fijn naatje dat de echo goed was, iets hogere dosering idd. hoop voor je dat de stimulatie nu sneller gaat. op naar volgende week donderdag. voor jou ook weer spannend nu wies, lopen we mss wel gelijk op. ik begin idd maandag weer met het spuiten van de lucrin. mijn eigen cyclus moet weer voledig stil gelegd worden. zodra ik ongie ben , verwacht ik nu over 2 weken start ik met de progynona, en dan 2 weken later eerste echo. heb jij waarschijnlijk nog eerder de tp. voor jullie dus ook al 3 jaar , wat waar blijft de tijd!
mirjam, wat een mooie oogst...ik duim voor een goede bevruchting! Linda, succes morgen! lisa, ik kan me heel goed voorstellen dat je er heel erg mee bezig bent, tis ook niet niks. Ik vind ook dat het er steeds meer inhakt, keer op keer die teleurstelling en dat jaar in en jaar uit...ppff laat 2009 een beter jaar voor ons allen worden! Caruli, en hoe is het gegaan?
Hoi Naatje, Wij hebben nu ook 3x 225EH Gonal F gespoten en ik had er op zich altijd een goede score bij. Wij spoten wel 2x per dag, dus hoeveelheid verdeeld. Hoop dat je gauw een mooi resultaat mag zien, succes! groeten mirjam
Mirjam, fijn te horen dat jij een mooi resultaat hebt bij 225IE. Ik moet gewoon alles in een keer spuiten, ik ben benieuwd of de follikeltjes bij mij nu aan het werk zullen gaan.
oja wies als ze bij ons allebei goed ontdooien krijgen wij er 2 tp. we hebben 4 cryo's verdeeld over 2 rietjes. als er maar eentje goed ontdooid, laten we er eentje tp. en bewaren we het 2e rietje.
Hoi Dames, Even snel: vanmorgen 2e FM gehad en er waren 10 eitjes! Ben zo blij, vorige keer had ik er 5, dus dit schema slaat veel beter aan. Ik hoor straks wanneer de punctie is, waarschijnlijk zondag of maandag. Mirjam, hou ja haaks! Linda: ben nieuwsgierig hoor! Ik ga vanavond even alles doorlezen, heb ik meer tijd.
@Merel Wat fijn zeg! Heel veel succes bij de punctie en het wachten erna! @Caruli Hoe was het gesprek gisteren? Hier nog in afwachting van ongi, moet dit weekend of maandag komen en voelt of het er aan komt ..weer normaal op tijd dus en dus de start IVF alweer een pietsie dichterbij! Koosje
Hoi meiden, Hier even een kort ego-bericht : er zijn van de 9 eitjes er 7 bevrucht! Morgenmiddag hebben we terugplaatsing ! Merel, goed nieuws voor jou. Succes dit weekend met de punctie! Koosje, voor jou ook spannende weken als jullie gaan beginnen met IVF! Linda hoe was jou echo? Fijne dag, mirjam
gefeliciteerd mirjam en merel! ook van mij even ego berichtje hihi pppfff weet even niet wat ik ervan moet denken. op zich ging het goed, de follikels moeten echt nog wat groeien want de grootste waren rond de 13/14 alleen ivm met mijn pco waren het wel heel veel follikels, rond de 30. Op zich was dit de vorige keer ook zo en een groot deel zal ook niet meegroeien (dus eigenlijk niet echt mee gaan doen). alleen nu gaf het dus een wat vertekend beeld waardoor het er wel erg veel leken omdat de grotere er nog niet echt uit sprongen. gevolg was wel dat de assistent een beetje deed overkomen alsof ik een soort van overstimulatie heb. op zich was de arts wel ok, maar ik ben er toch een beetje onzeker van geworden, straks wordt de boel afgeblazen! omdat het de vorieg keer goed ging hoefde ik nu ook nog geen bloed te prikken, achteraf dus balen want als dat gehalte gewoon goed is, hoef je je niet echt druk te maken maar nu weten we dat dus niet. zondag wel bloed prikken dus dan weten we meer. in ieder geval moest ik erg rustig aan doen en heel heel veel drinken. ga straks dus ook maar eerder naar huis, voel me er helemaal naar van. mijn vriend was wel positiever, die zei, als ze echt ongerust waren geweest, had je morgen al terug moeten komen dus ik probeer me maar niet te druk te maken.
