IVF / ICSI Deel II

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door rach84, 16 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Sabrien dit geloof je niet: ik ook woensdag om 11 uur!

Het is dus zover, woensdag de punctie! De follikels waren goed gegroeid. Er zitten 13 follikels boven de 15 mm. Er zitten weer heel veel kleine follikels die niet mee gaan doen maar die ze dus wel gaan aanprikken (au au) ik heb het daarom gehad over pijnbestrijding en naast de morfine die ik zowieso al krijg moet ik nu morgen beginnen met 3x per dag paracetamol. Nou nu duimen voor een aantal goede eitjes!

2. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Zo Dames, wat een goed nieuws! Op naar een succesvolle punctie en een goede oogst!

3. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Linda en Sabrien, succes woensdag!
    Hopelijk valt het voor jullie beiden mee!
    Groeten mirjam

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Linda, inderdaad niet te geloven dat vind ik echt heel speciaal!
    Gelukkig is het bij ons allebei goed gekomen met de follikeltjes (he, ben nog vergeten te vragen hoe groot ze nou waren :oops: ).
    Moet je ook vanavond de Pregnyl spuiten?

Kan het nog niet geloven dat het eindelijk zo ver is!

Bye, bye hoofdpijn! :D

knuff Sabrien

5. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    wauw linda en sabrien, goed nieuws meiden! heel veel succes voor jullie met de punctie woensdag.

hey wies dat gaat idd snel, krijg jij de tp in natuurlijke cyclus, dan kan het ineens heel snel gaan ja. ik moet nog eventjes wachten, dus zit niet met je op het wachtbankje.

sabiene25, welkom hier meid, helaas voor jou ook in de mmm.

enne over ongeveer een uurtje ben ik weer een junkie!

6. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Succes meiden met de punctie woensdag.......

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Sabrien, ja ik ook om 23 uur de pregnyl. Nou ik zal dan als ik zenuwachtig in de wachtkamer zit vast aan je denken!

Nog even een vraagje, ik heb al sinds enige dagen gevoelige tepels, het wordt steeds erger, ik herken het eigenlijk alleen van de pregnyl, hebben jullie dit ook wel eens vóór de punctie?

8. Niet meer actief

Linda, voor jou ook al zo'n goed nieuws! Jij ook heel veel succes woensdag, op naar een mooie oogst!

9. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Linda en Sabrien

Dat is bijzonder zeg..allebei om 11.00u...HEEL VEEL SUCCES! Ik hoop dat jullie een prachtige oogst zullen hebben!

Lieve groet,
    Koosje

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    linda en sabrien, succes woensdag! Wel toevallig zeg dat jullie tegelijk zijn. Hopelijk ook allebei een goede score.

Lisa, ja, ik heb in natuurlijke cyclus inderdaad, dat gaat best snel. Jij veel succes met het spuiten, hopelijk loopt het goed af deze ronde.

Heb gebeld, en moet op dag 12 voor de 1e echo, dus de 29e. Volgende week donderdag al, dat klinkt al erg dichtbij. Ze zei ook dat ik de pregnyl mee moet brengen voor het geval het eitje al goed zou zijn. Dan spuiten ze daar gelijk voor me. Dat zou wel erg snel zijn, maar ik hoop eigenlijk wel dat het zo loopt.

11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Bedankt voor de succeswensen allemaal!

Linda,
    Ik zal ook zeker aan jou denken als ik in de wachtkamer ga ijsberen! Proberen we elkaar op afstand te steunen! Echt toevallig he!

Ik heb ook sinds een paar dagen gevoelige tepels, dus denk dat het dan toch van het langdurige puregongebruik is?!?!

Geeft de Pregnyl eigenlijk nog bijwerkingen?

Slaap lekker alvast meiden!

Gr. Sabrien

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Lief dat iedereen zo meeleeft, dat voelt echt heel fijn!

Nog een uurtje en dan de pregnyl, heb die nu al een paar keer moeten zetten maar ik blijf het spannend vinden. Dat is ook de enige keer dat mijn vriend helpt met spuiten dus altijd een heel ritueel haha.

