Nog niet te hard feliciteren meiden ... Na drie keer onze kindjes hebben moeten afgeven, is het doodeng nu weer zwanger te zijn. Het is heel dubbel. Hier doen we het natuurlijk voor, maar anderzijds weten we dat de angstige tijden nu beginnen... Liefs, Josien P.S.: toch bedankt voor jullie lieve berichtjes
Gefeliciteerd meid. Nu duimen we heel hard verder dat het dit keer echt een fijne zwangerschap mag zijn tot in oktober! (dan ben je het zwanger zijn waarschijnlijk wel weer beu )
wauw josien, echt super voor je. hoop dat het dit keer helemaal goed blijft gaan meid. gefeliciteerd liefs lisa.
Iemand nog tips? Ik ben zwaar grieperig en alles schiffert voor mijn ogen, maar wat is wijsheid: paracetamol nemen of juist niks? Ik ben zo bang dat ik het verkeerd doe...
Vanuit Nijmegen mag paracetamol. Verder zou ik niet zomaar iets nemen nee, ben daar zelf ook nog erg huiverig voor.
Wauw Josien, toch getest dus Wat fantastisch voor je! Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe. Ik weet dat het nu allemaal nog heel beladen voor je is maar ik duim hard dat je de bevestiging krijgt dat het deze keer gewoon goed gaat Van een blije Flam
paracetamol mag je idd wel met de zwangerschap hebben snap dat je er huiverig voor bent meid maar als je je echt niet goed voelt zou ik er gewoon 1 nemen
Whooow Josien, wat een super nieuws voor je! Echt helemaal geweldig! Ik hoop dat het nu een fijne zwangerschaps wordt. Liefs,
Josien, ken je nog niet echt van hier lezen maar....vind het geweldig dat je zwanger bent en van harte gefeliciteerd! 'Kleintje, blijf maar lekker warm zitten!' Koosje
oh josien, wat een mooi nieuws...gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie een zorgeloze zwangerschap tegemoet gaan! En paracetamol mag je gewoon nemen, al snap ik dat je liever niets wil nemen... sabrien en linda, hoe is met jullie gegaan vandaag? Is de punctie meegevallen? all, ik ben vanmorgen weer bij de acupucnturist geweest en ze heeft nu ook behandeld tegen mijn hoofdpijn en het gaat echt stukke beter met me...ik ben zo blij! Morgen mijn 1e fm, spannend! Ik voel van alles rammelen, dus ik hoop dat er een paar mooie follikels aan het groeien zijn!
Even update van mij: De punctie zelf ging goed, het deed wel weer erg zeer vanwege de aantallen maar het ging stukken beter dus ik heb het overleefd. Er zijn 5 eicellen gevonden en dat was helaas wel weer teleurstellend, zoveel follikels... De arts vond het ook weinig, vorige keer had ik er 8 waarvan 6 bevrucht en waarvan maar 1 gemiddelde goede embryo ontstaan is. De rest was ondergemiddeld. De moed zakte me dus behoorlijk in de schoenen Ik was ook een beetje boos=machteloos, deze arts in Nijmegen zei ook weer een paar nieuwe dingen die we niet wisten, ik kan het niet helemaal uitleggen maar dan begin ik weer te denken hadden we dan toch niet zus zen zo, moeten doen... Al met al werd het wat veel en heb ik in de auto terug een beetje zitten janken. Natuurlijk het hoeft maar 1 goed te zijn maar ik ben nu wel een beetje bang voor het telefoontje vrijdag. Ivm alle stress ben ik door vriendlief in bed gestuurd en heb 2,5 uur geslapen. Vanaf nu ga ik me dus maar oppeppen voor vrijdag en langzaam weer herstellen.
Hoi Naatje, fijn dat de accupunctuur je goed heeft gedaan! Succes morgen met je eerste fm. groeten mirjam
Lieve Linda Kan mij goed voorstellen dat je van slag was/bent....zitten er zoveel en dan met alle spanning erom heen, nu nog moeten wachten...wat een zenuwslopende toestand toch! Ik hoop echt voor je dat het deze keer erg goed uitpakt en dat er een goede terugplaatsing is. Je hebt in elk geval al een aantal eitjes in het lab waar alle kansen voor zijn om tot een wondertje uit te groeien..toitoi meid! Koosje
@Naatje Wat super dat de prikkert goed heeft geholpen voor de hoofdpijn...ik geloof er echt in, dat gaat ook helpen in het verwekken van een beebje...je zult het zien! (voor ons gaat acu ook helpen trouwens, wist je dat al? ) Koosje
linda, ga zo even reageren in je eigen topic. naatje, wat fijn meid dat je van de hoofdpijn af bent, en spannend morgen 1e fm. duim duim. sabrien how are you girl?
Josien, geweldig Proficiat! Ben zo blij voor jullie! Linda, balen meis ik ga heel hard duimen dat er een mooie embryo voor jullie bij zit. Ik hoop zo dat het bij jullie goed komt, ga ontzettend hard voor jullie duimen! Kan me voorstellen dat je je rot voelt maar blijf hoop houden meis! Het is je zo gegund! Dikke knuffel voor jou meis! Sorry dat ik pas zo laat reageer maar ik heb slecht nieuws te melden. De punctie was goed gegaan, 6 eicellen dus dat was prima. Verder ook niet al te veel pijn gehad, maar het zaad van mijn man was slecht er is geen 1 levend zaadcelletje aangetroffen. Ben kapot op het moment.............................. weet het even niet meer allemaal. Waarschijnlijk komt het omdat mijn man 2 weken geleden wat verkouden is geweest maar we dachten niet dat hij koorts had gehad alleen wat verkouden. Maar ja daar kom je toch niet meer achter...... Volgende week donderdag kunnen we op evaluatiegesprek komen. Maar wij weten al wij gaan verder hoe dan ook! De aanhouder wint. Sorry ik laat het hier even bij........ Gr. Sabrien
sabrien jeetje meid, weet even niet wat ik moet zeggen. vind het echt heel erg voor jullie. hele hele dikke knuffel voor jou en je mannetje meis.