IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuster Suus

Zuster Suus Actief lid

25 aug 2007
    359
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Brabant
    Goed nieuws meiden! Ik ben zwanger!
    Heb net toch een test gedaan. Kon echt niet meer wachten! We gaan het weekend voor de zekerheid nog een keer testen, maar ik ga er vanuit dat ik zwanger ben!
    Onze Kerst kan niet meer stuk!

2. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Zuster suus wat geweldig! en dat op eerste kerstdag! Gefeliciteerd!

3. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Zuster Suus dat zijn nog een super berichten, wat een mooi kerstkado, december is een goeie maand geweest voor het IVF deel hier op het forum! Kom op meiden nog meer zwangeren!

Liefs en hele fijne kerstdagen nog voor iedereen debje

4. Zuster Suus

Zuster Suus Actief lid

25 aug 2007
    359
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Brabant
    Bedankt meiden!
    Ondanks dat ik er een goed gevoel over had is het nu nog erg onwerkelijk. Nu maar hopen dat het deze keer wel goed mag blijven gaan!

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Wauw Zuster Suus wat een geweldig kerstcadeau! Gefeliciteerd! Ben heel erg blij voor jullie!

Angelbaby, super een tweeling, geweldig! Gefeliciteerd!

Betty boop, hoop het zo meid!

Linda en Lisa, heb sinds gisteren weer ontzettende hoofdpijn net als de vorige keer spuiten en wordt vandaag volgens mij ook nog ongesteld blehhhh. Hoop dat de hoofdpijn zo meteen wat wegtrekt! Ga nog maar eens twee paracetamolletjes nemen en terug naar het bezoek!
    Linda hoe is het met jou gegaan gisteren weer de 1e spuit!
    Lisa, weet jij al meer?

Fijne kerst nog allemaal!

Gr. Sabrien

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    suus, wat geweldig meid, en dat op 1e kerstdag!
    Ik had het al een beetje gedacht hoor, gelukkig weer goed nieuws! geniet lekker van de kerst meid!
    betty, voor jou wordt het ook al spannend zeg, wanneer ga jij testen?
    Hier de brief binnen, alle 3 zijn ze ingevroren in 2 rietjes! ben blij dat we dat cadeau nog hebben, hopelijk kunnen we volgende ronde gelijk aan de slag met ze! verder beetje saaie kerst, mijn man is ziek, gaat niet mee naar de familie, dus gisteren al alleen op pad geweest en vandaag weer. heb eigenlijk ook helemaal geen zin om te gaan. lekker bij mijn zwangere schoonzus hangen...nou ja, nog 1 dag, dan zit het er gelukkig weer op, ben toch al geen kerstliefhebber. morgenavond lekker stappen denk ik, en weer lekker wat pilsjes pakken!
    fijne kerst allemaal!

7. Niet meer actief

zuster Suus, wat een geweldig nieuws op deze eerste kerstdag...gefeliciteerd! :)

8. Aline76

Aline76 Lid

25 okt 2007
    35
    0
    0
    kraamverzorgende
    Zuid-Holland
    lieve Suus,

Ik had je al ge sms't maar bij deze nogmaals van harte gefeliciteerd!
    Ben zo blij voor jullie! :D
    Nu hopen dat alles goed mag blijven gaan!

X Elles

9. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Yes yes yes super gefeli zuster suus...
    Mooi toch nog goed nieuws deze week....

Ik ga echt pas met ouden nieuw testen even voor 12 uur...

10. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Wow zuster Suus, gefeliciteerd! Leuk kerstkado zeg!

11. Zuster Suus

Zuster Suus Actief lid

25 aug 2007
    359
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Brabant
    Bedankt meiden!
    Nooit gedacht dat mijn Kerst weer zo goed kon zijn!
    Weer vroeg wakker vandaag. Kan aan niets anders denken dan aan het feit dat ik weer zwanger mag zijn!

@ Sabrien
    Balen van die hoofdpijn zeg. Hoop dat je paracetamol wat geholpen heeft gister!

