IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Naatje,
    Werd je de vorige keer ook zwanger samen met de chinese kruiden? Ik doe nu alleen acupunctuur en volgens mij heeft dat toch ook wetenschappelijk al een belangrijke meerwaarde ook zonder de kruiden toch?
    Ik heb een week kruiden gebruikt en mijn vriend had er geen goed gevoel bij (hij vindt die naalden op zich ook maar niets, mannen! ;) ) dus zijn we overeen gekomen dat ik wel acupunctuur doe maar de kruiden laat staan..het gaat toch ook om de rust die dit alles geeft he? Gaat jouw vriend/man ook?

Hoop dat het dit keer voor jou als eerste en ik er vlak achteraan hetze;fde resultaat heeft als bij jouw vorige zwangerschap maar dat het beebje zich dan lekker vasthoudt!

Koosje

2. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Hoi meiden,
    Ik ga een poging doen om te reageren. De afgelopen week was nogal hectisch en ik moest veel werken waardoor ik weinig puf had om te schrijven/ te reageren.
    Wij hebben morgen al een punctie: er zitten 10 mooie eitjes en een hoop kleintjes. Omdat hubbie zijn zaadkwaliteit nogal wisselend is zijn we erg benieuwd naar het resultaat en hij is best zenuwachtig. Hij is morgen jarig!
    Heb verder weinig last gehad van de hormonen. Had het idee wel dat m'n hormonen vorige week wat heftiger waren en ik voel m'n buik de laatste dagen wel!

Caruli, had al in je eigen topic gereageerd maar bij deze succes!
    Hey Naatje goed om te horen dat je ongi bent. Succes met je uitgangsecho en met spuiten van hormonen. Hopelijk heb je verder baat bij de accupunctuur.
    Linda en Merel, succes met de follikelmeting en met het spuiten.
    Wies, jij ook succes met je gesprek morgen.
    Volgens mij zijn er verschillende dames op de wachtbank na terugplaatsing van een cryo, sterkte deze wachtweken
    Koosje, hopelijk kan jij ook gauw van start gaan!
    Dames die ik niet genoemd heb, succes waar jullie mee bezig zijn!
    groeten en fijne avond, Mirjam

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    mirham 1970: heel veel succes morgen!

Sabrien jij had toch een fm vandaag? heb veel aan je gedacht!

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hallo!

Naatje, super dat je ongesteld bent geworden zal wel een opluchting zijn geweest he? Morgen uitgangsecho, spannend!

Mirjam, succes met de punctie morgen!

Caruli, veel succes morgen met het gesprek. Zal aan je denken!

Linda, wat lief dat je aan me gedacht hebt vandaag waardeer ik zooo erg!
    Gelukkig was alles goed! 4 grotere actieve follikels en een stuk of 8 kleintjes. Er is nu gelukkig maar een heeeeeeele kleine kans op een overstimulatie dus daar gaan we nu niet vanuit. A.s. vrijdag moet ik weer terug, en dan heb jij je 1e FM. Ik moest nog even geduld hebben en vrolijk verder spuiten! Kortom het is weer spannend!
    Heb het nagevraagd van de menstruatie-achtige pijn, maar ze heeft me verzekerd dat het echt normaal is, komt omdat er van alles in je buik gebeurt!
    Hoe voel jij je verder?

Gr. Sabrien

5. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hey meiden, er is weer een hoop gebeurd!
    Ik weet niet meer alles van iedereen dus sorry :oops: Ik wil jullie wel heel erg veel succes wensen met waar jullie mee bezig zijn! :thumup:

Naatje Fijn dat je ongi er is, nu gaat het pas echt beginnen!

Mirjam sterkte morgen bij de punctie..ik hoop dat het meevalt, op naar veel mooie eitjes!

Caruli veel succes morgen bij het gesprek, ik denk aan je.

Wies jij ook veel succes morgen bij jullie gesprek.

Linda nog 1 dagje wachten...

Zuster Zuus voor jou morgen ook een spannende dag? De eerste echo, ik duim voor je dat er twee mooi kloppende hartjes te zien zijn!

