vervelend sabrien! maar wel super dat de follikels nu beginnen te groeien! mijn hoofdpijn is weer weg, jij hebt er echt veel last van he, ben je er ook zo misselijk van? nou veel sterkte, je moet er wel wat voor over hebben he pppffff
ook even een ego-berichtje van mijn kant; De cryo's zijn beide mooi ontdooid en sinds vanmiddag 12.00 zitten ze weer lekker warm binnen, nu maar hopen dat ze ook warm daar binnen blijven! Ik reageer dit weekend wel weer op jullie, heb nu niet veel tijd maar wou het jullie toch even laten weten... x
nou daar ben ik dan meiden, wat een rot dag heb ik gister gehad zeg, we kwamen in het ziekenhuis aan, was er eerst al vette file want we waren er in de middag en toen was er natuurlijk bezoekuur. toen 3 kwartier in de wachtruimte moeten wachten, waren we eindelijk aan de beurt. we hadden niet onze eigen gyn, maar een andere vrouwelijke gyn, we hadden haar nog nooit eerder gezien. mijn hele medische verleden werd naar voren gehaald, nadat ik mezelf eerst moest verdedigen waarom ik het raar vond dat ik bij de positieve zwangerschapstest geen bloedtest kreeg. zei vond dat ik wel een tp in eigen cyclus kon doen omdat ik nog gewoon een cyclus heb. ik zei dat ik de vorige keer ook hormonen heb gehad, en dat dat met onze eigen gyn besproken zou worden. zei wist dus nergens van en we kregen echt woorden waarop het mij echt te veel werd en in tranen uitbartse, er was gewoon niks voorbereid voor onze afspraak niks besproken er was een communicatie van nul comma nul, alles was langs elkaar heen gegaan en ze had ons dossier pas een half uur voor onze afspraak doorgelezen. ik was gewoon een apart geval zei ze. ze moest eerst met onze eigen gyn over leggen. en mss dat ik dan eerst weer terug moest komen om alles met hem te bespreken. en anders kreeg ik a.s. donderdag een telefonisch consult met haar. dat viel me echt in het verkeerde keelgat waarop ik weer zei dat er gewoon geen goede communicatie was. nou zei ze welkom in de wereld van de nieuwe zorg we zijn opgestapt want ze begreep ons gewoon niet en ik zei we komen er toch niet uit. op de gang kwamen we onze eigen gyn tegen die vriendelijk gedag zei. toen we weer boven waren om mijn nieuwe pons plaatje in de computer te zetten, vroeg een verpleegkundige gaat het wel, want ik was in dikke tranen. weer ons hele verhaal aan haar gedaan, ze kon niets anders voor ons doen op het moment dan de gyn laten overleggen met onze eigen gyn. met vette hoofdpijn verlieten we het ziekenhuis. bijna thuis ging mijn telefoon. het was onze eigen gyn, die zag ons al verslagen op de gang staan en ging verhaal halen bij de andere gyn. waarop hij ons belde. daar was ik heel blij mee, hij wist nergens van daar kon ik niks aan doen en hij ook niet. zondag hebben we een echo, dan zit ik op cyclus dag 10 en gaan we kijken of we een tp in mijn eigen cyclus kunnen doen, bij twijfel wordt er niks ontdooid, en start ik als ik weer ongie wordt met hormonen. ik bedankte de gyn vriendelijk dat hij ons terug belde. x lisa.
pat echt super gefeliciteerd, ik duim echt mega veel voor je! lisa ik reageer even in je eigen topic!
Jeetje Lisa, wat een nare ervaring... Wel fijn dat je eigen gyn. je gebeld heeft en toch nog de tijd nam om dingen met jullie te bespreken. Ik hoop voor jullie dat het toch gaat lukken in je eigen cyclus en dat je helemaal geen hormonen nodig bent. Ik duim voor jullie!
pat, super dat jullie cryo's nu lekker warm een plekje aan het zoeken zijn...ik duim voor je! Lisa, bha wat een nare ervaring...fijn dat je eigen gyn terug heeft gebeld, succes zondag!
meiden het forum ligt er dit weekend uit. tot na het weekend allemaal. dan kom ik hoop ik met goed nieuws. liefs lisa.
Hoi meiden, even een nieuwtje voor degenen die haar nog kennen van dit topic. Jootje is de 8ste bevallen van haar ICSI-twins. 2 jongetjes zijn het geworden! Hoop dat dit jullie weer moed geeft! Dikke knuffel en heel veel sterkte voor jullie allemaal... Daffie
ik lees net bij de home pagina dat zp er morgen uitligt, nou ben benieuwd hoor. dacht dat ik er al niet meer op kon, en vandaag dus nog wel.
