Angelbaby: Zwanger van een 2-eiige tweeling na 3e IVF-poging! Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: zwanger na 1e ICSI, helaas MK bij 9 weken Beeb: Zwanger na 3de ICSI-poging Betty Boop; november 1ste IVF ZWANGER Blondsteenbokje; na 2de ZO groenlicht voor ICSI Caruli: 1e IVF mislukt, 1e cryo zw 2ling MK & Tygo, 2 & 3e cryo mislukt en 2e, 3e, 4e IVF mislukt Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 weken (25 juli jl). Wachten op cyclus voor TP cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI zwanger Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas MK bij 6 weken, aug. 2e ICSI mislukt.. nu nog 3 cryos... Debje1976: 3de IVF mislukt, rond 12 febr. 2009 cryo's Eef: IVF 1 en 2 mislukt, nu IVF 3: ook mislukt. Rest ons 2 cryo's Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Esser: 13-01 TP van 2 cryo's uit 1e ICSI poging Essie: Zwanger na 3de ICSI-poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: Zwanger na 3de ICSI-poging - hartje gestopt met 9 weken... - 4e ICSI mislukt - 5e ICSI is weer raak!!! Hope: 4 IVF pogingen gehad en nu maar weer spontaan proberen. Hopend op een wonder. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, zwanger! Josien: Alle chromosomenonderzoeken goed! Na 1e EUG (na IUI) en 2 VMK's (beide na ICSI, nr. 1 en 2) nu door met onze twee eskimootjes! Kareltje: 2e ICSI 17/09/08 2 emmy's teruggeplaatst Kuikentje : 2e ICSI feb-mrt 2009 Linda: 2e IVF januari Lisa: 1e IVF met eiceldonatie zwanger! Helaas al heel vroeg mis gegaan. Januari weer verder met onze cryo's. Lieselot: In februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Loveable123: 19 december 2008 eerste intake gehad IVF/PGD, nadenken want weet het even niet meer... Marion1971: Bezig sinds feb 2004, MMM 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI mislukt, 22 september evaluatiegesprek en plannen voor poging 6 Marina Zwanger na 1e IVF poging, 13 aug uitgerekend Miepie80: rond februari kijkoperatie, maand daarna start 1e ('zoek'-)ICSI Mirjam1970: 1 en 2 de ICSI mislukt, 3 jan. start 3de ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Merel81: september eerste IVF/ICSI poging, 9 oktober TP [-o< Naatje30: 2x IVF mislukt, 3e IVF zwanger 2ling, helaas MK 6 weken & MA 7 weken, 2x IUI mislukt, Nu 4e IVF 26/12 start Microgynon, 4/1 start decapeptyl, 15/1 Uigangsecho en start Gonal-f Ooievaar 1e IVF mislukt. ICSI poging 1, TP 4-12 - testen 17-12 Pat: 2e cryo-TP Pekske: 5e IVF start spuiten 15 november Sabrien: 2e IVF/ICSI 22-11 start Microgynon, 17-12 start Decapeptyl en 29-12 startecho Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's) Tijgertje23: 1e IVF Vergo: Zwanger na 5e ICSI Verhip: Zwanger na 1e ICSI Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wies31 : 1ste IVF Wishgirl: Zwanger na 1e IVF Zuster Suus: Opnieuw zwanger na 2e IVF Januari 2009 16: Eef gesprek IVF-arts, daarna door met de 2 cryo's 16: Linda 1e FM 19: Lisa start lucrin voor cryo tp 22: Naatje 1e FM 23: Josien testen 29: Zuster Suus 2e echo februari 2009 +/- 11: Debje: TP cryo's Zwanger! Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test) Miss Daantje na 1e IVF (3 september positest) Annalise74: na 1 ICSI (16 sep positest, 27 mei 09 uitgeteld) Kareltje na 2e ICSI (30 september posi-test) Vergo na 5e ICSI (6 oktober posi-test-uitgerekend 8 Juni) Diana26 na 2e ICSI (uitgeteld op 29 juni van een tweeling) Tijgertje23 na 1e IVF (5 nov positieve test) Minou na 3e IVF (19 nov posi test - uitgerekend op 26 juli) Renate007Na 1ste IVF (23 nov positieve test) Niekster Na 1e ICSI (positieve test 25 november) Ginny na 5e ICSI (30 nov posi test - uitgerekend op 10 augustus) Marina na 1e IVF (3 dec posi test - uitgerekend 8 augustus) Angelbaby na 3e IVF (5 dec posi test - uitgerekend 10 augustus) Verhip na 1e ICSI (15 dec posi test - uitgerekend 18 augustus) Zuster Suus na 2e IVF (uitgerekend op 2 sept van een tweeling) Betty Boop nas 1ste ivf ( 27 dec posi test- uitgerekend 5 sep) Geboren! Essie76: Bevallen op 19 november 2008 van Fay Madelief & Isis Rosalie Beeb: Bevallen op 29 november 2008 vanRomy Jootje78: Bevallen op 8 januari 2009 van Aron & Merlijn
linda, en en hoe is je fm gegaan? ben benieuwd, kom je met goed nieuws @merel, hoop dat de punctie je meegevallen is, en je een mooie score hebt wat een snert weer is het hier bah! regen regen en nog eens regen
Vandaag goed nieuws, bloedwaarde was netjes alleen nu nog wat follikels die moeten groeien. Morgen weer, ik verwacht woe, do of vrij de punctie. Ben wel opgelucht en ga lekker door met veel drinken en rustig aan doen.
Angelbaby: Zwanger van een 2-eiige tweeling na 3e IVF-poging! Annelies661: 1e poging mislukt, eerst even tot rust komen! Annerie: zwanger na 1e ICSI, helaas MK bij 9 weken Beeb: Zwanger na 3de ICSI-poging Betty Boop; november 1ste IVF ZWANGER Blondsteenbokje; na 2de ZO groenlicht voor ICSI Caruli: 1e IVF mislukt, 1e cryo zw 2ling MK & Tygo, 2 & 3e cryo mislukt en 2e, 3e, 4e IVF mislukt Ciara: 1e ICSI zwanger 2-ling. Helaas beide miskraam na 8 weken (25 juli jl). Wachten op cyclus voor TP cryo. Daffie76: 1e IVF mislukt, 1e ICSI zwanger Dagmar1974: Na 1e ICSI zwanger, helaas MK bij 6 weken, aug. 2e ICSI mislukt.. nu nog 3 cryos... Debje1976: 3de IVF mislukt, rond 12 febr. 2009 cryo's Eef: IVF 1 en 2 mislukt, nu IVF 3: ook mislukt. Rest ons 2 cryo's Elvira: 4de IVF-behandeling mislukt ... Esser: 13-01 TP van 2 cryo's uit 1e ICSI poging Essie: Zwanger na 3de ICSI-poging Freddie: 10 januari gestart met 4e ICSI poging Ginny: Zwanger na 3de ICSI-poging - hartje gestopt met 9 weken... - 4e ICSI mislukt - 5e ICSI is weer raak!!! Hope: 4 IVF pogingen gehad en nu maar weer spontaan proberen. Hopend op een wonder. Jootje: 2e ICSI poging gestart april/mei 2008, zwanger! Josien: Alle chromosomenonderzoeken goed! Na 1e EUG (na IUI) en 2 VMK's (beide na ICSI, nr. 1 en 2) nu door met onze twee eskimootjes! Kareltje: 2e ICSI 17/09/08 2 emmy's teruggeplaatst Kuikentje : 2e ICSI feb-mrt 2009 Linda: 2e IVF januari Lisa: 1e IVF met eiceldonatie