mirjam, wat een goed nieuws! succes morgen met je TP! Merel, jij ook al zo'n goed nieuws...zondag og maandag de puntcie, succes! Koosje, ik hoop dat je ongi mooi op tijd komt en dat jullie snel van start kunnen gaan met IVF Linda, ik kan me voorstellen dat je je wat zorgen maakt, maar idd goed rusten en veel drinken en dan heel hard gaan duimen voor goed nieuws zondag!
Hé meiden, Bedankt voor jullie felicitaties! Wij hebben afgelopen woensdag de echo gehad. Onze grootste droom is werkelijkheid geworden. Twee kloppende hartjes. Had ook een heel hoog HCG, dus had er stiekem wel op gehoopt, maar de bevestiging is echt GEWELDIG! De 'kwaaltjes' zijn dan ook in alle hevigheid aanwezig. Bolle, opgeblazen buik (kan mijn eigen broeken al niet meer aan), heel de dag misselijk, ieder uur wat eten, met regelmaat de wc pot van dichtbij bestuderen en het liefst 14 tot 16 uur per dag slapen... Maar ja, het hoort erbij, en nu ik die twee kleine kanjers (lees: boontjes, met hartslag) heb mogen bewonderen is het allemaal niet erg. Daarnaast ben ik nog erg bang en onzeker. Bang dat ik het toch weer ga verliezen. Vorige keer ging het mis bij de 10 weken, dus ik zal heel blij zijn als ik deze grens gepasseerd ben, maar liever nog de 12 weken natuurlijk. Zal pas echt gerust zijn als ik onze twee kleine kanjers in mijn armen mag hebben, maar dat gaat nog een hele tijd duren.... Nou meiden, ik hoop dat jullie ook heel snel zwanger mogen zijn. Ons geduld is na bijna drie jaar beloond. Drie jaren met veel verdriet en veel onzekerheid. Drie jaren die ook veel van jezelf en van je relatie vragen, maar het is het allemaal waard. Heel veel succes met alle spuiten, echo's wachtweken en gesprekken! Ik duim voor jullie dat het ook snel raak mag zijn!
Angelbaby: Zwanger van een 2-eiige tweeling na 3e IVF-poging! Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: zwanger na 1e ICSI, helaas MK bij 9 weken Beeb: Zwanger na 3de ICSI-poging Betty Boop; november 1ste IVF ZWANGER Blondsteenbokje; na 2de ZO groenlicht voor ICSI Caruli: 1e IVF mislukt, 1e cryo zw 2ling MK & Tygo, 2 & 3e cryo mislukt en 2e, 3e, 4e IVF mislukt Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 weken (25 juli jl). Wachten op cyclus voor TP cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI zwanger Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas MK bij 6 weken, aug. 2e ICSI mislukt.. nu nog 3 cryos... Debje1976: 3de IVF mislukt, rond 12 febr. 2009 cryo's Eef: IVF 1 en 2 mislukt, nu IVF 3: ook mislukt. Rest ons 2 cryo's Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Esser: 13-01 TP van 2 cryo's uit 1e ICSI poging Essie: Zwanger na 3de ICSI-poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: Zwanger na 3de ICSI-poging - hartje gestopt met 9 weken... - 4e ICSI mislukt - 5e ICSI is weer raak!!! Hope: 4 IVF pogingen gehad en nu maar weer spontaan proberen. Hopend op een wonder. