pat, jij ook al een negatieve test, k*t zeg. Had wel gedacht dat het bij jou raak zou zijn. Ikhoop dat het idd een valse test was. Wanneer wil je weer testen? Nou, sinds gisterenavond hier helder rood bloedverlies Maar er zit alleen geen slijmvlies bij, het blijft dun en waterig, is dat altijd na een ivf? Ik baal ontzettend, mijn man wilt het nog niet geloven, dus daar heb ik heel weinig aan op het moment. Ik heb vanmorgen nog een test gedaan voor de zekerheid omdat mijn temp dus weer mega hoog was vanmorgen. Snap er niets van. Maar die was natuurlijk ook negatief. Ik moet zo naar het zh bellen, dan zal ik het wel vragen. Ben bang dat ik straks een bbz heb ofzo, maar dat zal wel niet. Ik hoop echt dat betty en suus van deweek beter nieuws hebben hoor! Net voor de festdagen is dit geen leuk nieuws.
He balen meid echt kl... Bij een bbz maak je gewoon hcg aan dus zou je een posi test moeten hebben, je bent immers dan gewoon zwanger en het groeit... alleen niet op de juiste plek.. Ik voel mij helemaal down worden van al dat nega nieuws... tjee wat baal ik mee met jullie zeg....
wat is het hier toch spannend. Wies: misschien van de utrogestan? (of had jij Pregnyl?) Zuster suus: ben erg benieuwd hoor! Zou prachtig zijn zo net voor de jaarwisseling. Betty Boop: als je op de 29e een bloedtest krijgt, heb je 's middags toch de uitslag al? Kan gewoon nog in 2008 hoor!
goh zeg wat spannend en ook verdrietig heir voor sommigen. En dat in deze tijd van Kerst, pfffff. Moeilijk hoor. Ikzelf zit nu op de wachtbank na tp op de 15e. Mag dus de 29e testen. Ik zou het al een heel mooi kado vinden als ik de kerstdagen zonder bloedverlies doorkom.... Hoe doen jullie eigenlijk met wijn en rauwe dingen aan de Kersttafel? Ik heb de opdracht gekregen van het zh me alvast te gedragen alsof het zo is... Eef
Niets rauw eten en geen alcohol dus Weet je familie (of ander tafelgezelschap) dat jullie hiermee bezig zijn? Bij ons is het menu aangepast aan wat ik allemaal wel en niet mag eten Mijn moeder heeft al meerdere keren gevraagd of bepaalde gerechten of ingrediënten mogen. Tijdens de wachtweken hebben we dit ook steeds gedaan.
We hebben samen afgesproken om de 31ste te tesen en daarbij is ons ziekenhuis nooit zo snel met de uitslagen alleen als je spoed erbij zet. Ik heb ook de 15de mijn tp gehad en ga gewoon alles eten en drinken waar ik zin in heb. Eerder heb ik hier al eens geschreven dat ik 2 jaar lang elke keer in de wacht weken deed alsof en het heeft weinig geholpen. Terwijl vrouwen die hun drugsgeld verdienen met sex gewoon een voldragen zwangerschap kunnen hebben terwijl ze kweet niet wat doen tijdens hun zwangerschap. Een ieder meot het voor zich weten natuurlijk, maar ik hou er pas rekening mee als ik een kloppend hartje op de juiste plaats heb gezien. Ik heb zolang mijn leven op pauze gezet voor een evet zwangerschap nee voor mij niet meer misschien.... Doe mij maar gewoon genieten... Tuurlijk hou ik er wel een klein beetje rekeining mee. WIj gaan de 1ste kerstdag naar de efteling en een ritje in bv de vogelrok zit er niet in voro mij. Daar hou ik dan wel weer rekening mee... Maar god 1 glaasje wijn wat kan het kwaad? Het vriuchtje eet pas na een tijdje echt van je. De eerste weken nog niet hoor,.... Maar nogmaals een ieder bepaalt voor zich uiteraard...
