IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nee hoor dat is echt niet gek hoor, begrijp het helemaal! Dus op naar een mooie echo!

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Betty Boop en Zuster Suus Beide gefeliciteerd met de positieve test!!!
    Geniet er van en nu op naar de 1e echo :thumup:

3. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    wauw betty boop die is echt kei positief...gefeliciteerd..op naar de echo!

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    betty, wooow, wat een megapositieve test! gefeliciteerd meid!
    Fijn dat er toch nog een paar met positief nieuws zijn gekomen, daardoor krijg ik ook weer wat moed.
    Voor degenen die ongi zijn geworden, sterkte meiden, 2009 moet ons jaar gaan worden. Probeer er nog een mooi uiteinde van te maken, vooruitkijkend naar een verwachtensvol jaar.

5. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    WOw een paar dagen hier niet gekeken...

En 2 zwangeren erbij...
    Super en idd op naar de eerste echo....

6. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Thanks, ik vind het nu alleen maar enorm eng de 4dex posi mag het nu blijven?

Ik hoop dat iedereen die nega getest heeft deze maand idd moed haalt uit de posi berichten, het zal ooit ook voor jullie....

Misschien moet ik toch voorzichtig aan geloven dat....

7. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Betty Boop......ik heb zelf ook meerdere testen gedaan.
    En zelfs met de test van MVM vond ik het nog eng , want stel dat die negatief zou zijn...

Wanneer mag je voor de echo.
    Hoeveel heb je teruggeplaatst gekregen?

8. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Betty gefeliciteerd meid (voorzichtig omdat jij dit graag wilt hahaha)

Hier helaas ongi geworden vandaag, had een beetje hoop op een wondertje was 2 dagen overtijd maar helaas, nog een maandje en dan eindelijk naar onze eskimo's

Liefs debje

9. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Betty: goed joh! snap helemaal dat je wilt dat je de echo al gehad hebt, wij hebben daar ook helemaal naartoe geleefd en om heel eerlijk te zijn, zie ik nu al uit naar de 2e echo! Het moet gewoon goed gaan dit keer!

Minou: ik ook! Zat zo naar die test te staren toen die mevrouw de urine erop deed, gelukkig kwam de streep meteen :)

Debje: balen meid, was mooi geweest zeg, in deze kersttijd en dan spontaan zwanger. Helaas.

10. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Wow Betty Boop, hij heeft je ook over kunnen halen..?

Maandag bellen voor een goede hcg uitslag en dan op naar een goede echo...

11. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Jeetje Betty, wat posi! Ik ga je ook alvast voorzichtig feliciteren en hoop dat je snel een hele mooie echo mag hebben!
    Toch stiekum een fijn gevoel toch?

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Wauw Betty! Ik ben super blij voor je...... ik kan me voorstellen dat je nog een beetje terughoudend bent, maar dat is ook helemaal niet erg. Wat gaan jullie geweldig het nieuwe jaar in!

Liefs,
    Josien

13. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Maandag hoor ik meer over de 1ste echo...

en ik heb er helaas 1 terug geplaatst mijn zh mocht niet meer terug plaatsen voor de 36 ste

He Debje meis wat balen... k zeg... noumaar hopen dat het volgend jaar iedereen veel en veel meer geluk brengt...

14. Zuster Suus

Zuster Suus Actief lid

25 aug 2007
    359
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Brabant
    Wat een super geweldig nieuws Bettty Boop! Ik herken je gevoel hoor. Bij mij is het ook al een keer mis gegaan na 10 weken. Weet dat de ene zwangerschap niets met de andere te maken heeft, maar ik zal blij zijn als ik de eerste drie maanden voorbij ben! We gaan er gewoon allebei voor!

@ Debje
    Balen meid, zou een super mooi kado geweest zijn zo aan het einde van 2008. Op naar mooie cryo's!

15. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    ben je even niet aan het lezen hier, krijg je dit geweldig nieuws....toch nog beetje positieve december maand, zo op t randje

Betty Boop en Zuster Suus wat een super nieuws zeg....geniet er lekker van en ja spannend blijft het, al doe je 5 zw testen ;)

Liefs Marina

16. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Kan iemand weer die tijd machine van zolder halen... eerst even op morgen zetten en dan op over 2 1/2 week de eerste echo....

Meiden ik hoop dat mijn goede nieuws jullie weer hoop mag geven, hoe naar het er ook uit ziet...

17. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Zuster Suus en Betty Boop van harte gefeliciteerd.

18. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Betty Boop, wauw GEFELICITEERD met je positieve test en nu op naar een kloppend hartje!

Gr. Sabrien

19. Zuster Suus

Zuster Suus Actief lid

25 aug 2007
    359
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Brabant
    Morgen de bloedtest, ben benieuwd hoe hoog mijn HCG is hoor. Zal toch wel fijn zijn om te zien als dat goed is. Toch weer even een bevestiging. Denk dat ik dan ook een datum voor de eerste echo heb.
    Spannend!

20. Betty Boop

Betty Boop Fanatiek lid

15 sep 2008
    1.674
    0
    0
    Spannend he zustersuus.. we lopen wat dat betreft gelijk ik morgen ook een bloedtest en dan smiddags de uitslag doorbellen en hopelijk een datum voor de 1ste echo....

ben heel benieuwd

Deel Deze Pagina