haha meiden zal ik het dan nog spannender maken...mijn temp is ook vanmorgen omhoog geschoten dus ik dacht dat kan niet missen...ik ben vast zwanger, en ik stond al met mijn testje in de hand vanochtend maar toen bedacht ik me; wat nou als ie negatief is...dus ik heb hem uiteindelijk toch maar weer terug gelegd. Ik wacht toch morgen nog maar eventjes af.. Wies ik hoop dat je positief test straks! Zuster Zuus, ik ga voor jou nog even doorduimen! Betty geef de hoop niet op meis..het kan nog alle kanten op. Lisa ik kan me dat wel heel goed voorstellen, veel succes 8 januari. Naatje het schiet voor jou ook al weer op, nog maar 9 dagen toch? x
Oh Pat, laat jij ons nu ook nog wachten.... Klinkt wel erg positief allemaal hoor. Het ziet er naar uit dat het lijstje met zwangeren weer snel uitgebreid wordt! Ik heb vandaag een late dienst....ga proberen om vanavond nog even te kijken of Wies al getest heeft. Ben zo ontzettend benieuwd!
Dit word wel een spannende dag... denk je echt dat eht je lukt om tot morgen te wachten... Wij willen posi testen wij willen posi testen
Ik weet het natuurlijk niet heel zeker, maar ik denk wel dat ik zolang nog kan wachten omdat ik bang ben voor een negatest. Ik heb nu toch wel meerdere symptomen en hoop toch wel op een positest nu, en als ie dan nega is stort mijn wereld wel een beetje in... x
Pat: ik hoop het voor je meid! Zou super zijn! Graag überhaupt het hele wachtbankje hup naar de walvisclub!
pat, spannend, dat zou helemaal fantastisch zijn! Bij mij idd nog 9 daagjes... Zuster Suus, idd we hebben de zelfde testdag, nog 9 dagen pfff...ik heb niet het gevoel dat het raak is hier, maar jou klachten klinken positief all, ik zal dit weekend niet veel online zijn, moet het hele weekend gebrokendienst werken, dus ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
ja schiet es op met dat testen...jullie kunnen het echt niet maken om mij zolang hier in spanning te laten
Vind dit ook niet helemaal netjes... Wij zitten hier maar te duimen draaien en te doen en dan testen ze niet eens... Nee hoor, gewoon testen als je er zelf aan toe bent! Dan duimen wij gewoon extra stevig door voor die oh zo gewenste 2e streep!
Hallo meiden Nou ik heb dus gisteren het gesprek gehad met de klinisch geneticus in UMCG Groningen en moet eerlijk zeggen het beviel me echt zwaar. Ik heb wel veel antwoorden gekregen op mijn vragen, maar weet momenteel niet wat ik beslissen moet. Aangezien dit een zéér zwaar en langdurig traject is waar ik erg tegenop zie ben ik er nog niet uit wat ik wil gaan beslissen. Ze hebben gisteren al wel bloed afgenomen om te onderzoeken om ze kunnen zien hoe het kan dat ik in mijn verleden al zoveel miskramen heb gehad (namelijk 5x) ik denk dat het voor mijn eigen gevoel beter is eerst zelf kontakt op te nemen met het ziekenhuis hier in de buurt voor desnoods begeleiding met het zwanger worden en onderzoeken ernaar.. Ik weet momenteel gewoon even niet hoe ik hiermee verder mee aanmoet, het hele zwanger worden valt me nu enorm zwaar alhoewel wij het heel graag wilen nog 2 kids erbij... Ik weet het even niet meer