Tsja ik snap heel goed wat je bedoelt Betty Boop, ik ga wat dat betreft door fases denk ik. Wij zijn nu ruim 2,5 jaar bezig en ik heb met periodes mezelf allerlei dingen onthouden. Maar nu hebben we na 2 mislukte aanzetten tot IVF voor het eerst 2 sub-top emmys teruggeplaast gekregen. En daar doe ik alles voor, zo min mogelijk risico's voor de emmy's. Stel je voor dat het nu misgaat en ik had wel wijn gedronken, al was het maar 1 glaasje. Ik ben er dan zo een die hett zichzelf de rest van haar leven blijft verwijten: ' had ik nu maar niet dat ene glaasje wijn genomen, wie weet was het dan wel goed gegaan....". Maar goed. Jouw visie snap ik ook heel goed, wat je zegt, ieder doet het op zijn eigen manier. Mijn (schoon) familie weet wel dat we bezig zijn met IVF maar hebben geen idee hoe wat en waar in de rit we zijn. Of dat het al 2x heel slecht is gegaan. Maar als ik nu geen wijn neem en geen carpaccio ofzo, dan is het wel duidelijk. Ben alleen heel bang dat ze denken dat het al raak is ofzo en dat is dus niet zo, ik mag de 29e een thuistest doen. Eef
ik krijg nog voor de kerst nieuws over de cryo's. Hopelijk zit daar nog in ieder geval een mooi cadeautje bij. Suus, weet jij wanneer je eventuele cryo's teruggeplaatst krijgt. is dat al in de volgende cyclus, dus 1 rust tussendoor? Of wachten ze nog langer daarmee? Zal eerst afwachten of er wat bij zit. 15 januari hebben we ons evaluatiegesprek. Ik ben wel benieuwd, mss gaan ze wel over op icsi, omdat er maar 4 van de 20 bevrucht waren. Nou ja,is nog een eindje weg, eerst even dit verwerken.
@Wies He wat lees ik nu...vind het zooo klote voor je! Hopelijk krijg je in januari goed nieuws over een cryo..wat is het toch niet eerlijk! @Pat NEEEE...jij niet ook! Ik had het je zo super gegund..maar dat geldt voor iedereen hier natuurlijk. Hoe kan dat nu? Je zou toch denken: goed eitje, goed zaad, bevruchting en op de juiste plek terug gezet = kindje? Was het maar zo makkelijk. En o wat is het nog spannend voor Suus en Betty...ik duim me suf. Jij ook heel veel succes Eef, voor jou ook spannend las ik [-o< Ik voel me nu een week na het kloterige nieuws van de oprakende eitjes (lijkt wel de titel van een slecht boek) wel beter. Voel gelukkig een en ander in mijn lichaam, borsten wat meer gespannen, steken in mijn buik...lijkt inderdaad alsof ik naar een ongesteldheid toe ga. Wel na een abnormaal lange cyclus (zal dan op 40 dagen komen) maar hoop gewoon dat ik nog ongi blijf worden. Mogelijk valt dag 3 dan in onze wintersport en moeten we nog een maand wachten (hebben besloten onze vakantie niet af te zeggen...stel we zeggen het af en dan blijkt deze cyclus niet goed genoeg te zijn qua hormoonwaarden etc) maar stiekum hoop ik dat ik uiterlijk woensdag ongi word zodat we nog voor de wispo de echo kunnen laten maken op dag 3 en bloedprikken [-o< En anders moeten we maar heel goed ons klus-best doen...dat zou toch wat zijn als we nu ineens SPONTAAN zwanger zouden raken Lieve groet, Koosje
Ik duim heel hard voor woensdag ongi ( gek he duimen voor ongi...) Ik begrijp het wel eef16, maar hoe kun je jezelf iets verwijten als je er niets aan kan doen, al leef je super gezond nog bepaald de naturu zelf wel... Je kunt doen of late wat ej wil, maar je kunt jezelf niets verwijten.... Het is de natuur die het voro je doet...
@ Angelbaby Zou inderdaad echt super goed nieuws zijn! Nog geen bloedverlies, dus mijn hoop wordt echt steeds groter. Ook vandaag weer verschillende dingen waarvan ik denk dat de kans toch wel aanwezig is dat ik zwanger ben. Tel de uren/ dagen echt af tot vrijdag om te testen... Hoe is het met jou? Voel jij je goed? Ga je spugend de Kerst in, of valt het mee? @ Eef Ik houd er rekening mee dat ik zwanger kan zijn. Geen alcohol en geen rauw vlees voor mij. Maar wat Betty Boop al zegt, dat is voor iedereen heel persoonlijk hoe je daar mee om gaat. @ Betty Boop Hoe is het met jou? Heb je er een bepaald gevoel over, of helemaal niet? @ Wies Ik weet het ook niet Wies. Ik ben natuurlijk gestart toen met mijn cryo's na de curettage. Ik moest toen één cyclus afwachten en mocht toen beginnen. Ik ben het vergeten te vragen aan de gyn hoe het verder zou gaan als deze IVF mislukt. Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat je één cyclus af moet wachten en dat je dan verder mag met cryo's. Gebruik je nu die bolletjes nog? Of ben je daar mee gestopt. En moet je nu nog bloed laten prikken volgende week? Wel ontzettend shit hoor meid, dat het mislukt is. Ik hoop dat je nog cryo's hebt. Ik hoop vandaag of morgen ook iets te horen van de cryo's. Vorige keer duurde dat minder lang, maar nu zal het wel wat langer duren door de post met Kerst denk ik. Als ik morgen niets hoor, ga ik even bellen. Ben ook wel benieuwd. @ Koosje Fijn dat je je iets beter voelt meid. Eerst maar eens genieten van een welverdiende vakantie. En wie weet....misschien kom je wel zwanger terug. Dat zou helemaal super zijn natuurlijk!