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, zwanger! Josien: Alle chromosomenonderzoeken goed! Na 1e EUG (na IUI) en 2 VMK's (beide na ICSI, nr. 1 en 2) nu door met onze twee eskimootjes! Kareltje: 2e ICSI 17/09/08 2 emmy's teruggeplaatst Kuikentje : 2e ICSI feb-mrt 2009 Linda: 2e IVF januari Lisa: 1e IVF met eiceldonatie zwanger! Helaas al heel vroeg mis gegaan. Januari weer verder met onze cryo's. Lieselot: In februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Loveable123: 19 december 2008 eerste intake gehad IVF/PGD, nadenken want weet het even niet meer... Marion1971: Bezig sinds feb 2004, MMM 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI mislukt, 22 september evaluatiegesprek en plannen voor poging 6 Marina Zwanger na 1e IVF poging, 13 aug uitgerekend Miepie80: rond februari kijkoperatie, maand daarna start 1e ('zoek'-)ICSI Mirjam1970: 1 en 2 de ICSI mislukt, 3 jan. start 3de ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Merel81: september eerste IVF/ICSI poging, 9 oktober TP [-o< Naatje30: 2x IVF mislukt, 3e IVF zwanger 2ling, helaas MK 6 weken & MA 7 weken, 2x IUI mislukt, Nu 4e IVF 4/1/09 start decapeptyl Ooievaar 1e IVF mislukt. ICSI poging 1, TP 4-12 - testen 17-12 Pat: 2e cryo-TP Pekske: 5e IVF start spuiten 15 november Sabrien: 2e IVF/ICSI 22-11 start Microgynon, 17-12 start Decapeptyl en 29-12 startecho Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's) Tijgertje23: 1e IVF Vergo: Zwanger na 5e ICSI Verhip: Zwanger na 1e ICSI Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wies31 : 1ste IVF Wishgirl: Zwanger na 1e IVF Zuster Suus: Opnieuw zwanger na 2e IVF Januari 2009 16: Eef gesprek IVF-arts, daarna door met de 2 cryo's 16: Linda 1e FM 19: Lisa start lucrin voor cryo tp 23: Josien testen 29: Zuster Suus 2e echo februari 2009 +/- 11: Debje: TP cryo's Zwanger! Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test) Miss Daantje na 1e IVF (3 september positest) Annalise74: na 1 ICSI (16 sep positest, 27 mei 09 uitgeteld) Kareltje na 2e ICSI (30 september posi-test) Vergo na 5e ICSI (6 oktober posi-test-uitgerekend 8 Juni) Diana26 na 2e ICSI (uitgeteld op 29 juni van een tweeling) Tijgertje23 na 1e IVF (5 nov positieve test) Minou na 3e IVF (19 nov posi test - uitgerekend op 26 juli) Renate007Na 1ste IVF (23 nov positieve test) Niekster Na 1e ICSI (positieve test 25 november) Ginny na 5e ICSI (30 nov posi test - uitgerekend op 10 augustus) Marina na 1e IVF (3 dec posi test - uitgerekend 8 augustus) Angelbaby na 3e IVF (5 dec posi test - uitgerekend 10 augustus) Verhip na 1e ICSI (15 dec posi test - uitgerekend 18 augustus) Zuster Suus na 2e IVF (uitgerekend op 2 sept van een tweeling) Betty Boop nas 1ste ivf ( 27 dec posi test- uitgerekend 5 sep) Geboren! Essie76: Bevallen op 19 november 2008 van Fay Madelief & Isis Rosalie Beeb: Bevallen op 29 november 2008 vanRomy Jootje78: Bevallen op 8 januari 2009 van Aron & Merlijn
Zuster suus, jullie toppertjes blijven zich vast goed vasthouden, maar kan me voorstellen dat je pas echt gerust zal zijn als ze in je armen zullen liggen...Voor nu probeer te genieten van je zwangerschap!