@ Wies
    Wat fijn meid, dat je nog 3 cryo's over hebt. Hoop echt dat je snel zwanger mag zijn!
    Wat balen dat je man ziek is en dat je alleen naar je familie moet. Dan ook nog een zwangere schoonzus. Ik kan me voorstellen dat het ontzettende baaldagen voor je zijn! Geniet van het stappen vanavond en drink maar lekker wat biertjes inderdaad!

@ Elles
    Super lief dat je me hier ook nog even komt feliciteren! We mailen van de week weer meid!

@ Betty Boop
    Ik blijf nog voor je duimen hoor meid! Voor jou is het nog spannend!

@ Verhip
    Wanneer heb jij je eerste echo? Spannend hoor.

Ik mag maandag bloed laten prikken en dan zal ik ook wel een datum krijgen voor mijn eerste echo.

12. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Zuster suus: wen maar aan dat vroege wakker zijn... dat is bij mij nog steeds ;) Zeker omdat je dadelijk 's nachts voortaan naar het toilet mag :)

Wies: goed nieuws zeg dat je nog cryo's hebt!

13. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Ik heb volgende week op oudjaarsdag de echo...Om kwart over 10, en ik vind het zo spannend! Hoop gewoon dat alles op schema verloopt en dat er een hartje klopt! Pff, dit is echt een verlenging van die ellendige wachtweken!

Heb jij het ziekenhuis al gebeld voor een echo? Of kan je pas na kerst bellen?

14. Zuster Suus

Zuster Suus Actief lid

25 aug 2007
    359
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Brabant
    Ben nooit zo'n uitslaper geweest hoor, maar 9 uur had ik niet zo'n problemen mee. Nu is het 7.30 uur en kan ik niet meer slapen. Het voordeel is wel dat mijn 2e was al in de wasmachine zit. Gister avond steengril gegeten. Erg lekker altijd, maar al je kleren stinken er zo naar.

Heb nog niet met het ziekenhuis gebeld Verhip. Maandag moet ik bloed laten prikken en dan bellen ze de uitslag door en dan maken we gelijk een afspraak voor een echo!
    Zeker na mijn miskraam zal ik ook blij zijn als we een maand of 3 verder zijn hoor. Maar ja, voorlopig ben ik al super blij en dankbaar dat ik weer zo snel zwanger mag zijn!

15. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    verhip voor jouw en mij volgende week woensdag dus een enorm spannende dag...

Wat een geod nieuws allemaal hier zo op de kerstdagen...

Hier steeds meer het duidelijke gevoel dat het wel snor zit..
    Vreemd dat het zo ineens omgeslagen is, maar hetvoelt gewoon erg goed. De pijn in mijn lies kan gewoon niet van de progestron komen.Dan had ik het toch gelijk moeten hebben...

Morgen ben ik misschien we 4 weken zwanger...
    Gek idee.

16. Zuster Suus

Zuster Suus Actief lid

25 aug 2007
    359
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Brabant
    @ Betty Boop
    Fijn dat je er een goed gevoel over hebt meid. Hoop dat de dagen voorbij vliegen en jij ook snel duidelijkheid hebt. Ik had ook heel erg het gevoel dat het wel goed zat, dus hoop dat jouw gevoel je ook niet in de steek laat!

17. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hoi meiden,
    Ik dacht dat ik me hier al gemeld had met mijn slechte nieuws, mijn ongi is al een paar dagen aan de gang :cry:
    Ben niet zoveel online geweest sindsdien...voel me echt kl*te..vooral natuurlijk omdat het nieuwe jaar gaat beginnen en ik nu alweer het 4e jaar inga met de vraag; Zal het dan dit jaar misschien lukken?
    Dat is eigenlijk een vraag die ik begin zat te worden en we denken erover om te gaan stoppen met de behandelingen...Het is zo zwaar, we zitten al 2 jaar in de mmm en we zijn hierin 3x zwanger geweest waarvan 3 x een miskraam en we zijn ook bang om opnieuw weer zwanger te raken en alle blijdschap te voelen wat daarna weer van ons word afgepakt...