Het gaat goed hier. Ga inderdaad spugend de kerstdagen in :sick: maar dat vind ik helemaal niet erg. Heb het er graag voor over. Morgen komt MvM eindelijk op bezoek voor het intakegesprek. Ze hebben ze druk met de planning voor kerst. Snap ik natuurlijk, maar ik had al een week kunnen geven. Morgen dus ook weer testen, zal wel goed komen. Dan woensdag de echo. Ben erg benieuwd zeg.
Heerlijk hoor, lekker spugend de Kerst in... Maar wat je zegt, je hebt het er graag voor over. Het lijkt mij ook echt een kado om spugend de Kerst in te gaan. Moet eerlijk zeggen dat ik regelmatig vlagen van misselijkheid heb, dus hoop dat het er nog van gaat komen. Vanmorgen stond ik ook kokhalzend onder de douche. Ik vond mijn douchegel ineens zo ontzettend stinken, terwijl ik me er al maanden mee was. Hoop zo dat het een goed teken is. Woensdag de echo al meid. Dat schiet al lekker op. Kan me voorstellen dat je er ontzettend naar uit kijkt hoor. Is er nog een kans dat je twee kloppende hartjes ziet, of hadden jullie één terugplaatsing. Volgens mij was het er één, maar weet het niet meer....
Lief dat je er naar vraagt, maar ik heb het er liever niet over hiet, dan klink ik alleen maar negatief en dat wil ik niet. Vandaar dat ik niet zoveel meer over mijzelf schrijf
Angelbaby, Blaas dan nu maar alvast de HcGtjes onze kant op voordat je ze morgen in groene bussen gaat gieten Succes deze week met de echo! Koosje
Wij hebben besloten niet met IVF/PGD te beginnen... Vanaf januari kom ik in de MMM bij de feriliteitsarts en bij de gynaecoloog om tot de bodem uit te zoeken waarom ik zoveel miskramen heb gehad en waarom mijn lichaam zo van slag is momenteel want heb belachelijke korte cyclussen zonder ei, ben vandaag net weer ongi geworden al op dag 11 van een cyclus, vorige cyclus was op dag 14, raar hoor maar ben blij dat er nu wel actie kan worden ondernomen en hopleijk vinden ze een oplossing zodat ook wij zwanger kunnen worden...
@ Koosje De groene bussen zijn tegenwoordig blauw heb ik gehoord.... Maar je hebt gelijk hoor. Wat HCG hier kan geen kwaad! @ Loveable Jeetje meid, wat ontzettend vervelend zo'n korte cyclussen. Hoop dat het snel duidelijk is voor jullie waar die miskramen vandaan komen. Ik heb nu 1x een miskraam gehad. Moet er niet aan denken dat dat nog 4x gebeurd.... Heel veel succes meid!
@Loveable Wat fijn dat het nu zo goed uitgezocht gaat worden, kan mij zooo voorstellen dat je heel erg onzeker wordt van steeds dat gerommel met je cyclus. Ik heb dat nu ook, maar op een andere manier, en vind het ook zo rot als je lichaam niet functioneert zoals het het behoort te doen. Ik wens je heel veel succes toe, dat prachtige beebje komt er aan, heus! Lieve groet, Koosje
@Loveable123 het is waarschijnlijk beter om eens goed te laten zoeken naar de reden, voordat je met ivf gaat beginnen. Voor je weer een posi test hebt en toch weer moet verliezen... GAan we morgen nog goed nieuws krijgen hier?
in duitsland doen ze bij vrouwen die veel miskramen krijgen een poollichaam diagnostiek...misschien is het iets voor je.. je kan het lezen op de ivf site van dusseldorf..effe google ivf duseldorf en dan kom je er..