Bij mij rommelt het linksonderin mijn buik en meestal is dat geen goed teken... :rolleyes:

Josien hoe gaat het bij jouw? al een gevoel?

6. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey sabrien wat fijn dat de echo goed was, geeft vast meer rust nu er minder kans is op overstimulatie heh. veel succes weer voor vrijdag, konden ze al iets over de punctie zeggen of was het daar nog te vroeg voor? enne is je hoofdpijn al wat minder.

mirjam, jij morgen de punctie, veel succes, ik duim voor je voor een mooi aantal eitjes.

pat, ik hoop voor je dat je voorgevoel niks te betekenen heeft. succes met de 2e wachtweek.

@ josien, hoe gaat ie met jou? ben ook wel benieuwd.

caruli, het is bijna morgen, knuf voor jou.

linda las in je eigen topic dat je de middag gezellig door hebt gebracht, en morgen ook lekker druk bent. en dan is het lekker bijna vrijdag.

en voor mij bijna maandag, vanmiddag de medicatie besteld bij de apotheek, maandag ga ik het ophalen. toch nog op tijd in huis.

7. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    dames heb net even bij de walvissen zee gekeken, en zuster suus krijgt een tweeling.

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Ff een korte meld hier ;).

Ik heb het enorm druk. Maak werkdagen van 12 tot 14 uur per dag. Geen probleem, want ik heb dus geen tijd om me zorgen te maken. Ik vind het eerlijk gezegd wel lekker.

Of ik iets merk? Hmmm, nee... niet echt. Beetje last in mijn onderrug en steekjes in mijn buik. Weet niet wat het betekent. Kan op zowel iets goeds als iets slechts duiden volgens mij ;). Dus ik maak me er niet druk om. Hoeveel statistieken er ook zijn, uiteindelijk blijft het fifty-fify: óf ik ben zwanger óf ik ben het niet. En dat weten we helaas volgende week pas.

@Zuster Suus: wauw! Geweldig nieuws meid! Gefeliciteerd!

Liefs,
    Josien

9. Niet meer actief

koosje, de vorige poging heb ik alleen acupunctuur gedaan. Mijn man gaat niet mee naar de acupuncurist, hij heeft het niet op naalden. :confused: De kruiden vindt hij een beetje hokes spokes, maar hij vindt het prima dat ik ze neem.

sabrien, fijn dat alles er goed uit zag.

mirjam, heel veel succes vandaag met de punctie!

linda, morgen je 1e fm, succes!

caruli, heel veel succes vandaag met het gesprek.

josien, dat zijn lange dagen...maar ik begrijp heel goed dat je dat nu wel prettig vind... ik duim voor je!

zuster suus, een 2ling, wat een geweldig nieuws...gefeliciteerd!

10. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    caruli succes vandaag!

11. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Pat
    Probeer je hoop te houden? T is tenslotte nog een week toch? Sterkte :thumup:

@Zuster Suus
    OOOOHHHH....wat geweldig! :({|= ...ben er stil van, wat een droom!

@Caruli
    Ben zooo benieuwd voor jullie wat het gesprek vandaag gaat brengen!

Nu Betty Boop nog een goede (2ling?) echo en dan kan de start van het nieuwe jaar niet meer stuk...als dan ook nog een paar van de andere dappere strijdsters roze blijken...nou dan...eh......kan dat alleen maar in die trein door gaan voor de anderen :D :D

Koosje

12. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Hoi meiden,
    Even een korte reactie, bedankt voor jullie medeleven!
    Wij hebben vanmorgen punctie gehad en ik vond hem toch pijnlijker dan verwacht! Maar goed, we hadden 9 eitjes en het zaad van manlief was best goed in vergelijking met de andere keren!
    Morgen eind van de ochtend horen we of er bevruchting is en in het weekend hebben we dan terugplaatsing.
    Mijn buik is verder wel gevoelig en er werd ook geadviseerd om de komende 2 dagen rustig aan te doen.
    Ik ga het verder hier even bij laten.
    groeten Mirjam

