jootje, gefeliciteerd met je 2 kanjers! geniet er lekker van. esser, succes in de wachtweken, ik duim met je mee. wij hebben donderdag ons evaluatiegesprek. Ik verwacht verder van het weekend ongi te worden, dus hopelijk dan over een week of 2 een tp van 2 cryo's. gaat toch nog redelijk snel de tijd.
esser: super zeg 2 emmy's nu hopen dat ze lekker bij je blijven zitten jootje: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes is alles goed gegaan?
Ja, gezellig hoor, haha! Maar: rechts zaten 5 eitjes van rond de 1 cm en links 1 grote van 1,2 en 5 kleintjes. Dus ik hoop dat die kleintjes goed door gaan groeien! Zoals het er nu uitziet heb ik maandag de punctie en donderdag de terugplaatsing van hopelijk 2 hele mooie emmy's! [-o< Hoe voel jij je?
spannend merel, vandaag overdag wat krampen gehad maar dat is weer bijna weg, vole me eigenlijk best goed, begin alleen weer net als vorige keer warrig te worden, ik kom soms echt niet uit mijn woorden, op mijn wekr zitten ze me soms echt ana te kijken van wat bazel jij nou? gelukkig weten mijn directe collega's het dus dan is het gewoon lachen om die hormoontjes van mij. ik voel m'n buik wel, verschillende steekjes enzo, maar niet heel veel, ik denk dus dat er wel wat gebeurd maar ik denk dat ze nog even moeten groeien, ben wel erg benieuwd naar vrijdag, spuiten van vandaag zijn gezet, nu nog 2x tot de echo. vermoed dat ik pas halverwege de week de punctie heb als alles goed gaat. we wachten vrijdag af!
\/ ik ben ongi geworden...hihi heel gek dat je daar zo blij mee kunt zijn Straks de kliniek maar weer bellen voor de uitgangsecho te plannen en om half 11 naar de acupuncturist.
hey naatje, super! een mooie startdag, hopelijk mag je vanmiddag nog, in ieder geval vandaag de acu, is ook een beetje starten toch? ik ga je volgen! Meiden sinds vanachts voel ik m'n eierstokken weer duidelijker, echt alsof je zijsteken hebt na het rennen of dat je de zijkant verrekt hebt, dat kan toch wel na een week? (ben altijd bang dat het er te veel worden) ongi-achtig-gevoel heb ik ook nog steeds, zal blij zijn als het vrijdag is dan heb ik (hopelijk) weer zekerheid dat het goed zit.
naatje: eindelijk meid op naar de echo Linda: het kan hoor meid dat je ze al goed voelt ik had dat ook geregeld dat ik dacht oh jee het gaat te hard en dan kreeg ik een echo en dan viel het tegen... nog 2 dagen meid.. hopelijk groeien er een aantal mooie foll. niet te veel he
Hey Naatje....blij met een ongi...kan het mij heeeeel goed voorstellen! Op naar het moederschap Linda, kan mij jouw zorgen zoooo goed indenken, je voelt alles he? Ik had met IUI ook vaak dat ik dacht dat het mss te hard zou gaan omdat ik mijn eierstokken voelde maar nooit meer dan 3 mooie eitjes gehad hoor! Ik duim voor een mooi aantal follikels vrijdag! Koosje
naatje, geweldig begin van de dag zullen we maar zeggen he'. hihi. hopelijk krijg je nu snel de uitgangsecho. you go girl! linda, kan me voorstellen dat je nu van alles begint te denken bij wat je voelt. is het vergelijkbaar bij de vorige keer. anders even bellen met ziekenhuis, mss kun je eerder terecht. carulli, nog 1 dagje meis, spannend heh.
Linda, ik herken dat wel dat je vanalles voelt, ik dacht dat ook vaak het te snel ging...komt vast goed meid, ik duim voor je! all, ik heb de kliniek gebeld en ik mag morgen om 16.40u komen voor de uitgangsecho, dus nog 1 dagje wachten en dan is het zo ver!
fijn dat jullie dat ook dachten, stom he ik heb al zovaak gespoten (ook al voor de ivf) en nog denk je elke keer dat het anders is, gelukkig zijn de fm's na de 1e altijd korter op elkaar dan hoef je niet meer zo lang te wachten, ik kan me soms niet voorstellen dat we volgende weel misschien ergens de punctie hebben. naatje had al in je topic gereageerd maar super dat het nu weer echt gaat beginnen! die gekke ongi ook he hihi nouja dit is de laatste voor dit jaar
Is inderdaad erg normaal hoor, dat je je wat druk maakt. Die steekjes zeggen inderdaad niet veel meer dan dat je eierstokken bezig zijn. Ik voelde bijvoorbeeld altijd mijn linkereierstok het meest, maar daar zaten altijd de minste eicellen.
angelbaby, hele mooie echo! all,Ik heb mijn 1e behandeling bij de caupuncturist er weer op zitten, echt super relaxed! Ik heb ook chinese kruiden meegekregen ter ondersteunig, ik hoop zo dat het werkt!
@Angelbaby Zwijmel....wat heeeeerlijk! Wil oooook! @Naatje Ben je ook bij fertiliteitsprikkert in Utrecht/Rotterdam? Word er ook heel relaxed van en ik geloof er echt in! Super, dat KAN alleen maar goed gaan! Koosje
Hey meiden! Hoe gaat het hier? Ik lees hier af en toe nog mee, maar weet niet wie waar staat op dit moment. Maar ik wil jullie wel even succes en sterkte wensen met waar je op dit moment mee bezig bent en ik hoop dat jullie droom heel snel waarheid wordt Liefs!
Koosje, nee ik zit bij een praktijk hier in Noord Limburg, de vijf elementen. Ik geloof er ook echt in, de vorige keer ben ik zwanger geworden, alleen heeft ons geluk toen niet lang mogen duren.