Goeiemorgen meiden, Wat is het hier weer spannend allemaal! Wies, Balen..................... Hopelijk goed nieuws over cryo's. Sterkte! Betty, spannend allemaal meid! Ik duim rustig voor je verder hier! Zuster suus, bij jou is het ook al zo spannend he! Ga ook ontzettend voor je duimen! Hoop zo op positief nieuws! Koosje, moeilijke beslissing..... Hoop heel erg dat het allemaal goed gaat komen! Eef16, spannend de 29e thuistest! Voor jou kan ik ook niet meer als duimen dat je zwanger het nieuwe jaar in gaat! Linda, spannend meid, nog 1 nachtje slapen en dan mag je weer beginnen . Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, probeer het allemaal een beetje bij te lezen. Nu even een update van mij: ik heb vakantie en was al om 07:30 uur wakker, pfff heb je vakantie kun je nog niet uitslapen! Ik ben nu al bijna een week Decapeptyl aan het spuiten en ik heb volgende week maandag de startecho en hoop dan de 31e met Puregon te beginnen. Zo ga lekker ontbijten en dan strakjes nog de laatste kerstinkopen doen! Fijne dag, en succes allemaal......... Ik denk aan jullie!
@ Sabrien Jij moet best lang de decapeptyl spuiten voor je met de Puregon mag beginnen zie ik. Is daar een spreciale reden voor, of is dat beleid van het ziekenhuis, of nu met de feestdagen misschien... Succes met spuiten meid! Hoe vindt je het om jezelf te spuiten? @ Angelbaby en Linda Voor jullie morgen allebei een belangrijke dag. Heel veel succes. Hoe laat heb je de echo Angelbaby? Hier wachten we nog steeds 'geduldig' af. Gelukkig al weer een dag verder. Nog geen bloedverlies, dus daar ben ik al héééééééééél erg blij mee! Morgen is de punctie twee weken geleden en nog 3 nachtjes slapen en dan hebben mijn vriend en ik afgesproken om te testen. Spannende dagen hoor!
Zuster suus: wij moesten ook steeds 14 dagen spuiten en dan naar de uitgangsecho. Volgens mij is dit best normaal. Je hebt 2 soorten trajecten. Een lang en een kort. Voor het lange traject is het heel normaal om eerst 2 weken deca te spuiten.
@ Angelbaby en Linda heel heel veel succes vandaag meiden... @zustersuus nog drie nachtjes... wow dat worden drie lange dagen ik duim mij enorm suf voor geen bloed en een super mooie enn duidelijke + test... We willen meer posi nieuws hier meiden kom op....
@Zuster Suus Ooohh..wat spannend.... [-o< [-o< wat zou het toch super zijn! Voor alsnog ga je goed he?! Ik heb er een goed gevoel over @Linda en Angelbaby We wachten.............en duimen............................... ...en ik wacht op mijn ongi........kom maar op duivels Lieve groet, Koosje
Het is wel erg spannend hier zeg zo vlak voor de Kerst. Zuster Suus, wij lopen bijna gelijk op, bij mij is het op 1e Kerstdag 2wk na mijn punctie en ik heb ook 2 emmies bij mij. Ga jij zaterdag testen begrijp ik dat goed? Ik dacht dat ik vanmorgen een beetje misselijk wakker werd....maar ik wil mezelf niet voor de gek houden. Nog 1 dag de Utrogestan en dan morgen hoeft dat gelukkig niet meer, dat scheelt weer vies gedoe tijdens Kerst bij de (schoon)familie, hihi Dames, we duimen voor elkaar! Eef
O mag jij dan al stoppen met de bolletjes? ik moet tot na de 1ste echo als ik wel zwanger zou zijn door gaan met de bolletjes.. Waarschijnlijk dus omdat ik al 2x een mk/hele vroege mk heb gehad,... Ik zou heel heel graag met die vieze dingen willen stoppen, 1 ik haat het om aan mijzelf te zitten 2 ik vind die witte afscheiding maar niets en als laatst word ik echt een bitch van die hormonen hahaha... Maar verder gaat het hier goed hoor hahaha....4
Bij mij in mijn IVF boekje van het ziekenhuis staat dat ik tot en met de 12e dag na de punctie de Utrogestan moet gebruiken. Maar ik heb eerlijk gezegd de neiging om er een nog een dagje langer mee door te gaan, in de hoop dat dat zinvol is... Maar het is wel vieze zooi.... Eef
Helaas is het echt zo dat elk ziekenhuis zijn eigen ideeen heeft, maar het lijtk mij als ik door moet met die dingen tot na de eerste echo dat een dagje langer ( tot aan je testen?) geen enkel probleem zou moeten zijn toch? Hoeveel bolletjes heb je nog?
