijk opgestaan, maar ja het is nu pas 4 dagen na terurplaatsing dus dat wil ook niks zeggen.Echt killing die wachtweken.Kan er echt helemaal niet tegen.
Hi Diana, hier t zelfde. Ene moment voel je wel iets andere niet. Je bent zo gefocust op je lichaam. En dat is best vermoeiend... xxx
goedemiddag! wow helemaal doorweekt toen ik thuis kwam, dat was lang geleden. vandaag is mijn zusje 18 geworden, dus vanavond bbq'en. gelukkig blijft het vanavond wel droog
Rach, wat een verhaal zeg! Jeetje... Gelukkig heeft t verhaal een happy end En nu maar duimen dat t 'grote' verhaal ook een happy end krijgt! Nog een week en dan mag je starten! JJJJOOOOOEEEEEHHHHOOOOEEEEEE! Dikke kus, Vietje
Bedankt voor je reactie Jootje78. Wat ik niet begrijp is, op het formulier is er gezet dat ik 20 follikels had, en dat ze er 20 hadden aangeprikt. Ik snap dan die 21 eicellen niet?
Diana en Vietje sterkte deze wachtweken! Zijn niet de leukste weken! Wij hebben vanmorgen de punctie gehad, ik vond hem wat pijnlijker als de vorige keer. We hadden 11 bruikbare eitjes en het zaad van manlief was van redelijke kwaliteit. Morgen horen we of er bevruchting is en ergens in het weekend hebben we terugplaatsing. Mijn buik is nu wel een beetje beurs! groeten mirjam
Mooie score toch Mirjam1970. Ik heb de punctie gisteren gehad, viel echt superreuze mee hihi. 21 eicellen, nu maar hopen dat ze mooi doordelen etc.
Ik word als het goed is zaterdag gebeld of er een goede bevruchting heeft plaatsgevonden en hoeveel embryo's etc. Ik hoop dat het allemaal goed is. Zo ja, dan is zondag de terugplaatsing aldus het zk.
Ik heb me echt suf gezocht op google, maar kan er gewoon niks van vinden. Wie o wie weet of er meerdere eicellen in 1 follikel kunnen zitten? Volgens mijn man wel hihi.