zwanger! Helaas al heel vroeg mis gegaan. Januari weer verder met onze cryo's. Lieselot: In februari begonnen met ICSI in eigen cyclus Loveable123: 19 december 2008 eerste intake gehad IVF/PGD, nadenken want weet het even niet meer... Marion1971: Bezig sinds feb 2004, MMM 2005 7 IUI en 3 IVF en 1 ICSI gehad allemaal negatief, 5de poging 2de ICSI mislukt, 22 september evaluatiegesprek en plannen voor poging 6 Marina Zwanger na 1e IVF poging, 13 aug uitgerekend Miepie80: rond februari kijkoperatie, maand daarna start 1e ('zoek'-)ICSI Mirjam1970: 1 en 2 de ICSI mislukt, 3 jan. start 3de ICSI Mobius: eind maart start 2e ICSI Merel81: september eerste IVF/ICSI poging, 9 oktober TP [-o< Naatje30: 2x IVF mislukt, 3e IVF zwanger 2ling, helaas MK 6 weken & MA 7 weken, 2x IUI mislukt, Nu 4e IVF 26/12 start Microgynon, 4/1 start decapeptyl, 15/1 Uigangsecho en start Gonal-f Ooievaar 1e IVF mislukt. ICSI poging 1, TP 4-12 - testen 17-12 Pat: 2e cryo-TP Pekske: 5e IVF start spuiten 15 november Sabrien: 2e IVF/ICSI 22-11 start Microgynon, 17-12 start Decapeptyl en 29-12 startecho Schaapie: ZWANGER na 3de ICSI poging Skyizthelimit: 4 sept intake IVF (na 4 mislukte IUI's) Tijgertje23: 1e IVF Vergo: Zwanger na 5e ICSI Verhip: Zwanger na 1e ICSI Vietje: 1ste ICSI mislukt... Wies31 : 1ste IVF Wishgirl: Zwanger na 1e IVF Zuster Suus: Opnieuw zwanger na 2e IVF Januari 2009 16: Eef gesprek IVF-arts, daarna door met de 2 cryo's 19: Lisa start lucrin voor cryo tp 19: Linda 3e fm 22: Naatje 1e FM 23: Josien testen 29: Zuster Suus 2e echo februari 2009 +/- 11: Debje: TP cryo's Zwanger! Schaapie na derde ICSI-poging (uitgeteld op 27 januari 2009) Jootje78 na 2 ICSI (30 mei posi-test) Daffie76 na 1e ICSI (2 juni posi-test) Wishgirl na 1e IVF (6 juli posi-test) Rach84 na 1e ICSI (1 augustus posi-test) Miss Daantje na 1e IVF (3 september positest) Annalise74: na 1 ICSI (16 sep positest, 27 mei 09 uitgeteld) Kareltje na 2e ICSI (30 september posi-test) Vergo na 5e ICSI (6 oktober posi-test-uitgerekend 8 Juni) Diana26 na 2e ICSI (uitgeteld op 29 juni van een tweeling) Tijgertje23 na 1e IVF (5 nov positieve test) Minou na 3e IVF (19 nov posi test - uitgerekend op 26 juli) Renate007Na 1ste IVF (23 nov positieve test) Niekster Na 1e ICSI (positieve test 25 november) Ginny na 5e ICSI (30 nov posi test - uitgerekend op 10 augustus) Marina na 1e IVF (3 dec posi test - uitgerekend 8 augustus) Angelbaby na 3e IVF (5 dec posi test - uitgerekend 10 augustus) Verhip na 1e ICSI (15 dec posi test - uitgerekend 18 augustus) Zuster Suus na 2e IVF (uitgerekend op 2 sept van een tweeling) Betty Boop nas 1ste ivf ( 27 dec posi test- uitgerekend 5 sep) Geboren! Essie76: Bevallen op 19 november 2008 van Fay Madelief & Isis Rosalie Beeb: Bevallen op 29 november 2008 vanRomy Jootje78: Bevallen op 8 januari 2009 van Aron & Merlijn[/quote]