hey dames. zp doet het nog steeds. vanmorgen weer in ziekenhuis geweest, en echo gehad, er zat een follikel van 16 mm, heel wonderbaarlijk want die heb ik zelfs met 300 IE gonal-f nog niet zo groot gehad, baarmoederslijm was redelijk, er is reactie in mijn lichaam en dat zonder hormonen, ik maak nu zelfs vrouwelijk hormoon aan uit mezelf. best goed dus allemaal. morgen ochtend weer echo en bloedprikken, als alles stijgt gaan we de goede kant op. vanavond en morgen ochtend moet ik ovulatietesten doen, de follikel mag dus niet springen. ovitrelle heb ik ook meegekregen. best heel spannend nu dus, morgen middag krijg ik een telefoontje hoe het er voor staat. [-o< [-o< [-o<
Angelbaby: Zwanger van een 2-eiige tweeling na 3e IVF-poging! Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: zwanger na 1e ICSI, helaas MK bij 9 weken Beeb: Zwanger na 3de ICSI-poging Betty Boop; november 1ste IVF ZWANGER Blondsteenbokje; na 2de ZO groenlicht voor ICSI Caruli: 1e IVF mislukt, 1e cryo zw 2ling MK & Tygo, 2 & 3e cryo mislukt en 2e, 3e, 4e IVF mislukt Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 weken (25 juli jl). Wachten op cyclus voor TP cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI zwanger Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas MK bij 6 weken, aug. 2e ICSI mislukt.. nu nog 3 cryos... Debje1976: 3de IVF mislukt, rond 12 febr. 2009 cryo's Eef: IVF 1 en 2 mislukt, nu IVF 3: ook mislukt. Rest ons 2 cryo's Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Esser: eind dec. start medicatie voor cryo TP (na 1e ICSI poging) Essie: Zwanger na 3de ICSI-poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: Zwanger na 3de ICSI-poging - hartje gestopt met 9 weken... - 4e ICSI mislukt - 5e ICSI is weer raak!!! Hope: 4 IVF pogingen gehad en nu maar weer spontaan proberen. Hopend op een wonder. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, zwanger! Josien: Alle chromosomenonderzoeken goed! Na 1e EUG (na IUI) en 2 VMK's (beide na ICSI, nr. 1 en 2) nu door met onze twee eskimootjes! Kareltje: 2e ICSI 17/09/08 2 emmy's teruggeplaatst Kuikentje : 2e ICSI feb-mrt 2009 Linda: 2e IVF januari Lisa: 1e IVF met eiceldonatie zwanger! Helaas al heel vroeg mis gegaan. Januari weer verder met onze cryo's. Lieselot: In februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Loveable123: 19 december 2008 eerste intake gehad IVF/PGD, nadenken want weet het even niet meer... Marion1971: Bezig sinds feb 2004, MMM 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI mislukt, 22 september evaluatiegesprek en plannen voor poging 6 Marina Zwanger na 1e IVF poging, 13 aug uitgerekend Miepie80: rond februari kijkoperatie, maand daarna start 1e ('zoek'-)ICSI Mirjam1970: 1 en 2 de ICSI mislukt, 3 jan. start 3de ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Merel81: september eerste IVF/ICSI poging, 9 oktober TP [-o< Naatje30: 2x IVF mislukt, 3e IVF zwanger 2ling, helaas MK 6 weken & MA 7 weken, 2x IUI mislukt, Nu 4e IVF 4/1/09 start decapeptyl Ooievaar 1e IVF mislukt. ICSI poging 1, TP 4-12 - testen 17-12 Pat: 2e cryo-TP Pekske: 5e IVF start spuiten 15 november Sabrien: 2e IVF/ICSI 22-11 start Microgynon, 17-12 start Decapeptyl en 29-12 startecho Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's) Tijgertje23: 1e IVF Vergo: Zwanger na 5e ICSI Verhip: Zwanger na 1e ICSI Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wies31 : 1ste IVF Wishgirl: Zwanger na 1e IVF Zuster Suus: Opnieuw zwanger na 2e IVF Januari 2009 05: Josien echo voor bepaling dikte baarmoederslijmvlies 05: Mirjam uitgangsecho 07: Sabrien 1e FM 08: Lisa bespreking tp cryo's 08: Josien TP van twee eskimootjes! 08: Naatje acupunctuur 10: Mirjam 1e FM 11: Lisa echo voor de cryo tp 12: Lisa echo en bloedprikken voor de cryo tp 14: 1ste echo Betty Boop 15: Caruli gesprek met gyn 15: Zuster Suus 1e echo 16: Eef gesprek IVF-arts, daarna door met de 2 cryo's 16: Linda 1e FM 23: Josien testen februari 2009 +/- 11: Debje: TP cryo's Zwanger! Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test) Miss Daantje na 1e IVF (3 september positest) Annalise74: na 1 ICSI (16 sep positest, 27 mei 09 uitgeteld) Kareltje na 2e ICSI (30 september posi-test) Vergo na 5e ICSI (6 oktober posi-test-uitgerekend 8 Juni) Diana26 na 2e ICSI (uitgeteld op 29 juni van een tweeling) Tijgertje23 na 1e IVF (5 nov positieve test) Minou na 3e IVF (19 nov posi test - uitgerekend op 26 juli) Renate007Na 1ste IVF (23 nov positieve test) Niekster Na 1e ICSI (positieve test 25 november) Ginny na 5e ICSI (30 nov posi test - uitgerekend op 10 augustus) Marina na 1e IVF (3 dec posi test - uitgerekend 8 augustus) Angelbaby na 3e IVF (5 dec posi test - uitgerekend 10 augustus) Verhip na 1e ICSI (15 dec posi test - uitgerekend 18 augustus) Zuster Suus na 2e IVF (25 dec posi test - uitgerekend 2 september) Betty Boop nas 1ste ivf ( 27 dec posi test- uitgerekend 5 sep) Geboren! Essie76: Bevallen op 19 november 2008 van Fay Madelief & Isis Rosalie Beeb: Bevallen op 29 november 2008 vanRomy
dank je esser, het is zeker weer spannend en zeker positief. hoe is het met jou cryo's, wanneer krijg jij ze tp?
Lisa, morgen worden we tussen half 10 en 11 uur gebeld en krijgen we info over het ontdooien van de cryo's en ook meteen de tijd hoe laat we 's middags in Tilburg moeten zijn voor de tp...... liefs