Morgen nog een dagje werken maar ik doe het rustig aan. Ik voel mijn rug en buik behoorlijk. Kan ook niet anders met 30 follikels, pppfff ze zijn dan allemaal welliswaar niet van noemenswaardige grootte maar ze zitten er natuurlijk wel.

Oja Sabrien van de Pregnyl kreeg ik altijd met name zere (.)(.). Dus niet alleen de tepels zoals nu hihi. Krijg je ook Utrogestan? Ik moet dat nemen vanaf de dag van de punctie.

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    linda en sabrien: heel veel succes woensdag met de punctie ;)

lisa: jij heel veel succes met spuiten meid
    hopelijk met mooi resultaat :D

wies: spannend meid op naar volgende week donderdag ;)

sabiene: helaas welkom hier op dit topic.

naatje: sterkte met je hoofdpijn meid!

14. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

wat zijn het hier weer spannende tijden zeg. Las dat er weer puncties aankomen en cryo-terugplaatsingen. Dan nog een paar op de wachtbank... Heel veel succes allemaal!

Verder over die pijnlijke borsten... ik kreeg dat steeds van de utrogestan. Heel verwarrend allemaal.

Ik vond de pregnyl ook altijd spannend, was steeds bang dat ik die ampullen zou laten vallen. (gelukkig nooit gebeurd hoor)

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Nou het is gelukkig weer gelukt met die pregnyl hoor. Zit nu op mijn werk maar voel m'n stokkies behoorlijk, ppfpff last van buik, rug nouja als het maar mooie eitjes zijn!

16. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hoi meiden, ik had gisteren een heel bericht getypt en nu staat ie er helemaal niet tussen.. :x waarschijnlijk iets fout gedaan

Ik weet nu niet precies meer wie waar me bezig is, maar ik wil jullie wel even allemaal heel veel succes wensen.
    Linda en sabrien heel veel sterkte morgen met de punctie en op naar een mooie oogst zou ik zeggen :thumup:

Sabine welkom en ik hoop voor je dat je hier maar voor korte duur mee hoeft te schrijven.

Merel ik hoop dat je mooie bevruchtingen hebt en er een topembryootje teruggeplaatst kan worden.

Koosje is er al een ongi in zicht?

Wies jij bent ook weer gestart deze cyclus voor een cryo?

Josien hoe is het bij jou? Je bent ook al bijna 14 dagen na je eisprong toch? Nog geen ongi?

Ik heb wel het idee dat mijn ongi elk moment kan doorbreken, zo af en toe steken in mijn buik en mijn borsten zijn weer wat minder gevoelig dus ik ben bang dat het ook deze poging niet is gelukt :cry:

17. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Even nogmaals iets over die gevoelige borsten... Dat ging bij mij ook over hoor. Ik had een paar dagen last van mijn borsten van de utrogestan en de pijn kwam pas weer na de test. Als de pijn wegtrekt zegt dat dus niet zoveel. (wil natuurlijk geen valse hoop creƫren, maar dit is mijn ervaring)

Ik was bijvoorbeeld ook eerst misselijk van de utrogestan. Ook dat trok weg, maar kwam met 6w+1dag weer volop terug (geniet er nu nog van ;) )

Spannend!

18. Niet meer actief

pat, ik hoop dat je het mis hebt!

all, mijn hoofdpijn lijkt steeds erger te worden. Ik ben net bij mijn teamleidster geweest om te vragen of ik vakantiedagen mag opnemen omdat ik me met deze hoofdpijn moeilijk kan concentreren, ze gaat proberen me uit te plannen...ik hoop dat het lukt!

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    pat ik hoop echt dat je geen gelijk hebt, de woorden van angelbaby geven hoop!

naatje, ik herken die vreselijke hoofdpijn, daar wordt je echt helemaal naar en beroerd van. Getsie wat vervelend dat je daar zo'n last van hebt! Hopelijk kan je snel naar huis, is het trouwens geen ziek melden ipv vrij?

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Merel ik duim voor je emmies!

Deel Deze Pagina