Angelbaby: ZWANGER na 3e IVFpoging! Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: zwanger na 1e ICSI, helaas mk bij 9wk Beeb: ZWANGER na 3de ICSI-poging Betty Boop; november 1ste ivf Blondsteenbokje; na 2de ZO groenlicht voor ICSI Caruli: 1e ivf mislukt, 1e cryo zw 2ling mk & tygo, 2 & 3e cryo mislukt en 2e,3e,4e ivf mislukt Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 wk (25 juli j.l). Wachten op cyclus voor TP Cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI ZWANGER Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas mk bij 6 wk., aug. 2e ICSI mislukt.. nu nog 3 cryos... Debje1976: 3de IVF mislukt, 2009 cryo's Eef: IVF 1 en 2 mislukt, nu IVF 3 Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Esser: eind dec. start medicatie voor cryo TP (na 1e ICSI poging) Essie: ZWANGER na 3de ICSI-poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: ZWANGER na 3de ICSI-poging - Hartje gestopt met 9 weken... - 4e ICSI mislukt - 5e ICSI is weer RAAK!!! Hope: 4 IVF pogingen gehad en nu maar weer spontaan proberen. Hopend op een wonder. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, ZWANGER Kareltje: 2e ICSI 17/09/08 2 emmy's teruggeplaatst Kuikentje : 2e ICSI feb-mrt 2009 Linda: 2e IVF december-januari Lisa: 1e ivf met eiceldonatie zwanger! helaas al heel vroeg mis gegaan. januari weer verder met onze cryo's. Lieselot: in februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Loveable123: 19 december 2008 eerste intake gehad IVF/PGD, nadenken want weet het even niet meer... Marion1971:Bezig sinds feb 2004, mmm 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI Mislukt, 22 september evalluatie gesprek en plannen voor poging 6 Marina Zwanger na 1e IVF poging, 13 aug uitgerekend Miepie80: rond februari kijkoperatie, maand daarna start 1e ('zoek'-)ICSI Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, 31 mei start 2e ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Merel81: september eerste IVF/ICSI poging, 9 oktober TP [-o< Naatje30: 2x IVF mislukt, 3e IVF zwanger 2ling, helaas mk 6w & ma 7w, 1x IUI mislukt, Nu in afwachting van 4e IVF 13/12 laatste IUI 29/12 testen Ooievaar 1e IVF mislukt. ICSI poging 1, TP 4-12 - testen 17-12 Pat: 10 december 1e cryo-TP Pekske: 5e ivf start spuiten 15 november Sabrien: 2e IVF/ICSI 22-11 start Microgynon, 17-12 start Decapeptyl en 29-12 startecho Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's) tijgertje23: 1e ivf Vergo: Zwanger na 5e icsi Verhip: Zwanger na 1e icsi Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wies31 : 1ste ivf Wishgirl: Zwanger na 1e IVF Zuster Suus: Gestart met 2e IVF December 17: Sabrien start Decapeptyl 18: Ginny 1e echo 9.40 uur 19: Loveable123 13.00 uur 1e intakegesprek IVF/PGD 21: Wies31 testen 22: Pat testen 1e cryo-TP 24: Angelbaby 1e echo 15.30 uur 24: Linda start decapeptyl 27: Zuster Suus testen 29: Sabrien startecho 29: Zuster Suus bloedtest 29: Eef mag hopelijk testen 31: Betty Boop testen 31: Wies31 uitslag bloedtest Januari 2009 07: Linda uitgangsecho en hopelijk start puregon 08: Lisa bespreking tp cryo's Debje:TP cryo's 15: Caruli gesprek met gyn Zwanger! Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test) Miss Daantje na 1e IVF (3 september positest) Annalise74: na 1 ICSI (16 sep positest, 27mei09 uitgeteld) Kareltje na 2e ICSI (30 september posi-test) Vergo na 5e ICSI (6 oktober posi-test-uitgerekend 8 Juni) diana26 na 2e ICSI (uitgeteld op 29 juni van een tweeling) Tijgertje23 na 1e IVF (5 nov positieve test) Minou na 3e IVF (19 nov posi test - uitgerekend op 26 juli) Renate007Na 1ste ivf (23 nov positieve test) Niekster Na 1e ICSI (positieve test 25 november) Ginny na 5e ICSI (30 nov posi test - uitgerekend op 10 augustus) Marina na 1e IVF (3 dec posi test - uitgerekend 13 augustus) Angelbaby na 3e IVF (5 dec posi test - uitgerekend 10 augustus) Verhip na 1e ICSI (15 dec posi test - uitgerekend 18 augustus) Geboren! Essie76 Bevallen op 19 november 2008 van Fay Madelief & Isis Rosalie Beeb Bevallen op 29 november 2008 van Romy
