Koosje: doet jouw ziekenhuis echo's op 2e kerstdag? Wat een geluk dan zeg, dat doen ze bij ons niet. Hier langzaam zenuwachtig aan het worden... nog maar 3 uur tot de echo...
@Angel Ja fijn he? We zijn bij IVF-centrum Voorburg en daar doen ze 365 dagen per jaar, 7 dagen p week en 24 uur per dag echo's in het kader van IVF. Voel mij dan wel een beetje bezwaard denk ik als het daar van komt, maar zet mij daar dan zo over heen denk ik Veel plezier met je frummeltje vanmiddag! Maak je een fotootje zodat we hem/haar hier ook gedag kunnen zeggen? Koosje
@ Angelbaby Nog twee uurtjes meid! Heel veel succes. Laat je het snel weten? @ Wies Heb je al iets van de cryo's gehoord? Ik had nog niets gehoord, dus heb zelf gebeld. Er zijn 6 van de 7 embryo's ingevroren, dus dat is weer een heel mooie score. Heb jij het telefoonnummer van het IVF lab? Anders kan ik je wel even een PB sturen met het nummer. @ Betty Boop Hoop dat het een goed teken is meid, die steekjes in je lies. We blijven gewoon door duimen. Voor mij is het wel een redelijk speciale dag. Vandaag is de punctie twee weken geleden, dus als ik zwanger ben is dat vandaag 4 weken. @ Linda Heel veel succes met het spuiten meid! Fijn hoor, dat je weer kunt starten. Hopenlijk met een heel mooi resultaat! @ Koosje Wij gaan de 26e testen, dus mogelijk lees je het nog net voor je wintersport. In ieder geval een fijne vakantie meid. Voor dat ik startte met spuiten heb ik twee weken de pil geslikt. Ik begreep van mijn fertidokter dat je dan minder kans hebt op overstimulatie. Ik denk dat ook dit wel weer een beetje afhankelijk is van in welk ziekenhuis je onder behandeling bent. Hier nog geen bloedverlies, dus ben nog positief! Spannend hoor. Vroeg net aan mijn vriend of we toch alvast een testje zouden doen, maar hij wil echt wachten tot vrijdag. Wacht dus maar weer 'geduldig' af.
Hee hallo, @ zuster Suus ik wacht geduldig met je mee, hihi. Wees blij, je loopt een hele dag op mij voor! Wij hopen dat we zaterdag kunnen testen, ik heb ze nog niet in huis, expres. @ de rest: veel succes, geluk en fijne dagen! Eef
Das spannend suster suus nog even en dan mag je testen... spannend hoor... Ook ik wil hier iedereeen morgen en overmorgen veel plezier wensen en een hart onder de riem steken. Het is een fijne tijd maar zeker ook een pijnlijke tijd,..... Heel veel kracht en plezier dus... Liefs B
Hoi lieverds, de echo was geweldig... we krijgen een tweeling! Ze lopen precies op schema Fijne kerstdagen allemaal en ik hoop voor jullie ook op positieve testen.
Meid mega gefeliciteerd met jullie tweeling, de hartjes mooi zien kloppen? Liefs en fijne dagen allemaal debje
OOOOOOOOOOOOOOO....... ...wat geweldig...dat is ook onze droom! Meid, geniet er enorm van, wat een prachtig kerstcadeau! Lieve groet, Koosje
WWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWW Angelbaby GEFELICITEERD meid! Wat een super geweldig nieuws zo met de Kerst. Jullie Kerst kan vast niet meer stuk! Wanneer heb je nu weer de volgende echo? Geniet er van meid! Ik duim dat ALLES goed mag blijven gaan!
Ik heb ze al wel in huis Eef, maar ik ga ECHT proberen te wachten tot vrijdag! Heb je er een goed gevoel over?
angelbaby: GEFELICITEERD met jullie 2ling allemaal: fijne feestdagen meiden en een gelukkig 2009 dat onze dromen allemaal maar uit mogen komen
angelbaby, wauw, gefeliciteerd meid! geweldig nieuws zo voor de kerst. zuster suus, wat spannend meis, ik heb goede hoop voor je, ik duim nog even met je mee tot vrijdag. betty boop, voor jou ook spannend nu, heb je een voorgevoel? linda, zit de eerste spuit er al weer in? eindelijk weer beginnen, heerlijk he'. sabrien, hoe gaat het bij jou met spuiten. wies, heeft het helaas toch niet zo mogen zijn voor jou, heb je al nieuws over de cryo's. pat, hoe ie is tie? ben benieuwd of je al wat meer weet. carulli, voor jou een dikke kerstknuffel. pekske, voor jou ook! en dan nu voor allle meiden, een hele fijne kerst gewenst. het zijn bijzondere dagen, en dan sta je toch weer stil bij de dingen die je niet hebt, en allemaal van dat soort dingen. het is een feest van vreugde, maar toch met pijnlijke momenten. van mij mag januari snel voor de deur staan. (duurdt gelukkig nog maar een weekje). morgen over 3 weken weten wij meer over onze cryo tp, fijn vooruitzicht. fijne kerst allemaal, liefs lisa.
Wauw angelaby 2 hartjes mooie man... super gefeli.. dit hebben jullie zo verdient... Mooie feestdagen voor jou meis... geniet er van en hhup op die roze wolk nu... Mijn voor gevoel..... tja erg bang om te voelen, maar ik heb toch wel het gevoel dat we zwanger zijn.... Ik wil het niet voelen, maar de steekjes die ik nu in mijn lies voel ken ik van de bbz en volgens mij kan dat niet van de utrogestan komen.... We zullen volhgende week over 3 uurtjes meer weten... Maar nu ben ik even blij voor angel
Pffffff.... 1e Kerstdag 7.30 uur al wakker en niet meer kunnen slapen. En niet omdat er al kleine kinderen wakker zijn, nee gewoon vanwege de spanningen. Vroeg nog even aan mijn vriend of we al snel een testje zouden doen, maar hij wil echt wachten tot morgen.... Ik vind het echt zo ontzettend spannend! Heb nog steeds goede hoop, want ik heb nog geen bloedverlies, maar heb nog steeds geen zekerheid natuurlijk. @ Minou en Lisa Bedankt voor het duimen meiden! Als ik echt zwanger ben nu, dan ben ik nu 4 weken en 1 dag. Hoop dat ik morgen een banner mag maken! @ Lisa Fijn vooruitzicht meid, dat je over een paar weken weer meer weet. @ Betty Boop Hoop voor jou ook heel goed nieuws meid! Fijne dagen meiden!
@zustersuus Herkenbaar het vroeg wakker, niet van wege testen ( mogen we toch nog lang niet) maar van wege zoveel vragen en ja hoor daar is tie...... Misselijkheid.... Zou het dan toch? Of heb ik gister gewoon zwaar getafelt?