We gaan deze maand nog een cryo-tp doen omdat het kwa geld handiger is met de zorgverzekering. Daarna gaan we opnieuw bekijken hoe we dan verder willen.
    Dan is het nieuwe jaar begonnen en zitten we niet meer midden in de feestdagen en is het gevoel misschien wel heel anders.... :(:

Angelbaby Wat ontzettend mooi 2 hartjes en precies op schema.

Verhip ik hoop dat jij ook zo'n mooie echo hebt woensdag

Zuster Zuus gefeliciteerd wat ontzettend fijn om te lezen dat het bij jou wel gelukt is!

Betty Boop ik hoop dat jij ook positief test volgende week, ik duim nog even door.

Lisa, linda en sabrien het duimen is weer begonnen voor jullie!

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Angelbaby: Zwanger na 3e IVFpoging!
    Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen!
    Annerie: zwanger na 1e ICSI, helaas MK bij 9 weken
    Beeb: Zwanger na 3de ICSI-poging
    Betty Boop; november 1ste IVF
    Blondsteenbokje; na 2de ZO groenlicht voor ICSI
    Caruli: 1e IVF mislukt, 1e cryo zw 2ling MK & Tygo, 2 & 3e cryo mislukt en 2e, 3e, 4e IVF mislukt :cry:
    Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 weken (25 juli jl). Wachten op cyclus voor TP cryo.
    Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI zwanger
    Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas MK bij 6 weken, aug. 2e ICSI mislukt.. nu nog 3 cryos...
    Debje1976: 3de IVF mislukt, 2009 cryo's
    Eef: IVF 1 en 2 mislukt, nu IVF 3
    Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ...
    Esser: eind dec. start medicatie voor cryo TP (na 1e ICSI poging)
    Essie: Zwanger na 3de ICSI-poging
    Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging
    Ginny: Zwanger na 3de ICSI-poging - hartje gestopt met 9 weken... - 4e ICSI mislukt :cry: - 5e ICSI is weer raak!!!
    Hope: 4 IVF pogingen gehad en nu maar weer spontaan proberen. Hopend op een wonder.
    Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, zwanger!
    Josien: Alle chromosomenonderzoeken goed! Na 1e EUG (na IUI) en 2 VMK's (beide na ICSI, nr. 1 en 2) nu door met onze twee eskimootjes!
    Kareltje: 2e ICSI 17/09/08 2 emmy's teruggeplaatst
    Kuikentje : 2e ICSI feb-mrt 2009
    Linda: 2e IVF december-januari
    Lisa: 1e IVF met eiceldonatie zwanger! Helaas al heel vroeg mis gegaan. Januari weer verder met onze cryo's.
    Lieselot: In februari begonnen met ICSI in eigen cyclus
    Loveable123: 19 december 2008 eerste intake gehad IVF/PGD, nadenken want weet het even niet meer...
    Marion1971: Bezig sinds feb 2004, MMM 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI mislukt, 22 september evaluatiegesprek en plannen voor poging 6
    Marina Zwanger na 1e IVF poging, 13 aug uitgerekend
    Miepie80: rond februari kijkoperatie, maand daarna start 1e ('zoek'-)ICSI
    Mirjam1970: 1e ICSI mislukt, 31 mei start 2e ICSI
    Mobius: eind maart start 2e ICSI
    Merel81: september eerste IVF/ICSI poging, 9 oktober TP [-o<
    Naatje30: 2x IVF mislukt, 3e IVF zwanger 2ling, helaas MK 6 weken & MA 7 weken, 1x IUI mislukt. Nu in afwachting van 4e IVF 13/12 laatste IUI 29/12 testen
    Ooievaar 1e IVF mislukt. ICSI poging 1, TP 4-12 - testen 17-12
    Pat: 10 december 1e cryo-TP
    Pekske: 5e IVF start spuiten 15 november
    Sabrien: 2e IVF/ICSI 22-11 start Microgynon, 17-12 start Decapeptyl en 29-12 startecho
    Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging
    Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's)
    Tijgertje23: 1e IVF
    Vergo: Zwanger na 5e ICSI
    Verhip: Zwanger na 1e ICSI
    Vietje: 1ste ICSI mislukt...
    Wies31 : 1ste IVF
    Wishgirl: Zwanger na 1e IVF
    Zuster Suus: Gestart met 2e IVF