@ linda; hoe was je fm vandaag? @ mirjam; hoe was je punctie vandaag gegaan? Veel last van gehad, of waren het meer gevoelige momenten? Laat je maar lekker verzorgen vandaag hoor. Heb je zekerz wel verdiend. @ de rest; veel succes met de fase waarin jullie nu zitten (wachtweken voor of na punctie, FMetingen, bijkomweken, prikdagen enz.) Zelf zit ik nu in mijn rustmaand na mislukte 1e ICSI poging. Nu goed aan het eten, veel vitamientjes en a.s donderdag weer voor gesprek naar ziekenhuis. Ben er niet te veel mee bezig (heb gelukkig erg afleidend werk, dus dat scheelt ). Als het goed is heb ik vorige week mijn ei gehad (voelde tenminste afgelopen woensdag steken in mijn onderbuik, net alsof je ongi moet worden). Dus voor de zekerheid toch maar even extra wezen klussen (you never know ....ook al zijn we nu al bijna 3 1/2 jaar bezig ...het zou zo maar eens een gelukje kunnen zijn). Vanmorgen kreeg ik steken in mijn onderbuik en bij mijn schaambeen (klinkt dit bekend voor iemand?), dus mijn hormonen zijn in ieder geval zelf weer goed actief. Fijne zondag nog voor iedereen. liefs Lena
Hoi Dames, De punctie was niet erg prettig, maar het is weer achter de rug en we hebben een mooie score van 12 eitjes! Linda: fijn dat je gerustgesteld bent! Zorg goed voor jezelf en laat je lekker verwennen! Broed ze!
ahum sorry merel, ik bedoelde net succes voor jou, niet voor Mirjam (weet niet hoe ik ineens op die naam kwam). liefs lena
je hebt idd vast lat van hormoontjes want ik had al gepost over de fm vandaag hihi ik hoop op een wonder voor jullie deze maand, tja je leest het toch wel af en toe dus waarom niet! merel wat super, je korte protocol heeft dus geholpen! rust maar lekker uit en wanneer hoor je meer over de bevruchting en tp? ik broed nog even door, door mijn pco zullen er weer veel lege follikels tussen zitten dus we duimen nog even voor een paar mooie eitjes, heb er gelukkig nu wel weer vertrouwen in dat de punctie doorgaat.
Hey Linda, Wat een super goed nieuws, hoop dat de follikels die moeten groeien nog goed doorgroeien en dat de rest zich rustig houdt! Kwam speciaal effe kijken hoe het gegaan was maar ga nu weer gauw op de bank.................. ben nu ook nog hartstikke verkouden erbij geworden.............nu heb ik hoofdpijn van de hormonen en van de verkoudheid hahahahahahaha! Gelukkig goed nieuws meid! Kus Sabrien
Mooie score merel Doe even lekker rustig aan een paar dagen en laat je lekker verzorgen. Wanneer hoor je of er bevruchting is en terugplaatsing? groeten mirjam
linda, super, de punctie komt inzicht...succes morgen! merel, dat is een hele mooie oogst! ik duim voor een goede bevruchting
Hoi, hoi, We horen woensdag ochtend hoeveel eitjes er evt bevrucht zijn en als dat het geval is, hebben we woensdag ook de TP. Ik begin woensdag in ieder geval met de Utrogestan. Lekker, het kliederen gaat weer beginnen! Verder gaat het best goed hoor, ik merk wel aan mn buik dat er nu meer eitjes zaten als de 1e keer ( 6) maar goed, ik blijf veel drinken, doe rustig aan, dus dan komt het weer helemaal goed! Het zaad van mn man was nu beter dan vorige keer, toen 10.000 en nu 100.000! Dus gelukkig niet slechter! Haha, Lena... Ik begrijp het hoor!