Merel en Linda, ik zie dat jullie weer samen aan de follikelmetingen bezig zijn. Ik blijf jullie volgen, en wil jullie heel veel succes wensen met de behandeling (iedereen hier in het topic eigenlijk). liefs, timonneke
Zuster suus, JAAA super gefeliciteerd. Geweldig. Geniet er maar van, ik gun het jullie zo ontzettend erg! Merel, wauw mooie score meid! Rust maar goed uit en alvast succes met de terugplaatsing en de wachtweken! Linda, balen meis! Ik weet wel een beetje hoe je je voelt na mijn vorige poging. Hoop echt zo dat de kleintjes niet mee gaan groeien en inderdaad als ze je pas zondag laten terugkomen dan zullen ze ook nog wel vertrouwen erin hebben neem dat maar van je vriend aan! Doe heel rustig aan en drink inderdaad genoeg en ik ga ontzettend hard duimen dat de follikeltjes rustig blijven en de grotere mooi gaan groeien! Duim, duim, duim, duim.................... [-o< Ben vandaag voor de 5e FM geweest en er zaten nu 5 grotere actieve follikels en een paar kleintjes dus dat was prima. Maandag moet ik weer terug en als alles goed door blijft groeien hebben we of komende woensdag of vrijdag de punctie! Fijn weekend allemaal! Gr. Sabrien
Mirjam, wat een hoop bevruchte eitjes zeg! Echt tof! Wat waren de afmetingen van je eitjes tijdens de punctie, weet je dat nog? Linda: Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt, maar drink veel en hou je rustig kalm en stil! Het is 1 dagje, zondag mag je toch weer? Timonneke, erg lief van je. Heb jou ook al gespot bij de walvissen, geloof ik toch? Voel je je goed? bedankt voor de lieve woordjes, de punctie wordt zondag gedaan! Ben er best zenuwachtig voor, je weet nu wat je kan verwachten en ik vond het de vorige keer geen feestje, maar ja, wie van ons wel he! Het voordeel is wel dat het dan rustig is op de weg en in het ziekenhuis. ga straks alles weer even bij lezen, want ben eigenlijk heel veel met mezelf bezig ( leesunctie bezig)
thnx timmoneke, dit keer sluiten wij ons ook aan hoor! merel, yes de punctiedatum! spannend, nou dan ga je mij alvast de weg wijzen ok ik ga voor je duimen, zie zelf nu ook meer op tegen de punctie bbbrrrr.... sabrien super dat het nu gaat, beter langzaam dan zoals de vorige keer he! misschien hebben we wel tegelijk de punctie! hoe groot waren de grootste? hier rustig op het bankje met de beentjes omhoog, heb tot half vier gewerkt en vond het toen wel welletjes, morgen ook heel rustig aan doen en dan weten we idd zondag weer meer, ben nu wel wat positiever hoor, voel mijn buik wel constant nu, echt broedkipje dus fijn weekend allemaal!
sabrien, fijn meis dat nu alles goed gaat, en een punctie in het vooruitzicht is helemaal geweldig. @linda, idd veel drinken en lekker rustig aan doen, als de gyn het nu al niet had vertouwd, had je vast al bloed moeten laten prikken en morgen terug moeten komen. ik duim voor je dat het goed blijft gaan. @merel zondag de punctie, veel succes alvast. @ timonnke, jeetje 16 weken alweer, dat gaat snel, voel je je goed. ik hoop dat ik snel weer aan jullie kant mag mee gaan praten. @ koosje, fijn dat je ongie er aan zit te komen, dan kan de ivf eindelijk gaan beginnen.
Hey dames, Kom ff inbreken omdat ik een vraagje heb. Wie weet daar het antwoord op? Bij ons is alles goed en zijn begonnen met IUI. Als het niet lukt gaan we door met IVF, stel het lukt daar ook niet mee, komen we dan in aanmerking voor ICSI of is het dan na IVF over en uit? Weet iemand dat?