De mevrouw van moeders voor moeders is net weg. Zaterdag komen de eerste flessen. Meteen ook weer een mooie dikke test erbij. (was stiekem toch een beetje zenuwachtig) De duimen draaien hier door voor onze wachtbankers!
O wat heerlijk voor je Angelbaby...t is je zo super gegund na alle moeite die je ervoor hebt gedaan komt jullie droom uit! Geniet nog even lekker na! Koosje
Dank je, morgen dan op pad voor de eerste echo en dan kunnen die heerlijke kerstdagen beginnen. Ik hoop ook echt dat mijn flessen ertoe bij kunnen dragen dat er steeds meer mensen op de zwangerlijstjes mogen komen! Die mevrouw vertelde dat het er al tegenaan zit dat 1 op de 5 hulp nodig heeft. (nu 1 op de 6)
Meiden even een vraagje hier, want ik weet nu echt niet of ik zo fout zit... Op een ander forum heb ik een misverstand. Er is een dame die heeft net als ik maandag de 15dw haar tp gehad. Donderdag daarvoor heeft zij pregnyl gespoten. Vandaag heeft zij getest en een duidelijke posi test. Ik schrijf dat ze te vroeg juicht omdat het pregnyl nog in het systemm aanwezig kan zijn. Iedereen over mij heen, want pregnyl zou nu niet zo;n duidelijke test moeten geven. Na 8 dagen is dat redelijk verdwenen,... Heb ik het dan zo bij het verkeerde eind en moet ik haar dan toch feliciteren? zij zou op as maandag een urine test mogen doen en heeft nu met de ultra gevoelige testen getest.... Wat vinden jullie?
spannend meiden! Suus, ik heb goede hoop voor je! pat, hoe is het met jou? Hopelijk heb je nog geen ongi, en al wel een positest! Nog geen nieuws over onze cryo's. Moet het morgen wel komen, anders is het pas na de kerst.
12 dagen na de Pregnyl spuit zou het dan nu zijn...dan zou de Pregnyl wel je bloed uit moeten zijn lijkt mij (meestal een grens van zo'n 10 a 12 dagen na Pregnyl inname)...een zo sterk positieve test al zo vroeg is natuurlijk wel ook verdacht..zeker als je je bedenkt dat het vandaag pas dag 9 na de terugplaatsing is. Ik denk dat het sowieso geen kwaad kan nog wat bedenkingen te hebben en niet al te hard te juichen nu al..en dat heb je bewerkstelligt met je opmerking over de Pregnyl, lijkt mij wel ok! Koosje
@ Eef Oh...ook spannend voor jou meid. Ik wil eigenlijk vrijdag gaan testen met mijn vriend. Wanneer gaan jullie een test doen? Volgende week maandag mag ik bloed laten prikken. Ik heb af en ook al een paar keer een vlaag van misselijkheid gehad. Alleen heb ik vandaag weer nergens last van... Dat maakt me dan toch weer wat onzeker. Wel een heel opgeblazen gevoel. We duimen nog maar even door meid! Succes nog met wachten! Ik gebruik trouwens niet van die bolletjes. Ik heb extra Pregnyl gespoten. Op dag 3,6 en 9 na de punctie 1500 EH. @ Betty Boop Wat vervelend zeg, dat er zo'n misverstand ontstaat over de Pregnyl. Ik heb zelf vorige week donderdag de laatste gift Pregnyl 1500EH gespoten en mijn fertidokter is van mening dat het niet verstandig is om morgen al een test te doen, omdat het dan nog in mijn lichaam aanwezig kan zijn. Zij