13. MenM

MenM Actief lid

Houd je taai meis. Inderdaad even rustig aan doen, laat je maar lekker verwennen. Denk maar aan een positieve uitslag!

x M

14. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Mirjam

Wat een goede oogst zeg! Ik duim hard voor goede bevruchtingen en prachtig ontwikkelende beebjes [-o<

Kom lekker bij nu, HET moment je te laten verwennen ;)

Koosje

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

vandaag even niet zoveel tijd, meld me morgen als ik voor de echo ben geweest! voel me redelijk heb alleen weinig eetlust.

sabrien, super van je eitjes! beter te langzaam dan te veel hoor, echt fijn dat het dan nu goed gaat, oh beter dat je dat gevraagd hebt van die menstruatiepijn! heb het nog steeds een beetje, ben op zich nu niet meer ongerust, voel mijn eierstokken soms, dus ik denk dat het morgen een gewone 1e echo wordt en dan hoor ik wel wanneer de 2e is :)

morgen reageer ik weer even op jullie allemaal! kussie

16. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    wow josien dat zijn idd lange dagen, ik had me zojuist voorgenomen om na de tp meer rust te nemen. voel je je er wel goed bij zoveel te werken?

goeie score mirjam, nu duimen draaien voor de emmy's. vervelend dat de punctie qua pijn tegenviel.

linda, nog een dagje meis, wel weer spannend heh!

caruli, ben heel benieuwd hoe jullie gesprek is gegaan, hopelijk kom je met nieuws waar jullie je goed bij voelen.

voor mij nog 4 daagjes tot de eerste spuit, ben er best wel mee bezig in mijn hoofd. ook vooral de periode die er nu aan komt doet me weer terug denken aan die vreselijke weken van vorig jaar.
    dit wordt nu de 3e keer spuiten.
    hakt er toch best wel in vind ikzelf.

hoe gaan jullie daar mee om, na meerder keren teleurgesteld te zijn? wordt steeds moeilijker toch?

x lisa.

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    tja lisa, soms denk ik nu al 2,5 jaar dan lijkt het wel een nachtmerrie, bij sommigen lees ik dat ze nog langer bezig zijn, dan denk ik mijn god hoen lang gaat dit nog duren, het zal toch wel ooit goed komen?

18. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    ja idd linda, voor ons is het volgende maand 3 jaar.
    waar houd het eens op denk je dan.
    merk jij ook dat het steeds moeilijker wordt.
    ik moet er niet aan denken om 2009 ook zo af te sluiten als de voorgaande jaren.

19. Niet meer actief

meiden ff snel...
    Ik heb net de uitgangsecho gehad, alles zag er goed uit en ik mag starten met de stimulatie. Ik moet deze keer 225IE gonal-f gaan spuiten, dat is is een stuk hoger dan de vorige 3 behandelingen. Toen moest ik 150IE puregon spuiten, maar omdat de stimulatiefase elke best lang duurde net als bij de IUI's is nu voro een hoge dosering gekozen. Ik heb net de 1e gonal-f gezet en volgende week donderdag heb ik mijn 1e fm...spannend!

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    spannend naatje! en hopelijk gaat het allemaal een stuk sneller!

linda, ik ken het gevoel, hoe veel langer nog? Elk jaar weer denk ik, nu zal het toch wel? Voor ons was het afgelopen maand alweer 3 jaar geleden. waar blijft de tijd zeg...
    lisa, jij start alweer bijna met de lucrin zie ik, hoeveel krijg jij er straks teruggeplaatst?

Wij hebben onze evaluatie gehad vandaag, en volgende ronde krijgen we de tp van hopelijk 2 eskimootjes. We hebben 2 rietjes met 1 en 2 emmies. Dus totaal 3 emmies. we willen persé 2 goede teruggeplaatst, dus ze pakken het rietje met 2 emmies, en als er 1 daarvan al niet goed ontdooit, ondooien ze de 3e ook. Hij moest het even navragen, maar het kon gelukkig. Dus hopelijk over een kleine 3 weekjes de tp.

Deel Deze Pagina