December
    26: Zuster Suus testen
    29: Sabrien startecho
    29: Zuster Suus bloedtest
    29: Eef mag hopelijk testen
    31: Betty Boop testen
    31: Wies31 uitslag bloedtest

Januari 2009
    05: Josien echo voor bepaling dikte baarmoederslijmvlies
    07: Linda uitgangsecho en hopelijk start puregon
    08: Lisa bespreking tp cryo's
    08: Josien TP cryo's?
    Debje:TP cryo's
    15: Caruli gesprek met gyn

:baby: Zwanger! :baby:
    Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009)
    Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test)
    Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test)
    Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test)
    Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test)
    Miss Daantje na 1e IVF (3 september positest)
    Annalise74: na 1 ICSI (16 sep positest, 27mei09 uitgeteld)
    Kareltje na 2e ICSI (30 september posi-test)
    Vergo na 5e ICSI (6 oktober posi-test-uitgerekend 8 Juni)
    Diana26 na 2e ICSI (uitgeteld op 29 juni van een tweeling)
    Tijgertje23 na 1e IVF (5 nov positieve test)
    Minou na 3e IVF (19 nov posi test - uitgerekend op 26 juli)
    Renate007Na 1ste IVF (23 nov positieve test)
    Niekster Na 1e ICSI (positieve test 25 november)
    Ginny na 5e ICSI (30 nov posi test - uitgerekend op 10 augustus)
    Marina na 1e IVF (3 dec posi test - uitgerekend 13 augustus)
    Angelbaby na 3e IVF (5 dec posi test - uitgerekend 10 augustus)
    Verhip na 1e ICSI (15 dec posi test - uitgerekend 18 augustus)

:baby: Geboren! :baby:
    Essie76: Bevallen op 19 november 2008 van Fay Madelief & Isis Rosalie
    Beeb: Bevallen op 29 november 2008 van Romy

19. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Meiden, ik kom me weer melden! Deze keer een open poging. Ik kan jullie steun waarschijnlijk hard genoeg gebruiken ;)!

We hadden enorm geluk. Er is in ons een ziekenhuis een winterstop. Als ik op of na 24 december ongesteld zou worden mocht ik beginnen. Gelukkig kwam het precies op de 24e en hebben we een afspraak staan voor een echo op 5 januari. Dan wordt er gekeken of mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg is voor een TP. We hebben twee eskimootjes op één rietje in de diepvries. Dit keer dus niet één TP, maar zelfs twee ;). We vinden het heel spannend of onze eskimootjes goed willen ontdooien en of het ons in 2009 wel gegund mag zijn.

Naast het vele verdriet dat ik hier in het topic lees (ja, ik hou jullie stiekem wel in de gaten ;)) ben ik ook altijd weer blij om de positieve verhalen te lezen. Pat, ik herken je gevoel... gaat het ooit nog lukken. Wij zijn nu inmiddels ook drie keer zwanger geweest, maar alle keren mocht het niet blijven zitten. Eerlijk gezegd moet ik zelfs zeggen dat het zwanger wórden niet eens zo spannend meer is voor ons, maar vooral de slopende tijd na de positieve test. Ik weet dat er veel vrouwen al een moord zouden doen voor zo'n positieve test, maar ik moet zeggen dat bij mij de man met de hamer pas naderhand komt... :(

Heel veel liefs en meiden voor jullie allemaal geldt dat ik jullie het allerbeste wens voor 2009. Dat al jullie diepste mensen uit mogen komen! Ik bid en duim ervoor!

Liefs,
    Josien

20. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    wauw zuster suus.
    gefeliciteerd meid, wat een geweldig kerstkado.
    liefs lisa.

Deel Deze Pagina