Mirjam, wanneer mag jij gaan testen? 15 dgn na de punctie? Dat werkt ook echt bij ieder ziekenhuis anders volgens mij! Ik hoop dat ik je snel gezelschap kan komen houden op het wachtbankje! Naatje, heb jij nog geen last van bijwerkingen ( of heb ik dat gemist) je spuit best een hoge dosis, toch? Sabrien, dat lijkt me echt super vervelend, doe al de hele week schietgebedjes, iedereen om me heen krijgt de griep, in ieder geval: Beterschap!
sabrien getsie het zit je niet mee, lief dat je even kwam kijken, jij morgen ook echo he? we gaan nu echt redelijk gelijk op he, nou ik ga zo weer spuiten, m'n buik wordt na bijna 4 weken nu wel beurs merk ik maarja dat is het minst erge van alles, fijne avond meiden en morgen meld ik me weer!
Jij ook succes Linda en thanks voor het meeleven allemaal! Morgen hoop ik een punctiedatum te weten! Hatsjoe.............. hihihi.......snotter, snotter. knuff
hoi meiden ik zal me even voor stellen ik ben sabine 25 jaar oud me vriend en ik zijn nu ruim 2,5 bezig voor een kindje heb 6 iui behandelingen gehad en die zijn allemaal mislukt jammer genoeg heb 2 weken geleden een intake gehad voor ivf moet 17 feb komen voor de eerste echo ik zit er niet echt tegen op maar ben alleen bang dat ie punctie pijn doet nu zei de arts dat ze af en toe hoort dat je het kan vergelijken met een hsg kwa pijn toen ik die liet maken deed het wel erg pijn maar ik had geen pijnstiller gekregen toen en nu heb ik wel wat gekregen hoe hebben jullie het allemaal evrvaren ik weet iedereen is anders maar vind het toch fijn om ongeveer te weten wat ik kan verwachten groetjes sabine
merel, wat een goede score! doe lekker rustig aan meid, laat je maar lekker verwennen! sabine, helaas welkom hier, hopelijk hoef je niet lang te blijven en is het gelijk raak de 1e keer. Ik zag ook heel erg tegen de punctie op weet ik nog wel. Die viel mij reuze mee, maar het is voor iedereen weer een andere ervaring. Laat het op je afkomen, het is gelukkig heel kort, en als het een mooie score is, ben je het ook weer snel vergeten. Het is voor een goed doel moeten we maar denken! Hier vandaag dag 1 weer, de ongi is doorgebroken. Dat betekent morgen bellen en wes 28-01 de 1e echo. En dat weekend erna ongeer de terugplaatsing. Mijn cyclus is vrij regelmatig, dus het zal niet veel later zijn denk ik. Het gaat wel weer snel nu, kan niet wachten!
Merel, ik heb voornamelijk last van heel veel hoofdpijn, dat is erg lastig, maar verder mag ik niet klagen! Ik hoop dat jullie woensdag goed nieuws krijgen...ik duim voor je! Sabine, helaas welkom hier! Ik zag ook hele erg op tegen de punctie maar na drie punctie's kan ik echt zeggen dat het niet fijn is, maar het viel me echt reuze mee. Laat het mar gewoon rustig over je heel komen allemaal en een mooie oogst doet je iid allles heel snel vergeten! Wies, succes!
Hey meiden, Ik heb goed nieuws, a.s. woensdag om 11:00 uur de punctie! Yes, eindelijk! Vanavond om 23:00 uur Pregnyl zetten. Spannend! Waar we al niet blij van worden met een punctie in het vooruitzicht hahahaha. Linda, hoe is het met jou vandaag gegaan? Sabine, helaas welkom hier. Naatje, hoe gaat het met spuiten? en over hoofdpijn kan ik helaas over meepraten. Bleh, erg vermoeiend vind je niet? Fijna dag nog meiden. Ik ben helemaal happy de peppy today! Gr. Sabrien
Sabrien, wat een geweldig nieuws! Op naar een mooie oogst, succes! En idd die hoofdpijn is erg vermoeiend, maar je hoord me zeker niet klagen...het is voor een goed doel