jeetje heftig.........heel veel sterkte met je beslissing ....... het hele zwanger worden op deze manier is gewoon heftig en zeer emotioneel.. ik heb dat ook heel erg en het is gewoon van de zotte dat je ook nog eens op je knip moet letten wil je ooit je wens in vervulling zien gaan..het heeft niks natuurlijks meer en ook niks spontaans.. dat valt mij ook iedere keer weer zwaar.. bij ons word het echt een kindje kopen.... iedereen weet bijna altijd wel wanneer ongeveer je test datum is omdat het gewoon moeilijk is om te verbergen met zo`n behandeling....en dan is dat dus ook niet spontaan meer en geen verassing... ik heb besloten om even lekker van de kerst te genieten en oud op nieuw..lekker een glaasje of wie weet een flesje wijn en dan volgend jaar weer over alles na denken.... maar nu even niet...rust in de tent.... het liefst zou ik hier ook even niet meer lezen, maar ik kan het net laten omdat ik gewoon begaan ben met de mensen hier die ik ondertussen toch ook al wel enige tijd ken....ik wil gewoon weten of hun wel geluk hebbe gehad deze cyclus........maar misschien dat ik daarna toch weer effe afstand neem van hier..
Ja ik voel me momenteel echt rot, vanaond gaan we heerlijk een avond weg met de hele groep vrienden, ze steunen me enorm en hoop ook even mijn hoofd niet bij kinderen te hebben vanavond want zit er zelf momenteel echt doorheen. het is gewoon niet leuk meer, zoveel keuzes en afwegingen waarom kan het niet gewoon normaal zoals het hoort. Heb mijn banner ook even weggehaald, blijf wel temperaturen en de ovutesten doen maar that's it, verder even niet...
loveable, jeetje meid, wat een moeilijke beslissing. Probeer lekker te genieten vanavond, al zal dat moeilijk zijn. Wel fijn dat je vrienden je goed steunen. Pat, jij maakt het ook spannend nu, goed teken een hoge temp naast andere symptomen! hier nog niet getest, nog steeds bruin verlies. Heb verder ook helemaal niks geen symptomen, alleen af en toe steekjes, en ongikrampen af en toe. Ik heb pas nog gedronken, dus wacht nog even met testen. Ik moet wel heel nodig, dus zal niet al te lang meer wachten met plassen, en dan denk ik dat ik daarna wat minder drink en vanavond test. Ik durf alleen niet zo goed, ben zo bang dat het negatief zal zijn. Maakt het nu nog uit dat het geen ochtendurine is trouwens?
Kom ik thuis van mijn werk.....gelijk de pc aan.....wat denk je.... nog niemand een test gedaan.... Haha, doe maar rustig aan hoor meiden, maar ik ben wel heel benieuwd. @ Wies Ik weet het eerlijk gezegd niet meid, of het ochtend urine moet zijn. Die is wel wat meer geconcentreerd waarschijnlijk. Staat dat niet in de bijsluiter van je test? @ Loveable Hoop dat je vanavond lekker aan het genieten bent met je vrienden meid! Even proberen alle zorgen aan de kant te parken. Al weet ik inmiddels dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan..
ik heb een test gedaan, maar helaas negatief Het is wel vroeg, maar baal ontzettend. Nog steeds bruinverlies, denk nu dat de bolletjes het gewoon de hele tijd tegenhouden. Die hoge temp vind ik nog wel positief, maar dat is ook het enige. Denken jullie dat het nog kan meiden? dan het een late innesteling is? of kandat echt niet zo laat?