vindt eigenlijk dat ik voor het weekend niet mag testen, maar ons streven is om tot vrijdag te wachten. Kan het echt niet meer langer vol houden. Heb nog wel een test achter de hand voor in het weekend dan. Daarnaast zegt mijn andere fertidokter dat ik gewoon twee weken na de punctie mag testen, omdat de Pregnyl dat al uit mijn lijf zou moeten zijn. Er wordt dus ook onder de artsen verschillend over gedacht. @ Wies Laat hoor, die info over de cryo's. Vorige keer had ik een week na de tp al een brief thuis. Dat zou afgelopen zaterdag geweest zijn. Ik wil morgen eigenlijk even bellen als er nog niets bij de post zit. Ben ook wel erg benieuwd. Hier nog geen bloedverlies, dus ik hoop en duim nog even door!
Thanks voor het antwoorden, als ik het goed begrijp is het dus waarschijnlijk een mengeling van pregnyl en eigen hcg? Dus een hele hele voorzichtige gefeli is dan toch misschien op zijn plaats? Ik lees namelijk dat pregnyl pas rond de 14 dagen na zetten uit je bloed is. Maar hun argument is dat het hcg van de pregnyl alleen niet zo'n duidelijke test zou geven... Hier voor het eerst wat gevoel, ik heb gister links in mijn lies wat steken gehad... Geen ongi steken want dat had ik nooit.. Nog een week enw e zullen het weten... Vandaag nog een specciale dag voor sommige?
Yep ik start met de decapeptyl! Gek he toch weer spannend, vorige keer 5 weken lang gespoten maar je bent er toch weer een beetje uit, nouja zal wel los lopen. Duurt bij mij ook twee weken nog niet veel ontwikkelingen natuurlijk dan maar wel een belangrijke periode ter voorbereiding! Fijne kerstavond allemaal! (voor velen van ons, veel sterkte, in gedachten zal ik bij jullie allemaal zijn deze avond die net als voor mij ook een beetje verdrietig zal voelen)
Voor mij ook nog even afwachten of ik vandaag ongi word...gisteravond voor het naar bed gaan al wat rood bij afvegen ...als ik vandaag helder rood bloed krijg, kunnen we de 26e een echo laten maken op dag 3 en bepalen of we met de medicatie kunnen starten voor IVF. Als ik morgen ongi word dan zou dat de 27e moeten en dan hebben we echt gezegd dat we dan eerst op wispo gaan en dan eind januari starten..wel zo rustig misschien, maar aan de andere kant.... Ik laat het lot maar bepalen..wat kan ik anders!? @Betty...die steekjes...wat spannend! Zou het? Ik gun het je zo van harte! @Zuster Suus...bij jou ben ik ook super benieuwd..misschien lees ik het nog voor ik de 26e of 27e op wispo ga...sterkte! @Wies....al bericht van cryo-front? [-o< @Angel....sterkte en plezier vandaag met de echo! @Linda...wat spannend vandaag starten met decapeptyl. Ik hoor jullie over de Decapeptyl...bij mij zeiden de gyns dat we starten in eigen cyclus, dus niet eerst eigen cyclus stil leggen middels Decapeptyl...weten jullie waarom dat bij de 1 zo is en bij de ander niet? Anyway...GOEDE FEESTDAGEN! ...en ik deel met jullie ook wel wat verdrietige gevoelens maar richt mij op de hoop voor het volgende jaar! Lieve groet, Koosje